Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Upgrade naar economy plus

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Upgrade naar economy plus

Bericht door Stephanie_UCLA »

Enkele maanden geleden heb ik mijn reis naar LA geboekt bij connections. Ik vlieg met United Airlines.
Nu zag ik ineens een prachtige aanbieding staan op de site van connections:
http://www.connections.be/aanbod/think-big.htm

Als je vóór 31 mei boekt krijg je dus een upgrade naar economy plus. Nergens staat dat je dan ná een bepaalde datum moet boeken. Ik voldoe aan alle voorwaarden die op de site voor mij als klant zichtbaar zijn.
Dus ik heb maar eens een mailtje gestuurd. Maar volgens hen geldt het alleen als je ná 21 april boekt.

Wat nu gedaan? Heb ik recht op die upgrade volgens jullie?

(als er een verkeerde prijs op een artikel staat in een winkel moeten ze je die ook gewoon aanrekenen, fout van de winkel....)
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Upgrade naar economy plus

Bericht door Coyote »

Stephanie_UCLA schreef:Wat nu gedaan? Heb ik recht op die upgrade volgens jullie?

(als er een verkeerde prijs op een artikel staat in een winkel moeten ze je die ook gewoon aanrekenen, fout van de winkel....)
Als ik het zo lees heb jij niet zonder meer recht op een upgrade. Wat ik uit je verhaal begrijp is dat de aktie niet gold toen jij je ticket boekte.

En je verhaal over de verkeerde prijs gaat natuurlijk ook niet op. Er is geen verkeerde prijs berekend. Ik denk dat jij pech hebt en dus niet voor deze upgrade in aanmerking komt.

Je kunt natuurlijk altijd op Zaventem/Schiphol nog proberen een upgrade te krijgen. Afgelopen januari lukte het Marjan en mij echter niet meer gratis. Toen moesten we EUR 70 p.p. betalen voor de upgrade. We hebben het toch gedaan. Uit ervaring weet ik dat je in de Economy Plus klasse veel ruimer zit.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Nee, de aktie gold toen inderdaad niet. Maar dat staat nergens. En daar zijn ze dus volgens mij fout.

Dat van die verkeerde prijs was gewoon een voorbeeld dat als een winkel een fout maakt de klant zijn voordeel krijgt.
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Stephanie_UCLA schreef:Nee, de aktie gold toen inderdaad niet. Maar dat staat nergens. En daar zijn ze dus volgens mij fout.
Als er staat dat je in een bepaalde periode geboekt moet hebben (tussen 21 april en 31 mei) kun je ervan uitgaan dat je hiervoor niet in aanmerking komt. Staat dat nergens, dan zou ik gewoon contact opnemen met connections.be en vragen om de gratis upgrade.

Niet geschoten is altijd mis! :wink:

Succes!

Roland

Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Upgrade naar economy plus

Bericht door Knabbeltje »

Stephanie_UCLA schreef:Enkele maanden geleden heb ik mijn reis naar LA geboekt bij connections. Ik vlieg met United Airlines.
Nu zag ik ineens een prachtige aanbieding staan op de site van connections:
http://www.connections.be/aanbod/think-big.htm

Als je vóór 31 mei boekt krijg je dus een upgrade naar economy plus. Nergens staat dat je dan ná een bepaalde datum moet boeken. Ik voldoe aan alle voorwaarden die op de site voor mij als klant zichtbaar zijn.
Dus ik heb maar eens een mailtje gestuurd. Maar volgens hen geldt het alleen als je ná 21 april boekt.

Wat nu gedaan? Heb ik recht op die upgrade volgens jullie?

Ik heb ook voor die bepaalde datum mijn reis geboekt maar ter plaatse al die plaatsen gevraagd en dat bleek geen probleem te zijn om ze vast te leggen
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Coyote schreef:
Stephanie_UCLA schreef:Nee, de aktie gold toen inderdaad niet. Maar dat staat nergens. En daar zijn ze dus volgens mij fout.
Als er staat dat je in een bepaalde periode geboekt moet hebben (tussen 21 april en 31 mei) kun je ervan uitgaan dat je hiervoor niet in aanmerking komt. Staat dat nergens, dan zou ik gewoon contact opnemen met connections.be en vragen om de gratis upgrade.

Succes!

Roland
Het staat dus idd nergens en ik heb al gemaild, maar zij komen dus aanzetten met die 21 april waardoor het voor mij niet zou gelden.

Voor ik nog eens ga mailen/langs ga zou ik graag iets weten over wat het recht daar eventueel over zegt.

Knabbeltje schreef:Ik heb ook voor die bepaalde datum mijn reis geboekt maar ter plaatse al die plaatsen gevraagd en dat bleek geen probleem te zijn om ze vast te leggen
Hoe bedoel je precies? Bij het boeken gewoon ge-upgrade?
Afbeelding
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Stephanie_UCLA schreef:
Coyote schreef: Als er staat dat je in een bepaalde periode geboekt moet hebben (tussen 21 april en 31 mei) kun je ervan uitgaan dat je hiervoor niet in aanmerking komt. Staat dat nergens, dan zou ik gewoon contact opnemen met connections.be en vragen om de gratis upgrade.

Succes!

Roland
Het staat dus idd nergens en ik heb al gemaild, maar zij komen dus aanzetten met die 21 april waardoor het voor mij niet zou gelden.

Voor ik nog eens ga mailen/langs ga zou ik graag iets weten over wat het recht daar eventueel over zegt.

Knabbeltje schreef:Ik heb ook voor die bepaalde datum mijn reis geboekt maar ter plaatse al die plaatsen gevraagd en dat bleek geen probleem te zijn om ze vast te leggen
Hoe bedoel je precies? Bij het boeken gewoon ge-upgrade?
Ja, ik heb eerst opgezocht welke plaatsen economy plus was en heb ana hen gevraagd toen zij de boekingen aan het afronden waren om te kijken of ik die plaatsen kon krijgen.Dat bleek geen probleem te zijn.Dit geldT wel voor een vlucht in oktober en is al geboekt in Januari misschien omdat de tijdsduur daartussen nog zo groot was ,dat het voor hun weinig uitmaakte op dat moment en ik had natuurlijk ook nog niet betaald .
Jou boeking is al afgerond en misschien hebben ze nog weinig anderen plaatsen en daarom dat ze bij jou moeilijk doen .Toch schrijven naar het hoofdbureau ,wie weet haal je er nog profijt uit :wink:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Stephanie_UCLA schreef:Het staat dus idd nergens en ik heb al gemaild, maar zij komen dus aanzetten met die 21 april waardoor het voor mij niet zou gelden.

Ik zie nu ook dat er staat dat je voor 1 juni moet boeken en nergens dat het vóór 21 april geboekt moet zijn. Daar kun je ze dus aan houden. Maak ook even een print van het scherm voordat ze e.e.a. aanpassen op de internetsite.

Roland

monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Misschien dat ik me vergis, maar dan heb je er toch geen recht op.... Hetzelfde als je een nieuwe jas koopt en dat deze 3 weken later voor de helft van de prijs wordt aangeboden....

Je kan nou eenmaal niet voor reeds gekochte artikelen een aktie-korting oid opeisen...... :?
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Monster,
Als je nieuwe jas na drie weken is afgeprijsd en je hebt het bonnetje nog, dan kun je het verschil terugvragen.
Dit kan o.a. bij kleding van V&D, M&S, Miss Etam en Promiss.
Doe ik vaak, vinden ze heel gewoon. Daarom heb ik altijd een tas vol bonnetjes bij me. :)

Of het bij airline tickets ook zo werkt weet ik niet :?
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Ik vind dit iets anders dan die jas. Dan is het duidelijk dat de aanbieding later inging.
In dit geval is dit voor de consument totaal onduidelijk. Misschien stond die advertentie er toen ook al wel en zijn ze het gewoon vergeten.
Als er nu stond boek tussen 21 april en 31 mei, ja dan had ik gewoon pech gehad. Maar dit vind ik toch duidelijk anders.

Ik ga nog eens een mailtje sturen :wink:
Afbeelding
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Stephanie_UCLA schreef:Ik vind dit iets anders dan die jas. Dan is het duidelijk dat de aanbieding later inging.
In dit geval is dit voor de consument totaal onduidelijk. Misschien stond die advertentie er toen ook al wel en zijn ze het gewoon vergeten.
Als er nu stond boek tussen 21 april en 31 mei, ja dan had ik gewoon pech gehad. Maar dit vind ik toch duidelijk anders.

Ik ga nog eens een mailtje sturen :wink:
Natuurlijk, je moet er zeker een mailtje aan wagen! Ik weet ook wel dat het met een jas anders is, maar ik probeerde een voorbeeld te geven. Ik kan me eventueel voorstellen dat deze aktie van de luchtvaartmij. pas net loopt en ik denk, dat reeds geboekte tickets dan niet meer meedoen in zo'n aktie.
Maar nogmaals, niet geschoten is altijd mis, en misschien zijn ze je inderdaad vergeten..... Veel succes en ik hoop voor je dat het rechtgetrokken kan worden!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Ik heb inmiddels contact gehad met een kennis die in zijn laatste jaar rechten zit en die zegt dat ik zeer waarschijnlijk gelijk heb.
Omdat er dus geen begindatum van de actie bijstaat zou het voor iedereen gelden.

Dus maar eens afwachten of ze morgen weer terugmailen :)
Afbeelding
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Beste,

Ik zit in dezelfde situatie : heb in januari geboekt en lees nu over de actie van united en zou zooooo graag in economy plus zitten, maar met 2 volw en 2 kinderen is dat wel duur.
Daarom, ik ben heel nieuwsgierig : heb je al iets gehoord?????

Groetjes,

Carine
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Nee, nog niks gehoord.
Zodra ik meer weet laat ik het horen :)
Afbeelding
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Heb zojuist e-mail gekregen en ze hebben me toch nog economy plus plaatsen gegeven :D
Afbeelding
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Stephanie_UCLA schreef:Heb zojuist e-mail gekregen en ze hebben me toch nog economy plus plaatsen gegeven :D
Hartstikke goed! Zo zie je maar, wie niet waagt, wie niet wint.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Stephanie_UCLA schreef:Heb zojuist e-mail gekregen en ze hebben me toch nog economy plus plaatsen gegeven :D
Dat is heel netjes van ze! Scheelt toch weer EUR 140 (heen en terug). :D

Roland

sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik heb ook een mailtje gestuurd. Ik ben nieuwsgierig wat het resultaat gaat zijn.
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

Stephanie_UCLA schreef: Ik ga nog eens een mailtje sturen :wink:
Stephanie,

Heb je gemaild naar United of naar Connections?
Wij hebben eind april geboekt voor DC op 21 december a.s en geen E-plus stoelen toegewezen gekregen.
Op onze vlucht van 13 mei j.l. hadden we die echter wel en die waren in maart gereserveerd.

Helena
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer