vrolijke groetjes,
Mogen wij dat dan niet? Ik heb mij dat nl. al eens afgevraagd. Zou reuze handig zijn, zo'n kleine auto erbij.nieuwenoord schreef:Wat ik wél zou willen is dat je een auto achter de camper mocht hangen, zoals de Amerikanen dat doen. Ooit willen we nog een keer minstens 3 maanden trekken en dan zou dat perfect zijn!
Ik weet niet hoe El Monte of Cruise America dat doet, maar bij Road Bear is het verboden om een 'tow-vehicle' te gebruiken.Coyote schreef:Mogen wij dat dan niet? Ik heb mij dat nl. al eens afgevraagd. Zou reuze handig zijn, zo'n kleine auto erbij.nieuwenoord schreef:Wat ik wél zou willen is dat je een auto achter de camper mocht hangen, zoals de Amerikanen dat doen. Ooit willen we nog een keer minstens 3 maanden trekken en dan zou dat perfect zijn!
Roland
Restrictions:
Pets: Pets are not allowed.
Smoking: Smoking is not allowed in any vehicle. A fee of US$250.00 for cleaning / deodorizing applies.
Mexico: Traveling into Mexico is not permitted
Death Valley: Traveling into Death Valley is not permitted between June 15th and September 15th.
Alaska: Traveling within Alaska, Yukon and/or NWT is permitted. ROAD BEAR RV must be advised at the time of reservation.
Winterization: Vehicles are winterized between November 1st. and March 31st., depending on the pick-up location. It is not possible to use the water-/waste systems during this time or when outside temperatures are below freezing!
Other: Private-, gravel-, dirt- or logging roads and other non-public roads, beaches, etc. are prohibited.
ROAD BEAR RV will hold the customer fully responsible for accidents or mechanical breakdowns occurring in a travel restricted area!
Ik wist het ook niet maar er zijn ook grijze wegen (soms gravel) op de RandmcNally atlas die hebben wegnummers en zijn dus gewoon public roads.nieuwenoord schreef:Wat betreft die gravel- en dirtroads, staat bij Road Bear duidelijk dat het niet mag. Als je al schade oploopt, staan zij nergens voor in:
Restrictions:
Pets: Pets are not allowed.
Smoking: Smoking is not allowed in any vehicle. A fee of US$250.00 for cleaning / deodorizing applies.
Mexico: Traveling into Mexico is not permitted
Death Valley: Traveling into Death Valley is not permitted between June 15th and September 15th.
Alaska: Traveling within Alaska, Yukon and/or NWT is permitted. ROAD BEAR RV must be advised at the time of reservation.
Winterization: Vehicles are winterized between November 1st. and March 31st., depending on the pick-up location. It is not possible to use the water-/waste systems during this time or when outside temperatures are below freezing!
Other: Private-, gravel-, dirt- or logging roads and other non-public roads, beaches, etc. are prohibited.
ROAD BEAR RV will hold the customer fully responsible for accidents or mechanical breakdowns occurring in a travel restricted area!
Ik denk dus dat je niet automatisch kan zeggen of het wel of niet mag, maar dat je er rekening mee moet houden dat je problemen kan krijgen als je zonder overleg met de verhuurmaatschappij over dit soort wegen rijdt en stukken krijgt.The Apache Trail, or AZ 88 as it is officially known, links Apache Junction at the edge of the Greater Phoenix area with Globe via Theodore Roosevelt Lake, through the Superstition Mountains and the Tonto National Forest; 40 miles of steep, winding and mostly unpaved road past magnificent scenery of twisted igneous mountains with dense forests of saguaro and ferocactus, and several deep blue lakes. Past the lakes, the trail continues in more traditional fashion to the former copper mining town of Globe, but it is the western half which is the most scenic and well-known; however caution is required when driving and it is not recommended for large RVs or caravans; the largest RV rental company in the US does not allow their vehicles do be taken on this route.
Het bedrijf waar ik de trailer huurde bood er ook eventueel een auto bij om het te trekken (tegen betaling uiteraard). De auto's die hiervoor werden geboden waren veelal Ford Explorers. Overigens wat het slingeren betreft, de trailer had een koppelingssysteem met zijdelingse dempers, vandaar dat ze niet slingeren. En als je genoeg vermogen heb merk je nauwelijks dat je zo'n ding achter je aan hebt. Het benzine verbruik is echter een heel ander verhaal. Onze pickup die normaal al een slokje lust (15 Mpg) werd wel heel erg dorstig (9 Mpg). Verder moet je uitkijken met tolwegen die vaak een bedrag rekenen per as. Met een dergelijke combinatie zit je al gauw aan 4 assen en dat wordt fors doorberekend.Pete.Z schreef: Prachtige combinatie,maar ik denk te duur als je ook een geschikte trekauto erbij moet huren.
Vanmogen nog gehoord bij El-Monte, het is verboden.nieuwenoord schreef:Ik weet niet hoe El Monte of Cruise America dat doet, maar bij Road Bear is het verboden om een 'tow-vehicle' te gebruiken.Coyote schreef: Mogen wij dat dan niet? Ik heb mij dat nl. al eens afgevraagd. Zou reuze handig zijn, zo'n kleine auto erbij.
Roland