Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

CD spelers in auto's

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

in 2005 in Vegas mochten wij ook zelf kiezen uit een aantal wagens, was toen bij National.
Denk dat het afhangt van waar je je auto oppikt.

Oh ja, en de trailblazer van ons had een CD speler.... :lol:
ORANGE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door ORANGE »

jerbia schreef:
Stefandb schreef:Bij alamo mag je idd uit een selectie wagens kiezen. Je moet enkel naar je categorie wandelen, en daar staan enkele wagens.

Je kiest gewoon de meest leuke wagen :D
Klopt!
Wij hebben zowel in Orlando als Miami gehuurd bij Alamo, maar wij hebben nog nooit zelf een wagen mogen uitkiezen :?

Hoe lang is dat geleden? De laatste jaren kan je bij Alamo (en National) uit het vak waar je categorie staat (ook in Orlando) zelf een auto kiezen.
Zijn ze op, dan mag je 1 uit een categorie hoger kiezen.
groet, diny

(en toch huren we liever bij Hertz)
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

ORANGE schreef: Hoe lang is dat geleden? De laatste jaren kan je bij Alamo (en National) uit het vak waar je categorie staat (ook in Orlando) zelf een auto kiezen.

De laatste keer dat wij bij Alamo gehuurd hebben was vorig jaar juli, in Miami. Wij kregen toen de auto toegewezen.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Wij hebben 2 jaar geleden bij Alamo gehuurd in Los Angeles airport en je had keuze genoeg. Ons oog viel op een Chevrolet Impala (full size) met cd speler :). Deze zomer huren we weer bij Alamo maar dit keer in Las Vegas en ben benieuwd of we ook daar mogen kiezen.
Laatst gewijzigd door Nati op 15 jun 2007, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

jep, in Vegas mag je normaal gezien kiezen.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Stefandb schreef:jep, in Vegas mag je normaal gezien kiezen.

Eigenlijk zou je er een auto moeten gokken :D
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

bedankt dat is goed om weten want dat was wel leuk om er een zelf uit te kiezen :wink:
Laatst gewijzigd door Nati op 15 jun 2007, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

a4plus schreef:

Eigenlijk zou je er een auto moeten gokken :D
:P :P

stel je voor?! dan staat er zo'n slotmachine bij de balie. indien je een jackpot hebt, krijg je een gratis upgrade naar een hummer of dergelijke :P
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Wat mij dan weer doet twijfelen is het volgende:

Wij krijgen in september bij Alamo in SF (Bush street) een klasse 'Pontiac G6'. Op de site van Alamo staat er bij die klasse geen cd-speler vermeld. Bij een klasse hoger wel, dus ik ga er vanuit dat dit klopt.

Welnu:
Ik weet dat ik waarschijnlijk niet een Pontiac G6 meekrijg, maar als ik voor de grap kijk op de site van Pontiac, dan staat er bij de standaarduitrusting van de meest basis G6 standaard een...radio mét cd-speler.

Wat is het nu?

P.S. En klopt het dat deze meest standaard G6 een 169pk motor heeft? Da's niet mis!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Vaak (en vooral met de klasse Pontiac G6 en dergelijke,typische rentals) maken fabrikanten speciaal voor fleetowners goedkopere instapversies van hun auto's.
De site van de fabrikant vermeld echter alleen de standaard consumenten auto's,dus die specificaties gaan niet altijd op voor je huurauto.

169 pk klopt wel,dat is namelijk niet echt veel voor een Amerikaanse auto. :wink:
Tomsky
Amerikafan

Bericht door Tomsky »

Wij hebben 2 jaar geleden bij Alamo in Las Vegas een auto gehuurd. Normaal hadden we een Oldsmobile Alero, aangezien die er niet was konden we kiezen tussen een Sebring en een Nissan Pathfinder (geheel nieuw). De keuze was snel gemaakt, hebben de Pathfinder genomen.
Was een fantastische auto!!

groetjes
ORANGE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door ORANGE »

jerbia schreef:
ORANGE schreef: Hoe lang is dat geleden? De laatste jaren kan je bij Alamo (en National) uit het vak waar je categorie staat (ook in Orlando) zelf een auto kiezen.

De laatste keer dat wij bij Alamo gehuurd hebben was vorig jaar juli, in Miami. Wij kregen toen de auto toegewezen.
Uitzonderingen bevestigen maar weer eens de regel (en ons voornemen om niet weer bij Alamo te huren, welk voornemen we trouwens wel vaker hebben gehad....)

diny
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Ik heb het zekere voor het onzekere genomen.

Ik heb Kuoni opgebeld en gevraagd of ik de Alamo mid-size kon upgraden naar een Full-size.

Geen probleem. Kost me maar 30 euro extra (voor 16 huurdagen, dus waar praten we over), en ik heb nu een cd speler. Oh ja, en ook nog cruisecontrol.
Ook wel lekker. :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer