vana schreef:Er zijn voor volgende maand al een aantal shows uitverkocht las ik in de krant. Wacht dus niet te lang met boeken.
Ja, ik keek net bij 27 juli, maar die waren niet "available" at the moment.
Misschien komt dat nog en misschien zijn ze wel uitverkocht, het is wel op vrijdagavond.
Als we er op 5 augustus weer zijn, treedt hij niet op, dubbele pech dus.
Paula
Lauren schreef:
Tickets tot 1 september 2007. Een show op 21 en op 25 juli. Kan je er toch heen Bianca!
Volgens deze site loopt de show maar tot 12 juli, vreemd . Via de link die jij opgaf kun je geen tickets bestellen voor data na 12 juli, deze zijn 'not available'.
Klopt, ik heb ook gezien dat je nog niet boeken kan. Op de site van Jan Doets kan je boeken tot 1/09/07, dus ik hoop dat het idd doorgaat tot september.
paula58 schreef:Ja, ik keek net bij 27 juli, maar die waren niet "available" at the moment.
Misschien komt dat nog en misschien zijn ze wel uitverkocht, het is wel op vrijdagavond.
Paula
Ik heb net mijn tickets geboekt voor zaterdag 25 augustus! We zitten in 104 rij D stoel 1 tm 4. Volgens het kaartje prima plekken! betaalde inclusief alle bijkomende kosten $ 330.50 voor de tickets! Das dus ongeveer 61,42 euro per kaartje!
Wij slapen trouwens van vrijdag 24-08 tot maandag 27-08 in NYNY. Vorige keer hier ook geslapen en dat is me toen mega goed bevallen!
ndekker schreef:Ik heb net mijn tickets geboekt voor zaterdag 25 augustus! We zitten in 104 rij D stoel 1 tm 4. Volgens het kaartje prima plekken! betaalde inclusief alle bijkomende kosten $ 330.50 voor de tickets! Das dus ongeveer 61,42 euro per kaartje!
Wij hebben net geboekt en zitten op 2 augustus ook in vak 104, rij D en op de stoelen 1 t/m 5!!
"De Nederlandse illusionist Hans Klok begon de eerste zes weken rustig aan met vier shows en dat is nu door het grote succes opgebouwd tot zes shows per week. Vanaf september, opnieuw na een periode van zes weken, worden dit er acht. Volgens Hans kunnen we er vanuit gaan dat hij zelfs langer in Vegas blijft dan de drie maanden die ze in gedachten hadden."
Wat een verschillende berichten: vanmorgen in het AD stond dat de show geflopt is en dat ze nog niet weten of het in augustus door gaat.
Wat zou nu waar zijn?
Edwin Evers heeft hem opgebeld in zijn radioshow op 538. Hans was best wel kwaad (en Pamela ook, die stond er eventjes bij). Hij ontkende de berichten in het AD en wist zelfs te melden dat ze tot december doorgaan, en het aantal shows per week wordt ook uitgebreid.
Madphil schreef:Edwin Evers heeft hem opgebeld in zijn radioshow op 538. Hans was best wel kwaad (en Pamela ook, die stond er eventjes bij). Hij ontkende de berichten in het AD en wist zelfs te melden dat ze tot december doorgaan, en het aantal shows per week wordt ook uitgebreid.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.