Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraagje Xanterra.com
Vraagje Xanterra.com
Ben eindelijk de hotels aan het reserveren, maar dat roept al een vraagje op.
Klopt het dat je voor elke reservering in een andere plaats ( maar wel dus via Xanterra.com) weer opnieuw moet registeren??
Of gaat er nu iets fout bij mij?
Ik heb een reservering in Grand Canyon gemaakt, en nu wil ik reserveren voor Death Valley, maar de log-in gegevens herkent het systeem niet...
Wie heeft hier ervaring mee en kan me dit vertellen?
Klopt het dat je voor elke reservering in een andere plaats ( maar wel dus via Xanterra.com) weer opnieuw moet registeren??
Of gaat er nu iets fout bij mij?
Ik heb een reservering in Grand Canyon gemaakt, en nu wil ik reserveren voor Death Valley, maar de log-in gegevens herkent het systeem niet...
Wie heeft hier ervaring mee en kan me dit vertellen?
Hee, dat is toch raar..
Ik heb wel een bevestiging gekregen, dus dat is wel goed gegaan.
Ik zal even beschrijven wat ik heb gedaan:
Als ik voor het hotel wil reserveren, kies ik de kamer uit en kom dan in een scherm waarin e-mail en wachtwoord ingevuld kan worden, met daaronder een deel waar jej e kan registreren. Wanneer ik het e-mail adres met wachtwoord intyp wat ik bij de vorige reservering in GC heb opgegeven, geeft ie aan dat het invalid is.
Het enige wat ik aan verschil zie tussen beiden schermen, is dat ik bij GC een gebruikersnaam met ww moest ingeven, en nu wordt er om een e-mail en ww gevraagd.
Doe ik iets fout ofzo?
Ik heb wel een bevestiging gekregen, dus dat is wel goed gegaan.
Ik zal even beschrijven wat ik heb gedaan:
Als ik voor het hotel wil reserveren, kies ik de kamer uit en kom dan in een scherm waarin e-mail en wachtwoord ingevuld kan worden, met daaronder een deel waar jej e kan registreren. Wanneer ik het e-mail adres met wachtwoord intyp wat ik bij de vorige reservering in GC heb opgegeven, geeft ie aan dat het invalid is.
Het enige wat ik aan verschil zie tussen beiden schermen, is dat ik bij GC een gebruikersnaam met ww moest ingeven, en nu wordt er om een e-mail en ww gevraagd.
Doe ik iets fout ofzo?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Heb je van de aanmelding ook een bevestiging gekregen? Zo ja, komt alles overeen? Een typefoutje is zo gemaakt, heb ik ook wel eens meegemaakt. Had ik een wachtwoord gekozen maar dat per abuis in hoofdletters getypt en opgeslagen...Lotte schreef:Ik heb even geprobeerd of in dan wel bij GC kan inloggen, en dat lukt dus ook niet..!
OOk niet met confirmation number en ww.
Dat wordt toch maar even bellen denk ik...

Roland
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb het nog eens nagekeken bij mijzelf. Ik kreeg op 20 december 2006 de eerste bevestiging van de GC per email. Daarin stond dat de boeking bevestigd was, en dat het bedrag van de cc zou worden afgeschreven. Op 28 december 2006 kreeg ik een tweede bevestiging per email met een ander bevestigingsnummer (de betaling was toen inmiddels ook afgeschreven). De boeking voor DV heb ik gedaan op 26 februari 2007. Hiervan heb ik maar één bevestigingsmailtje gekregen.
Ik denk dus dat de login pas werkt als je eerste boeking is bevestigd en betaald. Als ik jou was zou ik gewoon opnieuw registreren voor de boeking in DV. Volgens mij maakt dat helemaal niets uit. Het kan maar geboekt zijn.
Ik denk dus dat de login pas werkt als je eerste boeking is bevestigd en betaald. Als ik jou was zou ik gewoon opnieuw registreren voor de boeking in DV. Volgens mij maakt dat helemaal niets uit. Het kan maar geboekt zijn.
Ik heb de sites nog eens nagekeken, en op de site van GC staat rechtsboven in op een gegeven moment een vak waar je wel je login en ww in kan vullen, en dan kom ik er wel in!
Maar als ik een nieuwe reservering wil maken en daar dan via e-mail en ww er in wil komen, lukt het niet.
Het zou best zo kunnen zijn dat het pas werkt als het van de cc is afgeschreven, dan is de reservering voltooid. Daar ga ik dan maar even vanuit.
Ik ga inderdaad maar opnieuw registreren en snel reserveren voor DV.
Bedankt voor je hulp!
Maar als ik een nieuwe reservering wil maken en daar dan via e-mail en ww er in wil komen, lukt het niet.
Het zou best zo kunnen zijn dat het pas werkt als het van de cc is afgeschreven, dan is de reservering voltooid. Daar ga ik dan maar even vanuit.
Ik ga inderdaad maar opnieuw registreren en snel reserveren voor DV.
Bedankt voor je hulp!