Hallo, wij hebben dit jaar voor de derde keer een camper (C25) geboekt bij Cruise Canada (Calgary) zelfde bedrijf, en in 1999 bij Cruise America (Denver).noortje schreef:Wij vliegen op dinsdag 4 september, met de KLM. Slapen dan een nacht, dicht bij vleigeveld, en dan op woensdag 5 sept. kunnen we de camper ophalen.
Met het OV, oakland naar het Colliseum, zegt me echt niets...![]()
Misschien heb ik me daar nog onvoldoende in verdiept... Zijn er meer camperverhuurstations van CA bij SFO?
We slapen in iedergeval de eerste nacht dicht bij het vliegveld. We moeten dus vanuit daar naar het camperverhuur bedrijf van CA (in/bij SFO).
Maar 'Bart' scheelt wel een hoop geld. Earliy bird is volgens mij rond de E150/200,-- , eigenlijk niet normaal natuurlijk. Maar ja, ik denk dat ze gebruik maken van de onzekere reiziger...wat wij misschien dus ook wel zijn. En natuurlijk kun je dan wel op tijd vertrekken, da sook een voordeel.En heb je nog keus uit de campers.
Heeft er iemand hier eravring met CA? Ik las nml. wat negatieve berichten. Zijn er ook mensen met positieve verhalen?
In 1997 en in 1999 hebben wij een gloednieuwe camper van hun meegekregen, hadden wel een schade onderweg (beide keren) maar dat is gelijk ter plaatse gemaakt en vergoed.
Dus van ons niets dan lof.
Dit jaar ook niet de early bird geboekt, we gaan vijf weken toeren dus die paar uur later weg maakt ons niet zoveel uit.
Keus uit campers heb je volgens mij niet, als je aankomt staat je camper al kant en klaar met je naam erop, is onze ervaring.
We nemen wel een taxi en anders wil misschien de shuttle service van het hotel ons wel naar de camperverhuur brengen.