Ik heb net in mijn copietjes gekeken. Bij formulier DSP-122 page 1 heb ik het datum van afstuderen neergezet, dus bij to: "07-2007" en bij Degree(s) or certificates received: "Pending: Bachelor".ronald87 schreef:Aleman, waar heb je dat gelezen dat ze bij een afwezigheid van niet langer dan 6 maanden soepeler zijn bij Immigrations? Ben wel benieuwd of er nog meer info over dit onderwerp te vinden is.
Net zoals jullie, ben ik ook nog bezig met mijn opleiding. Hebben jullie de datum ingevuld waarop jullie verwachten af te studeren (bv. 06-2008) of gewoon de datum waarop je het formulier invulde (bv. 05-2007)?
Heb wel een extra enclosure meegestuurd, want het adres van mijn scholen passte er niet op.
Over je andere vraag. Ik lees ook mee bij een Duits Greencard Forum, en er word altijd gezegd dat je geen probleem hebt wanneer je niet langer dan 6 maanden uit het land bent geweest. Tussen de 180 en 365 dagen gaan ze dan wel vragen hoezo je zo lang weg bent geweest. Ze kunnen je dan vragen om bewijsstukken te tonen dat je wel je "levensmiddelpunt" in de VS hebt. Bewijsstukken zoals Amerikaans rijbewijs, gym membership, Amerikaanse bankrekening, etc. Na langer dan 365 dagen (zonder re-entry permit) is de Greencard verlopen.
Deze informatie heb ik dus van het andere forum en het moet niet 100% kloppen.