Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Slechte ervaringen met Cruise America

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Ok dan onze prijs, wij gaan in het naseizoen (eind augustus) en betalen 65 euro per dag voor een C25 van Cruise Canada incl. tax, kits en alle verzekeringen.
We hebben daar wel een onbeperkt mijlenpakket bijgekocht, maar omdat we vroeg boekten was die voor de helft van de prijs. (€ 355)
Deze dagprijs zou dezelfde prijs zijn als we voor 16 juni zouden vertrekken, het voorseizoen dus.
Ik vind het best een redelijke prijs, dankzij de vroegboekkortingen (we hebben al in oktober vorig jaar geboekt).
Wij overnachten meestal op goedkope mooie natuurcampings en betalen daar zo'n 5 a 10 dollar per nacht, ook best te doen dus.
Laatst gewijzigd door Gypsygirl1 op 29 mei 2007, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Ingrid,

Mooie prijs, daar kan je een paar weken extra voor weg 8)
Weet jij of er veel (prijs)verschil zit tussen C-A en C-C en hoeveel tax betaal je in Canada of is dat net als in Amerika per staat anders.
Rob
Gypsygirl1
Amerika-expert
Contacteer:

Rob schreef:Hoi Ingrid,

Mooie prijs, daar kan je een paar weken extra voor weg 8)
Weet jij of er veel (prijs)verschil zit tussen C-A en C-C en hoeveel tax betaal je in Canada of is dat net als in Amerika per staat anders.
Rob
Hoi Rob!
De prijs die op onze factuur staat is inclusief tax dus ik zou even de reisgids na moeten kijken hoeveel de tax precies is en die kan ik nou net even niet vinden.
Ik weet niet of er prijsverschil zit tussen CC en CA, wij hebben in 1999 een C25 gehuurd bij Cruise America in Denver maar die prijzen zijn nu niet meer te vergelijken.
Ik weet ook niet of Cruise Canada betere campers heeft dan Cruise America, dat zal van de zomer wel blijken. Je moet ook een beetje geluk hebben nietwaar?
Wij zijn (als arme sloebers) erg blij met deze prijs en dan mag er best af en toe wat aan mankeren, als de cruciale dingen het maar blijven doen :wink:
Wij hebben nu voor de vijfde keer geboekt bij Jan Doets en dan krijg je de VIP status. (je moet daar wel om vragen)
Dit wordt doorgegeven aan het hotel en de camperverhuur zodat wij iets extra service (en hopenlijk een vrij nieuwe camper) krijgen.
Maarja misschien lees je van de zomer wel berichten op ons weblog van afgevallen assen of remmen die het net niet doen als we van een berg af rijden.... avontuurlijk toch? 8)
Groetjes, ook aan Annie, en een hele fijne vakantie toegewenst, ook namens Cor.
We volgen jullie natuurlijk op de voet via je weblog!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hoi Ingrid,

Kijk, voor zo'n prijs mag je inderdaad wat mankementjes op de koop toenemen. Als je dik 100 euro per dag meer betaalt (zoals toch velen in het hoogseizoen) zou ik daar toch doodziek van worden eerlijk gezegd ...

Ik hoop gewoon dat jullie inderdaad geluk hebben en dat het een fantastische reis gaat worden. We moeten het eens over die route gaan hebben, inspiratie opdoen voor onze reis volgend jaar.

Enne, mochten jullie nog naar Chowchilla willen, we hebben alvast gezorgd dat jullie gastvrij ontvangen zullen worden daar!

Groetjes,
Monique
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

En in de gaten houden,als je echt buiten het hoogseizoen kan,wij hadden via de aanbieding van Tioga Tours bij Road Bear dit jaar 20 euro per dag betaald.....nieuwe camper van fabriek naar verhuurstation aan de westkust brengen. (als we niet hadden geannuleerd,lol)
Alleen in maar en april,maar goedkoper en nieuwer kan het niet.
Zit er echt over te denken om dat nu volgend jaar maar te doen.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Pete.Z schreef:En in de gaten houden,als je echt buiten het hoogseizoen kan,wij hadden via de aanbieding van Tioga Tours bij Road Bear dit jaar 20 euro per dag betaald.....nieuwe camper van fabriek naar verhuurstation aan de westkust brengen. (als we niet hadden geannuleerd,lol)
Alleen in maar en april,maar goedkoper en nieuwer kan het niet.
Zit er echt over te denken om dat nu volgend jaar maar te doen.
Dat willen wij volgend jaar ook gaan doen zit alleen nog te twijvelen of we het in maart of april doen (april is weer een stukje duurder)
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Toen wij dit jaar onze camper gingen inleveren kwamen er twee Nederlandse echtparen, beide ervaring met meerdere camperreizen, hun camper inleveren die ze zes weken eerder hadden opgehaald in Middlebury.

Ze waren dus allebei al half april vertrokken en hadden in de eerste weken niet zulk fantastisch weer gehad, maar wel enorm genoten. Ze hadden de gloednieuwe campers (een 22 ft en een 30/31 ft) met complete pakketten en kits meegekregen.

Zij waren zeer enthousiast over hun reis! De man van de 30/31 vertelde dat ze 1700 euro hadden betaald voor de volle 6 weken.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik heb het even teruggezocht,wij hadden een 30 ft camper voor 20 dagen,totaal inclusief alles: 215 euro.

7 t/m 27 maart had dat geweest.

Dus nog goedkoper dan ik al dacht.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Pete.Z schreef:Ik heb het even teruggezocht,wij hadden een 30 ft camper voor 20 dagen,totaal inclusief alles: 215 euro.

Kun je nog meer sterke verhalen vertellen. :lol:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Color01 schreef:
Pete.Z schreef:Ik heb het even teruggezocht,wij hadden een 30 ft camper voor 20 dagen,totaal inclusief alles: 215 euro.

Is geen sterk verhaal maar een aanbieding van Road Bear via Tioga Tours om nieuwe campers in het voorjaar van de fabriek in Middlebury IN naar de verhuurstations in LA, SF en LV te brengen.
als je het in 10 dagen doet is het zelfs helemaal gratis (behalve je vliegticket dan)
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Rob schreef:
Is geen sterk verhaal maar een aanbieding van Road Bear via Tioga Tours om nieuwe campers in het voorjaar van de fabriek in Middlebury IN naar de verhuurstations in LA, SF en LV te brengen.
Sorry ... ik dacht eerst dat het om een schrijf fout ging...( 215 euro ) :oops:

Maar voor dat bedrag zou je alleen al naar amerika vliegen en een rond reisje maken. :)
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Color01 schreef:
Rob schreef:
Sorry ... ik dacht eerst dat het om een schrijf fout ging...( 215 euro ) :oops:

Maar voor dat bedrag zou je alleen al naar amerika vliegen en een rond reisje maken. :)
Gaan we volgend voorjaar ook doen :lol:
Maar nu gaan we over een uurtje richting schiphol voor onze 2007 campertrip 8)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Rob schreef:Maar nu gaan we over een uurtje richting schiphol voor onze 2007 campertrip 8)
Je kunt ook geen afscheid van het forum nemen, hè? :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Coyote schreef:
Rob schreef:Maar nu gaan we over een uurtje richting schiphol voor onze 2007 campertrip 8)
Je kunt ook geen afscheid van het forum nemen, hè? :wink:

Roland
Een mens moet toch wat doen, alles is klaar en ingepakt dus is het wachten op de chauffeur :lol:
Margot61
Amerika-ontdekker

Bericht door Margot61 »

Wat vervelend :cry: dat er zoveel gebreken aan de camper zitten. Wij vertrekken eind juni naar de States en hebben ook een camper van Cruise America gehuurd.
Het wordt voor ons de eerste reis naar Amerika en met een camper. Wij halen hem in Salt Lake City op.
Nu vroeg ik mij af wat als de camper niet voldoet, teveel gebreken maar ze hebben geen vervanger. Wat moet je dan doen :?

Margot
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Margot61 schreef:Wat vervelend :cry: dat er zoveel gebreken aan de camper zitten. Wij vertrekken eind juni naar de States en hebben ook een camper van Cruise America gehuurd.
Het wordt voor ons de eerste reis naar Amerika en met een camper. Wij halen hem in Salt Lake City op.
Nu vroeg ik mij af wat als de camper niet voldoet, teveel gebreken maar ze hebben geen vervanger. Wat moet je dan doen :?

Margot
Dat ze geen vervanging hebben lijkt mij sterk, let wel op bij vervanging dat de andere camper net zo groot is en als ze die niet hebben groter.
Dat zijn ze verplicht dus geen genoegen nemen met een kleinere camper.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Dág Rob :lol: :lol: :lol: :lol:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Color01 schreef:

:lol: :lol:

Dat dacht ik ook toen we die prijs kregen.
Jammer genoeg kwam er een maand van te voren een grote opdracht binnen,die we niet konden laten schieten,en zijn we dus niet gegaan. :(
Gypsygirl1
Amerika-expert
Contacteer:

Margot61 schreef:Wat vervelend :cry: dat er zoveel gebreken aan de camper zitten. Wij vertrekken eind juni naar de States en hebben ook een camper van Cruise America gehuurd.

Margot
Zo erg zal het echt niet wezen, ze zullen kleine dingen gelijk ter plekke maken en als er echt iets groots is dan is er vast wel een andere camper.
Elk Cruise America verhuursstation is natuurlijk anders met goede of minder goede monteurs/managers. Het is nu niet zo dat Cruise America per definitie slecht is, ze zijn nog steeds de grootste in Amerika dus dat zal wel los lopen anders bestonden ze vast niet meer. Maar... goed opletten dus!
No Panic! :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer