Weekend Vegas, Kort maar wel super gaaf hoor.
Nou er zijn zoveel mogelijkheden.
Shows, tja wat vind je leuk, je kunt naar Cicque de Soleil gaan, of je gaat naar een Illusionist (wij zijn toen naar David Copperfield geweest) maar er zijn er ook genoeg, ook die met tijgers doen, of je gaat naar een All American Stars show, wij hebben er eentje gezien in het Imperial Hotel, erg grappig, een nep Elvis, Britney Spears, Prince, Garth Brooks enz enz, maar ik weet dat er in de Statosphere ook show is.
Dus keuze genoeg maar wat wil je?
Hotel idem dito natuurlijk, En ach als je een jaartje getrouwd bent mag je toch best een mooi hotel hebben. Het zijn toch maar 2 nachten.
Wij hebben overnacht in The Mirage en in MGM, en als ik mocht kiezen ging in naar The Mirage, erg mooie ruime kamers en duur ach ja, tegenover Nederland valt het sowieso wel mee! Maar de Alladin is bv ook super, of Luxor.... en noem maar op.
Verder zou ik zeggen geniet van alles wat je ziet daar, je kunt op de Strip zelf ook van alles zien (show zijn gratis op straat) zoals de fonteinen bij het Bellagio Hotel, de show met de piratenships bij Treasure Island, de Vuurspuwende vulkaan bij The Mirage, de gondels bij The Venetian. Dus je verveelt je echt niet in Vegas. Verder vind ik het echt een must dat je 'savonds naar Fremont Street (downtown) gaat, hier hebben ze een soort film (lichtjesshow) tegen een plafond met meer dan 2 miljoen lichtjes. Wij vonden dit helemaal het einde. Volgens mij iedere avond vanaf 21.00 uur om het uur tot 01.00 uur! Iedere uur is een andere show.
Nou ik hoop dat je er iets aan hebt.
Gr. Renate
http://www.travelmessage.nl/tebaertsintheusa/