Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Full size Hertz

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Dirk Jan
Amerikafan

Full size Hertz

Bericht door Dirk Jan »

Hoi allemaal,

wat kan ik verwachten bij een full size auto die ik gehuurd heb via Hertz?

Op de site staat een Ford Taurus maar dat zal vast niet de enige zijn.
Zijn er mensen die ervaring hebben, dan hoor ik het graag.

Groeten
Dirk Jan
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Volgens mij valt een Ford Fivehunderd ook onder de full size klasse. Deze kregen Marjan en ik in januari mee bij Hertz in Cincinnati, hoewel we een auto uit de Cat. D (i.p.v. F, full size) gehuurd hadden.

Dit was een hele fijne auto met een zee van ruimte in de kofferbak. Mijn niet al te kleine harde koffer kon rechtop in de kofferbak staan. Verder leren bekleding en allerhande leuke electronische snufjes.

Afbeelding

Afbeelding

De keren dat ik ook een full size gehuurd had, kreeg ik ook een Ford Taurus mee. Ook geen verkeerde auto maar na 3x deze auto meegekregen te hebben, vind ik 'm niet zo bijzonder meer.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
many
Amerika-ontdekker

Bericht door many »

Ik heb dezelfde auto gehuurd bij Hertz, als je lid bent van de ANWB krijg je 10% korting. Misschien was je hier al van op de hoogte, maar wou het toch even melden.
Jonas
Amerika-ontdekker

Bericht door Jonas »

Wij huurden vorig jaar ook bij Hertz een full-size en kregen ook de Ford Taurus mee. Leuke wagen, totdat hij vreemde geluiden begon te maken.
We zijn toen gestopt onderweg bij een Hertz verhuurcenter en kregen toen (overigens zonder problemen) een Pontiac Grand Prix mee.
Vond ik persoonlijk een zalige wagen om mee te rijden. Ik denk dat die ook onder een full-size valt
groetjes, Jonas
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Saaie bakken die Fords, zou wel een dikke Pontiac of Chrysler eisen, liefst met veel chroom :D
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Wij hadden onze auto bij Alamo gehuurd maar deze viel ook in de categorie full size.
Zeer ruime auto met veel bagageruimte.

Afbeelding
Chevrolet Impala.
Dirk Jan
Amerikafan

Bericht door Dirk Jan »

Valt er wat te eisen dan ???

Ik dacht dat je alleen kon upgraden........
(wat is dan de eerste upgrade die na full size komt?)

Groeten
Dirk Jan
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Tja, mijn smaak is het ook niet, zo'n Taurus. Wij hadden er pas een voor vijf dagen in Chowchilla. Maar ja, die kregen we gratis mee, omdat onze vrienden zulke goede klanten waren bij die Ford-dealer. Ik hoefde alleen 15 dollar per dag te betalen voor de verzekering. Kijk, dan ga ik niet zeuren he?

Maar voor Albert en mij samen is zo'n Taurus niet echt ruim en die instap is echt akelig laag.

Maar ja, wij zijn dan ook zo'n bak vol chroom en toeters en bellen gewend :hilarious:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer