Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mijn definitieve????? route, U mag het zeggen
Voor wat betreft de discussie Springdale/St.George/Kanab voor overnachting?
Is het voor één enkel nachtje echt zo belangrijk dat het een leuke of minder leuke plaats is. Ik zou er geen mijlen voor verder rijden. Je slaapt er toch alleen maar? En je eet er en loopt een rondje. Ik zou voor Zion altijd kiezen voor Springdale. Ligt vlak voor de ingang. Een van de leukste motels vonden wij de Bumbleberry Inn. Daar kun je ook heerlijk ontbijten.
Is het voor één enkel nachtje echt zo belangrijk dat het een leuke of minder leuke plaats is. Ik zou er geen mijlen voor verder rijden. Je slaapt er toch alleen maar? En je eet er en loopt een rondje. Ik zou voor Zion altijd kiezen voor Springdale. Ligt vlak voor de ingang. Een van de leukste motels vonden wij de Bumbleberry Inn. Daar kun je ook heerlijk ontbijten.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dat zal wel komen door de "tussenpersoon".
Ik zei al eerder, ik heb er wel wat van geleerd
Maar als je er niets van af weet doe je dit soort dingen nu eenmaal, ook omdat ik dacht dat het me heel veel tijd zou besparen om het via een reisbureau te laten doen dan het zelf allemaal te regelen.
Vandaar dat ik ook niet ga zeggen: ik schuif alles maar een paar dagen door, daar moet ik eerst goed over na denken.
Tot nu toe heb ik twee dingen die ik wil proberen te veranderen:
-Moab laten vallen en een extra overnachting in Capitol Reef
-St. George omzetten naar Springdale als dat mogelijk is.
gr. Paula
Ik zei al eerder, ik heb er wel wat van geleerd

Maar als je er niets van af weet doe je dit soort dingen nu eenmaal, ook omdat ik dacht dat het me heel veel tijd zou besparen om het via een reisbureau te laten doen dan het zelf allemaal te regelen.
Vandaar dat ik ook niet ga zeggen: ik schuif alles maar een paar dagen door, daar moet ik eerst goed over na denken.
Tot nu toe heb ik twee dingen die ik wil proberen te veranderen:
-Moab laten vallen en een extra overnachting in Capitol Reef
-St. George omzetten naar Springdale als dat mogelijk is.
gr. Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar twee nachten in St George overnacht om even uit te rusten en vonden het een leuke plaats. Het is best een grote plaats en je kunt er lekker winkelen (leuk voor je 17-jarige dochter) ook zijn er heel veel restaurants. Wij hebben heerlijk gegeten bij Applebee's.
Dus maak je niet druk als je het niet meer kunt veranderen, St George is echt wel leuk.
Marjon
Dus maak je niet druk als je het niet meer kunt veranderen, St George is echt wel leuk.
Marjon
Marjon, mijn dochter ziet dit ook wel zitten, verder zullen we niet zo veel tijd hebben om te shoppen.vana schreef: Het is best een grote plaats en je kunt er lekker winkelen (leuk voor je 17-jarige dochter) ook zijn er heel veel restaurants. Wij hebben heerlijk gegeten bij Applebee's.
Marjon

Het is niet mogelijk om een slaapplaats te vinden in Springdale want alle hotels zitten vol, ik heb net zelf ook nog even gekeken maar het is inderdaad zo, zal ook wel komen omdat het van zaterdag op zondag is.
Eergisteren had ik gekeken en toen was er alleen nog een mogelijkheid in Pioneer Lodge maar die was wel (omgerekend 133 euro) duurder dus we houden het maar op St. George.
Dan het probleem

Aan de ene kant wel een lekker gevoel om een dagje rust te hebben, maar dan zullen we ook wel weer wat gaan doen, maar aan de andere kant gaan we denk ik toch wel iets moois missen en krijg je misschien spijt achteraf.(wie weet komen we hier nooit meer)
Van Capitol Reeve naar Moab is ca. 3 uur rijden en van Moab naar Kayenta ook (als je in één keer doorraces dan) blijft dus toch nog wel tijd over om wat te zien. Ook willen we wel graag het Navajo reservaat zien, dus een moeilijke keuze.
Omdat ik toch wel de regelneef(nicht) ben en eigenlijk alles geregeld heb dacht ik, dit probleem laat ik aan de "reisgenoten" over, laten zij dit maar beslissen.
Dus wat doen kinderen dan (eentje 17, de andere 57

Het enige wat er nu verandert is , is de dag dat we de Hooverdam gaan bezoeken.

gr. Paula
groeten Paula
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 13898 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 5 Reacties