Nee, de site geeft deze mogelijkheid niet. En in onze bevestiging stond er dat we niet mochten antwoorden op de email. Alhoewel dit email adres op de website staat aangegeven. Dus zal ik het toch even per email proberen. Zou ik nu wachten om de andere promotie te boeken tot wanneer ik zeker weet dat dit geannuleerd is?BigAppleLover schreef:
Volgens mij zal het geen problemen geven dat je gebruik maakt van 2 verschillende aanbiedingen. Misschien te simpel geredeneerd, maar je maakt niet tegelijkertijd gebruik van 2 aanbiedingen, maar je plaats ze gewoon achter elkaar. Als je na die ene nacht in de spa suite gewoon uitcheckt en voor de volgende 2 nachten weer opnieuw (als nieuwe gast) incheckt moet dat toch kunnen lijkt me.
Wat betreft vraag 2: ik heb een maand geleden bij Main Street Station Hotel mijn reservering via e-mail aangepast van 3 naar 2 nachten en dat verliep uitstekend. Ik kreeg binnen een dag een reactie per mail terug waarin ze de wijziging bevestigden. Annuleren kon ook via een e-mailtje trouwens.
Geeft de site van het Luxor daar geen mogelijkheden voor aan?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gemiddelde prijs van de overnachtingen in juli!?
Kelly & Yves
http://kelly.yves.googlepages.com
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Kelly,
Je moet ze gewoon een email sturen(luxorres@mrgmail.com) waarin je o.v.v. je reserveringsnummer aangeeft wat je veranderd wilt hebben. Dan blijft ook je borg gekoppelt aan de originele reservering, als het antwoord je niet bevalt kun je altijd nog annuleren. Wij hadden een reservering voor vier nachten Bellagio en hebben dat op deze manier veranderd naar een suite waarbij we gebruik maken van een promotiecode, binnen het uur hadden we antwoord met de bevestiging.
Harry
Je moet ze gewoon een email sturen(luxorres@mrgmail.com) waarin je o.v.v. je reserveringsnummer aangeeft wat je veranderd wilt hebben. Dan blijft ook je borg gekoppelt aan de originele reservering, als het antwoord je niet bevalt kun je altijd nog annuleren. Wij hadden een reservering voor vier nachten Bellagio en hebben dat op deze manier veranderd naar een suite waarbij we gebruik maken van een promotiecode, binnen het uur hadden we antwoord met de bevestiging.
Harry
Ik had ondertussen gewoon mailtje gestuurd of ik dit kon annuleren, en dat is bij deze gebeurd. Ik kreeg onmiddellijk een bevestiging dat het geannuleerd was. Ik ga hier toch geen kosten aangerekend krijgen? We hadden de kamer trouwens nog maar net (deze week) gereserveerdHarry schreef:Kelly,
Harry
Kelly & Yves
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
In de regel niet. Dit moet ook in de bevestingsmail staan. Als je al een borg betaald hebt, moet je die terugkrijgen.KellyVG schreef:Ik had ondertussen gewoon mailtje gestuurd of ik dit kon annuleren, en dat is bij deze gebeurd. Ik kreeg onmiddellijk een bevestiging dat het geannuleerd was. Ik ga hier toch geen kosten aangerekend krijgen? We hadden de kamer trouwens nog maar net (deze week) gereserveerd
Begrijp ik hieruit dat je nu nog geen overnachting meer hebt in Las Vegas? Kun je weer gaan zoeken.

Roland
Neenee, het zoekwerk zat er al op. We wisten al wat we wouden en hebben ondertussen al opnieuw geboekt... Nu zien ons overnachtingen er als volgt uit (prijzen zonder tax)Coyote schreef:In de regel niet. Dit moet ook in de bevestingsmail staan. Als je al een borg betaald hebt, moet je die terugkrijgen.KellyVG schreef:Ik had ondertussen gewoon mailtje gestuurd of ik dit kon annuleren, en dat is bij deze gebeurd. Ik kreeg onmiddellijk een bevestiging dat het geannuleerd was. Ik ga hier toch geen kosten aangerekend krijgen? We hadden de kamer trouwens nog maar net (deze week) gereserveerd
Begrijp ik hieruit dat je nu nog geen overnachting meer hebt in Las Vegas? Kun je weer gaan zoeken.![]()
Roland
23/jun LA Hollywood Orchid Suites 119
24/jun LA Hollywood Orchid Suites 119
25/jun 29 Palms Harmony Motel 61,75
26/jun Prescott Motel 6 55,99
27/jun Williams El Rancho 58
28/jun Grand Canyon NP Yavapai Lodge 97
29/jun Grand Canyon NP Yavapai Lodge 97
30/jun id buurt van Monument Valley Gouldings 69
1/jul Page Best Western Arizona Inn 65
2/jul Bryce NP Bryce View Lodge 78
3/jul Zion NP Zion Lodge 150,85
4/jul Zion NP Pioneer Lodge 123,77
5/jul LV Luxor Pyramid Spa Suite 153,5818182
6/jul LV Luxor Pyramid Luxury Suite 148,6272727
7/jul LV Luxor Pyramid Luxury Suite 148,6272727
8/jul Death Valley NP Stovepipe Wells Village 111
9/jul Lee Vining http://www.tiogalodge.com 109
10/jul Yosemite NP Curry Village 96
11/jul Yosemite NP Curry Village 96
12/jul SF Town House Motel 89
13/jul SF Town House Motel 89
14/jul SF Town House Motel 89
15/jul Marina Ramada Inn 79
16/jul San Simeon Motel 6 64,79
17/jul Santa Barbara Motel 6 Beach 115,99
18/jul Santa Monica Travelodge 99,95
19/jul Santa Monica Travelodge 99,95
20/jul Santa Monica Travelodge 99,95
Dit geeft nu een nieuw gemiddelde van 99,42$/nacht... En daar kan ik perfect mee leven

Kelly & Yves
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is helemaal geen gek gemiddelde. Keurig gedaan!KellyVG schreef:Dit geeft nu een nieuw gemiddelde van 99,42$/nacht... En daar kan ik perfect mee leven

Nog een tip voor het Luxor. Ik heb daar al enkele malen geslapen en wilde dan natuurlijk in de Piramide slapen (dat gaf ik ook aan in de reservering). Toch vroegen ze me bij het inchecken of ik niet liever in de Tower wilde slapen (gebouw naast de Piramide). Dat wilde ik niet en zonder problemen mocht ik dan in de Piramide slapen.
Roland
Als je een piramide suite hebt geboekt, dan moet je dat toch niet meer apart vermelden, hoop ik? Dat hebben wij toch niet gedaan...Coyote schreef:Dat is helemaal geen gek gemiddelde. Keurig gedaan!KellyVG schreef:Dit geeft nu een nieuw gemiddelde van 99,42$/nacht... En daar kan ik perfect mee leven![]()
Nog een tip voor het Luxor. Ik heb daar al enkele malen geslapen en wilde dan natuurlijk in de Piramide slapen (dat gaf ik ook aan in de reservering). Toch vroegen ze me bij het inchecken of ik niet liever in de Tower wilde slapen (gebouw naast de Piramide). Dat wilde ik niet en zonder problemen mocht ik dan in de Piramide slapen.
Roland
Kelly & Yves
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou denken dat je dan automatisch in de piramide terecht komt. Waarschijnlijk is dat bij jullie ook gewoon het geval hoor. Wilde er alleen maar even mee aangeven dat je soms in de Tower geplaatst wordt. Ook dat schijnen mooie kamers te zijn. Ik wil echter in de piramide slapen omdat ik die liften en kamers zo apart vind.KellyVG schreef:Als je een piramide suite hebt geboekt, dan moet je dat toch niet meer apart vermelden, hoop ik? Dat hebben wij toch niet gedaan...
Geen zorgen maken hoor.

Roland
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij vertrekken 9/7 en wij zijn gemiddeld 130 $ per nacht kwijt.
We verblijven voor drie vierde van de tijd wel in hotels of motels met aparte tweede slaapkamer voor de 2 kinderen. bv. hotel marina in SF en cassa grande inn in arroyo (pismo beach) Hier en daar hebben wij twee kamers geboekt : Luxor,BW Palm Springs...
Als je dan ziet voor 133 $ per nacht valt dat nog mee denk ik.
Groetjes,
Carine
We verblijven voor drie vierde van de tijd wel in hotels of motels met aparte tweede slaapkamer voor de 2 kinderen. bv. hotel marina in SF en cassa grande inn in arroyo (pismo beach) Hier en daar hebben wij twee kamers geboekt : Luxor,BW Palm Springs...
Groetjes,
Carine
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Carine,sachasenne schreef:Wij vertrekken 9/7 en wij zijn gemiddeld 130 $ per nacht kwijt.
Groetjes,
Carine
Met twee kamers of suites vind ik die prijs inderdaad wel meevallen!
Ik ben benieuwd waar jullie allemaal een extra slaapkamer hebben, wij zijn die mogelijkheid niet vaak tegengekomen, terwijl het op zijn tijd toch wel lekker is als je met z'n vieren bent.
Ik heb al naar Arroyo gekeken, dat ziet er goed uit, dat onthouden we.
Marianne
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Hey Marianne,
Ik zal eventjes een overzicht geven van onze verblijven.
1. We beginnen in Palm Springs en hebben twee kamers in bw inn. (76 eu)
2. Daarna twee nachten in Sedona in Sedona village lodge in een deluxe suite met aparte slaapkamer http://www.sedonalodge.com
prijs is 89 dollar per nacht. Wij zijn er twee dus 140 euro.
3. daarna maswick lodge in grand canyon samen in 1 kamer 82 dollar
4. Daarna staat nog open, waarschijnlijk in Williams. Naargelang het budget tot dan
nemen we 1 of 2 kamers.
5. Twee aparte kamers in het Luxor 308 euro voor 2 nachten
6. Nog onbekend wegens zien hoever we rijden. idem als punt 4
7. Cedar lodge in El Portal. We hebben een junior suite met kitchenette en aparte slaapkamer en living. 375 euro voor 3 nachten
8. Marina motel in San Francisco voor 3 nachten 329 euro
9. motel 6 in Monterey /marina 1 kamer 40 euro
10. Twee nachten arroyo grande BW casa grande inn suite 180 euro
11. Een nacht in carpinteria BW Carpinteria inn in 1 kamer 120 euro
12. Howard Johnson lax in 1 kamer 52 euro
Als ik dat dan uitreken naar euro komt dit op 93 euro per nacht.
Maar afgerond heb ik er 100 euro of 133 dollar van gemaakt om misschien dan toch twee aparte kamers te nemen op die twee onbekende nachten. We hebben ook bewust goedkope kamers genomen op de nachten dat we in 1 kamer slapen. Zoveel te meer over om in andere motels toch de suites te nemen.
Nu, het is onze eerste keer Amerika, ik heb alles uitgezocht en uitgeplozen, tot in den treure. Hopelijk vallen mijn keuzes dan ook mee.
Groetjes,
Carine
O ja, bij aankomst slapen we in mariott lax ook samen voor 51 euro
In totaal ikom ik op 5 nachten samen in 1 kamer, twee nachten nog openstaand en 13 nachten op aparte kamers/suites.
Ik zal eventjes een overzicht geven van onze verblijven.
1. We beginnen in Palm Springs en hebben twee kamers in bw inn. (76 eu)
2. Daarna twee nachten in Sedona in Sedona village lodge in een deluxe suite met aparte slaapkamer http://www.sedonalodge.com
prijs is 89 dollar per nacht. Wij zijn er twee dus 140 euro.
3. daarna maswick lodge in grand canyon samen in 1 kamer 82 dollar
4. Daarna staat nog open, waarschijnlijk in Williams. Naargelang het budget tot dan

5. Twee aparte kamers in het Luxor 308 euro voor 2 nachten
6. Nog onbekend wegens zien hoever we rijden. idem als punt 4
7. Cedar lodge in El Portal. We hebben een junior suite met kitchenette en aparte slaapkamer en living. 375 euro voor 3 nachten
8. Marina motel in San Francisco voor 3 nachten 329 euro
9. motel 6 in Monterey /marina 1 kamer 40 euro
10. Twee nachten arroyo grande BW casa grande inn suite 180 euro
11. Een nacht in carpinteria BW Carpinteria inn in 1 kamer 120 euro
12. Howard Johnson lax in 1 kamer 52 euro
Als ik dat dan uitreken naar euro komt dit op 93 euro per nacht.
Maar afgerond heb ik er 100 euro of 133 dollar van gemaakt om misschien dan toch twee aparte kamers te nemen op die twee onbekende nachten. We hebben ook bewust goedkope kamers genomen op de nachten dat we in 1 kamer slapen. Zoveel te meer over om in andere motels toch de suites te nemen.
Nu, het is onze eerste keer Amerika, ik heb alles uitgezocht en uitgeplozen, tot in den treure. Hopelijk vallen mijn keuzes dan ook mee.
Groetjes,
Carine
O ja, bij aankomst slapen we in mariott lax ook samen voor 51 euro
In totaal ikom ik op 5 nachten samen in 1 kamer, twee nachten nog openstaand en 13 nachten op aparte kamers/suites.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- patricbogaard
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Kan iemand ook advies geven voor het overnachten met zijn vijven.
Wij gaan namelijk met 3 volwassenen en en 2 kinderen (6 en 8 jaar).
Ik zie voor "normale" kamers veelal staan dat dit voor 4 personen is.
Aangezien we veelal toch alleen maar slapen (1 of 2 nachten), wil ik niet al te veel uitgeven voor de meeste kamers. Als het maar netjes en schoon is, vindt ik het prima. Door dit voor de meeste nachten te doen, kunnen we hier en daar wat extra uitgeven voor iets speciaals (in Nationale Parken, Las Vegas en waarschijnlijk Disney).
Kortom; Wij vinden het geen probleem om met zijn vijven op een kamer te slapen (de kinderen slapen toch altijd binnen 5 minuten
). Zijn er toevallig mensen die ook in deze samenstelling hebben gereisd en nog relevante tips hebben m.b.t. hotels.
Wij gaan namelijk met 3 volwassenen en en 2 kinderen (6 en 8 jaar).
Ik zie voor "normale" kamers veelal staan dat dit voor 4 personen is.
Aangezien we veelal toch alleen maar slapen (1 of 2 nachten), wil ik niet al te veel uitgeven voor de meeste kamers. Als het maar netjes en schoon is, vindt ik het prima. Door dit voor de meeste nachten te doen, kunnen we hier en daar wat extra uitgeven voor iets speciaals (in Nationale Parken, Las Vegas en waarschijnlijk Disney).
Kortom; Wij vinden het geen probleem om met zijn vijven op een kamer te slapen (de kinderen slapen toch altijd binnen 5 minuten

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Patric,
hier is onlangs over geschreven:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=9990
groet,lauren
hier is onlangs over geschreven:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=9990
groet,lauren
- patricbogaard
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Misschien nog een tip voor als je een hotel in een stad nodig hebt. Wij hadden nog een overnachting in Salt Lake City nodig en via de website http://www.hotwire.com/hotel/ heb ik geboekt.
Je kunt aangeven waar je wilt zitten, bij een vliegveld of in het centrum, je kiest zelf het aantal sterren wat een hotel heeft. Je weet echter niet precies welk hotel je gaat boeken echter wel de prijs. Nadat ik geboekt had, kreeg ik gelijk via email een bevestiging waarop vermeld stond welk hotel het was geworden.
Natuurlijk als rechtschapen Hollander even kijken bij het betreffende hotel wat hun prijs was als ik rechtstreeks had geboekt en jawel het scheelde $ 40 dollar. Toch mooi meegenomen.
Margot
Je kunt aangeven waar je wilt zitten, bij een vliegveld of in het centrum, je kiest zelf het aantal sterren wat een hotel heeft. Je weet echter niet precies welk hotel je gaat boeken echter wel de prijs. Nadat ik geboekt had, kreeg ik gelijk via email een bevestiging waarop vermeld stond welk hotel het was geworden.
Natuurlijk als rechtschapen Hollander even kijken bij het betreffende hotel wat hun prijs was als ik rechtstreeks had geboekt en jawel het scheelde $ 40 dollar. Toch mooi meegenomen.
Margot
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht