Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Op zoek naar leuke tips!
-
- Amerika-ontdekker
Op zoek naar leuke tips!
Hoi,
Ik ga volgende week vrijdag 16 dagen naar Florida. Met de kerst zitten we in Fort Lauderdale en met Oud en nieuw in Kissimmee. Ik zoek leuke tips om kerst en oud en nieuw te vieren. Wie weet een leuk restaurant of gelegenheid in Fort Lauderdale en hoe is oud en nieuw vieren in Orlando ipv een van de parken?
Alvast bedankt,
Groetjes Babette
Ik ga volgende week vrijdag 16 dagen naar Florida. Met de kerst zitten we in Fort Lauderdale en met Oud en nieuw in Kissimmee. Ik zoek leuke tips om kerst en oud en nieuw te vieren. Wie weet een leuk restaurant of gelegenheid in Fort Lauderdale en hoe is oud en nieuw vieren in Orlando ipv een van de parken?
Alvast bedankt,
Groetjes Babette
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
In de bars downtown Orlando is het prima Oud en Nieuw vieren. Zelf gedaan in 1997/98. Check wel of je ergens kaartjes voor moet hebben, want als er iets speciaals is kan het al gauw vol zijn en kom je er dus niet in.
Vergeet ook niet de Citrus Bowl Parade op 30 december. Zie http://www.cityoforlando.net/executive/ ... parade.htm
Vergeet ook niet de Citrus Bowl Parade op 30 december. Zie http://www.cityoforlando.net/executive/ ... parade.htm
-
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 978 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne