Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

de bay bridge

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
joske
Amerika-ontdekker

de bay bridge

Bericht door joske »

hallo ik ben nog een leek maar graag zow ik willen weten of we over debay bridge kunnen dank u
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: de bay bridge

Bericht door jerbia »

joske schreef:hallo ik ben nog een leek maar graag zow ik willen weten of we over debay bridge kunnen dank u
Hier kun je er alles over lezen.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
pnijssen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bay Bridge is geen probeleem

Bericht door pnijssen »

Er is helemaal geen probleem om op de Bay Bridge te komen ondanks dat er in fly-over is ingestort. Twee gedeeltes waren geblokkeerd echter er is een weer open. Vanaf de Bay Bridge is het nog steeds niet mogelijk om rechstreeks de snelweg 24 op te rijden.
De werkzaamheden gaan echter zo snel dat ze verwachten deze binnen 40 dagen weer open te hebben.
pnijssen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bay Bridge

Bericht door pnijssen »

Het laatste nieuws is dat de fly over uiterlijk de 25e mei weer open is voor verkeer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Is de Bay Bridge inmiddels alweer opengesteld?

Ik zie nu net in Streets & Trips een mededeling dat de Bay Bridge "due to a collapse" gesloten is t/m 4 juni.

Toch wel handig dat het programma zulke actuele informatie geeft. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

@ Roland .een vraagje waar jij mischien het antwoord op hebt.
Hoe weet Street & Trips zo snel die info te halen zonder dat hij om nieuwe info vraagt.
Vaak geeft hij aan dat de info te oud is en nieuwe beschikbaar is maar ik het ook even geprobeerd via die Bay Bridge en kreeg dus dezelfde info.
Gewoon nieuwsgierigheid.
Erika
svdvlist2
Amerika-ontdekker

Bericht door svdvlist2 »

Ondanks de instorting van de fly-over kon je altijd nog gebruik maken van de brug. Het was een verbindingsstuk richting Oakland. Maar alles is sinds gisteren gefixt. http://sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f ... Q1IDG1.DTL
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Erika schreef:@ Roland .een vraagje waar jij mischien het antwoord op hebt.
Hoe weet Street & Trips zo snel die info te halen zonder dat hij om nieuwe info vraagt.
Vaak geeft hij aan dat de info te oud is en nieuwe beschikbaar is maar ik het ook even geprobeerd via die Bay Bridge en kreeg dus dezelfde info.
Gewoon nieuwsgierigheid.
Erika
Hoe bedoel je dit?

Ik krijg vaak een melding dat de Road Construction "out of date" is. Ik klik daar dan op en de meest recente informatie wordt dan opgehaald door Streets & Trips. De informatie van de Bay Bridge heeft ie laatst al opgehaald want ik was aan het plannen voor de routekaartjes en zag toen ineens een rood uitroepteken dat de Bay Bridge nog t/m 4 juni afgesloten was. Ik had dus geen nieuwe informatie laten ophalen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Erika
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Erika »

Volgens mij was ik al eem poosje niet meer met de planning in San Fansisco geweest dus had ik een melding moeten krijgen dat het out of date zou zijn.
Dat gebeurde niet maar gaf gelijk aan wat jij ook op het scherm kreeg.
Ik weet ook niet of en hoe Street & trips gekoppeld is aan een eventueele database met de verkeers info maar goed het werkt prima.
Hij moest alleen nog een nieuwe route kunnen bedenken als je een afslag of iets dergelijks mist.
Ik heb hem dat nog niet zien doen tijdens gebruik in de auto.
Maar als het maar werkt.
Erika
pnijssen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pnijssen »

Een kleine reactie op de laatste berichten.
Nogmaals het was nooit een deel van de Bay Bridge die was ingestort.
Het was een fly-over die je neemt als je naar de 24 richting Orinda gaat.
Echter de constructeur C.C. Mayers heeft iedereen een poepje laten ruiken.
Calltrans (verkeer en waterstaat) had een week naar het intstorten en schoonmaken van het terrein een aanbesteding met de nadruk dat het binnen 40 dagen gereed moest zijn. Bonus voor elke dag eerder U$ 200.000 en een boete van het zelfde bedrag als het later zou zijn en dat ook per dag.

We hoorde de hele week al op het nieuws dat ze probeerde voor Memorial Weekend het ding open te hebben. Donderdag middag kom ik met mijn baasje de brug af rijden en zie dat ze de veegwagens druk bezig zin met schoonmaken. Uit eindelijk is donderdagavond rond 20.30uur het weer vrij gesteld voor verkeer en heeft C.C. Mayers een bonus ontvangen van ruim 5 miljoen dollar.
Afbeelding
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Zo,dat is echt snel.
Bonus verdelen onder het personeel..... :wink:
Erika
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Erika »

Hoe dan ook een knappe prestatie die daar geleverd is.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer