recentelijk heb ik de grote witte envelop uit Kentucky ontvangen.

Ik kan mijn geluk niet op, en ben mijzelf ervan bewust dat het echt een uitzondering is als je gelijk je eerste greencardlottery wint.
Alle formulieren zijn gedownload en ik heb ze digitaal al ingevuld.
Twee vragen zijn echter nog open, nummer 10 en 11.
Daar moet ik een adres in de V.S. opgeven, waar je óf van plan bent te gaan wonen (10) óf waar de US overheid jouw greencard naartoe kan sturen (11). Nu heb ik het verhaal van Dennis al gelezen, en weet ik dat het absoluut noodzakelijk is dat deze vragen worden ingevuld. Ik heb m'n familie al gemaild, maar ik heb nog niets terug ontvangen, en er zijn intussen al weer 10 dagen overheen gegaan

Hiermee zit ik in m'n maag... wellicht heeft één van jullie nog advies?
Ik ben nu van plan om naar de V.S. te vertrekken als ik mijn Bachelor's diploma haal-- hetgeen nog kan binnen de 6 maanden na het interview, mits het interview op zijn vroegst in januari wordt gehouden. Het ziet er naar uit dat dit laatste het geval is, aangezien ik een case number heb in de trant van EU16xxx. Heeft iemand een idee hoe mijn kansen zijn met zo'n relatief hoog case nr.?
Dat zou betekenen dat ik in juni of juli van 2008 daarheen zal gaan. Ik ben me intussen via internet al aan het orienteren op de jobmarket daar.