Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tot Uiterlijk wanneer kun je post van de DV-2008 verwachtten

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Hiwat
Amerika-ontdekker

Tot Uiterlijk wanneer kun je post van de DV-2008 verwachtten

Bericht door Hiwat »

Ik heb ook meegedaan via Usafis, aan de DV 2008, tot uiterlijk wanneer kun je eventueel post verwachtten als je in aanmerking bent gekomen voor de greencard of niet.

Gr.

Clife
Kan iemand mij meer vertellen over Palm coast in Florida.
Is het een leuke woonomgeving
maartena
Amerikafan

Re: Tot Uiterlijk wanneer kun je post van de DV-2008 verwach

Bericht door maartena »

Hiwat schreef:Ik heb ook meegedaan via Usafis, aan de DV 2008, tot uiterlijk wanneer kun je eventueel post verwachtten als je in aanmerking bent gekomen voor de greencard of niet.

Gr.

Clife
Van wat ik zo even op Google kan vinden, kun je tot eind Juli nog bericht krijgen.

Zie ook hier: http://travel.state.gov/pdf/DV_2008_Final.pdf

Pagina 13, Item 30.
"I reject your reality, and substitute my own!"
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Maar ik vrees dat tegen die tijd je case number zo hoog ligt, dat je niet eens kans meer maakt. :-( (en da's pech, wij hebben ook nog niks gehoord)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Audrey2
Amerika-ontdekker

Bericht door Audrey2 »

Wij hebben helaas ook nog niets gehoord en doen al voor de 4e keer mee, we worden er een beetje wanhopig van. :(

Net weer terug van een vakantie in de USA en in oktober plannen we weer te gaan.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Ik heb al tien x meegedaan, ik krijg zo langzamerhand het idee dat dit niet zo "random" is als ze willen doen voorkomen, de winnaars waarover ik lees zijn altijd jong.
Audrey2
Amerika-ontdekker

Bericht door Audrey2 »

Wij zijn 31 en 32. Mijn man is Iers en heeft veel familie in de States. Helaas voor een visum alleen ooms, tantes, neven en nichten. Wij begrijpen ook niet waar het aan ligt!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Waar het aan ligt? Aan kansberekening. Zo simpel.
Er doen zowat 6.000.000 mensen mee (het zijn er ook al een pak meer geweest, maar kom, we gaan niet moeilijk doen). Slechts 50.000 krijgen een Green Card. Je hebt dus een kans van 50.000/6.000.000 om te winnen, wat wil zeggen: 1 kans op 120! Als je 120 jaar mee doet, dan zou je ne keer moeten winnen. :lol:
Doet je partner ook mee, dan heb je 1 kans op 60... Moet je dus maar 60 jaar meedoen én bij je partner blijven. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Audrey2 schreef:... Helaas voor een visum alleen ooms, tantes, neven en nichten...
Welk visum is dat dan? Amerikaanse staatsburgers kunnen echtgenoot/note, kinderen, ouders, en broers & zusters laten overkomen, maar geen ooms, tantes, neven en nichten.

--john
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

JohnNJ schreef:
Audrey2 schreef:... Helaas voor een visum alleen ooms, tantes, neven en nichten...
Welk visum is dat dan? Amerikaanse staatsburgers kunnen echtgenoot/note, kinderen, ouders, en broers & zusters laten overkomen, maar geen ooms, tantes, neven en nichten.

--john
daarom "helaas"
ronald87
Amerikafan

Bericht door ronald87 »

6foot6 schreef:Ik heb al tien x meegedaan, ik krijg zo langzamerhand het idee dat dit niet zo "random" is als ze willen doen voorkomen, de winnaars waarover ik lees zijn altijd jong.
Zou dit echt zo zijn? Als we alleen al naar de gelukkigen op dit forum kijken, zitten daar inderdaad wel erg veel jonge mensen bij die bezig zijn hun studie af te ronden.

Kastelke, het is pas begin juni... het zo zomaar kunnen dat je morgen bericht krijg :wink:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

ronald87 schreef: Kastelke, het is pas begin juni... het zo zomaar kunnen dat je morgen bericht krijg :wink:
nee hoor, want de post werkt hier niet op zaterdag. ;-)
En ach, zelfs al krijgen we nu nog een NL, dan zal het casenumber zodanig hoog zijn dat we het wel kunnen schudden. Eind dit jaar beter!
Elke
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

ronald87 schreef:
6foot6 schreef:Ik heb al tien x meegedaan......
Zou dit echt zo zijn?
Ja hoor, al sinds 1995 dus al 12x.
Toen was een foto nog niet nodig ,mischien dat dit in mijn geval de boel traineert.
WimR
Amerika-ontdekker

Bericht door WimR »

6foot6 schreef:Ik heb al tien x meegedaan, ik krijg zo langzamerhand het idee dat dit niet zo "random" is als ze willen doen voorkomen, de winnaars waarover ik lees zijn altijd jong.
Wij hebben ook via de USAFIS meegedaan en na 1 keer meedoen gewonnen en zitten inmiddels al in Amerika. (DV 2007))
En jong?..ach wat is jong..ik ben 43 jaar en mijn vrouw 42 jaar, dus die vlieger van alleen maar jonge mensen gaat niet op kijk maar naar Chiefram die was toch ook 42?

heel veel succes met het verdere verloop.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer