Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Graduation
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Graduation
Wie kan mij vertellen wanneer de highschool leerlingen in Amerika Graduation Day hebben, dus wanneer ze hun diploma krijgen. Of is dat per school of per staat verschillend?
Het is nog wel ver weg maar mijn nichtje gaat augustus 2008 een jaar naar highschool in Amerika. In 2009 heeft ze dan haar graduation en het leek mij een leuk idee om daar samen met mijn zus bij te zijn.
Maar nu hangt dat een beetje van de datum af omdat mijn dochter dan net eindexamen doet en dan wil ik natuurlijk thuis zijn.
Marjon
Het is nog wel ver weg maar mijn nichtje gaat augustus 2008 een jaar naar highschool in Amerika. In 2009 heeft ze dan haar graduation en het leek mij een leuk idee om daar samen met mijn zus bij te zijn.
Maar nu hangt dat een beetje van de datum af omdat mijn dochter dan net eindexamen doet en dan wil ik natuurlijk thuis zijn.
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kory, de dochter van mijn vriendin Trudy in Chowchilla, had afgelopen vrijdag haar graduation. Dus pas op 1 juni.
Gewoon, omdat ik het zo'n leuke meid vind, even een fotootje. Zij nam Peet mee naar Highschool tijdens zijn stage daar, een belevenis apart!

Ik heb er trouwens versteld van gedaan wij zij deed om overal 'scholarships' vandaan te halen. Ze gaan naar een universiteit in Utah om voor tandarts te studeren, maar sprokkelt heel veel van haar studiegeld binnen door alerlei beurzen.
Gewoon, omdat ik het zo'n leuke meid vind, even een fotootje. Zij nam Peet mee naar Highschool tijdens zijn stage daar, een belevenis apart!

Ik heb er trouwens versteld van gedaan wij zij deed om overal 'scholarships' vandaan te halen. Ze gaan naar een universiteit in Utah om voor tandarts te studeren, maar sprokkelt heel veel van haar studiegeld binnen door alerlei beurzen.
Laatst gewijzigd door nieuwenoord op 03 jun 2007, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Zusje van mijn vriendin had hem ook afgelopen vrijdag (1 juni)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Net als bij Herman (is misschien toch staatsgebonden) zijn hier de graduations vanaf 13 juni. Carola, iedere school heeft een webpage en daar kun je nu waarschijnlijk al op vinden, wanneer volgend jaar de graduation is.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik denk dat je mij bedoelt PetraPetra/VS schreef:Net als bij Herman (is misschien toch staatsgebonden) zijn hier de graduations vanaf 13 juni. Carola, iedere school heeft een webpage en daar kun je nu waarschijnlijk al op vinden, wanneer volgend jaar de graduation is.

Ik kan nog niet op een webpage kijken omdat ze nog niet weet waar ze gaat studeren. Ze gaat zich pas in September inschrijven, ze wil wel het liefst naar het zuidwesten.
Maar als ik het zo lees zal het niet door kunnen gaan. Nick krijgt dit jaar zijn examenuitslag op 15 juni dus zal het voor Joyce over twee jaar ook wel rond die datum zijn. Dan zijn de meeste Graduations dus al geweest.
Helaas, het had leuk geweest, dan moet mijn zus maar alleen gaan.
Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 03 jun 2007, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Oeps, sorry, ja natuurlijk, dat krijg ik, als ik niet naar boven scroll om zeker te zijn, wie er schreefvana schreef:Ik denk dat je mij bedoeld PetraPetra/VS schreef:Net als bij Herman (is misschien toch staatsgebonden) zijn hier de graduations vanaf 13 juni. Carola, iedere school heeft een webpage en daar kun je nu waarschijnlijk al op vinden, wanneer volgend jaar de graduation is.![]()
Marjon

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij zijn toevallig vandaag op een graduation party geweest.
zie http://usadutch.com/blips/2007/06/03/graduation-party/

zie http://usadutch.com/blips/2007/06/03/graduation-party/

**Klaas** http://dutcheagle.com" onclick="window.open(this.href);return false;