Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat intrigeert je bij Amerikaanse huizen..
Het huis van mijn oom en tante staat te koop in Virginia. Ik vind het schitterend hoe zij nu zitten, maar zij willen weer iets anders.
Dus als iemand nog een optrekje zoekt in Virginia :
http://www.mycaar.com, bij property invullen # 439041.
Liliane
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
-
- Amerikakenner
WOW! Wat een onzettend mooi huis zeg!! En die tuin! Wauw!!!liliane schreef:Het huis van mijn oom en tante staat te koop in Virginia. Ik vind het schitterend hoe zij nu zitten, maar zij willen weer iets anders.
Liliane

Ja, het is er prachtig mooi. Die gazebo aan de voorkant hadden ze vorig jaar gekocht voor de trouwerij van mijn nichtje, want huren was net zo duur als kopen
Die is dus de dag na de bruiloft bij hun beland.
De familyroom is in de kelder. Het is gewoon een compleet apartement voor gasten. Wij hebben er ook al eens in mogen vertoeven. Geweldig.
Liliane

De familyroom is in de kelder. Het is gewoon een compleet apartement voor gasten. Wij hebben er ook al eens in mogen vertoeven. Geweldig.
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
-
- Amerikakenner
Dat ziet er inderdaad heel mooi uit. En ook nog een grote lap grond.liliane schreef:Het huis van mijn oom en tante staat te koop in Virginia. Ik vind het schitterend hoe zij nu zitten, maar zij willen weer iets anders.
Liliane
Wow! heel mooi huis!!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar had ik ook al niet aangedacht! Als je daar begint te kijken, dan ben je direct voor een tijdje zoet! Bedankt!Tink schreef:HGTV Het Amrikaanse channel voor huis projekten en veel info op hun site./
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Straks ga ik heel mijn huis herinrichten, met al die leuke tips. En het ZIET er altijd zo makkelijk uit... 

Elke
Ons huis is bijna klaar en we zijn elke dag aan het kijken, nog hooguit 6 weken en dan kunnen we erin.
Is wel leuk, alles nieuw en meubels kopen, heb destijds alles achter gelaten, behalve wat erfenisjes van mijn grootmoeder en tante.
Ons "floorplan" is vrij open, daar hebben we speciaal op gelet, ik vind het lastig inrichten al die aparte kamers. Nu wordt het een geheel, familyroom wordt dining-room met de PC erbij en de living/dining room wordt de family-room, lekker groot bankstel rond de grote TV
.
De keuken, en de beide kamers lopen in elkaar over en de muur heeft ook nog eens "arches".
Ik ben helemaal gek van de "Master Bath room", we hebben een dubbele vanity, kastjes, een apart bad en een aparte douche ruimte, met ook nog een deur naar de screened porch.
Is wel leuk, alles nieuw en meubels kopen, heb destijds alles achter gelaten, behalve wat erfenisjes van mijn grootmoeder en tante.
Ons "floorplan" is vrij open, daar hebben we speciaal op gelet, ik vind het lastig inrichten al die aparte kamers. Nu wordt het een geheel, familyroom wordt dining-room met de PC erbij en de living/dining room wordt de family-room, lekker groot bankstel rond de grote TV

De keuken, en de beide kamers lopen in elkaar over en de muur heeft ook nog eens "arches".
Ik ben helemaal gek van de "Master Bath room", we hebben een dubbele vanity, kastjes, een apart bad en een aparte douche ruimte, met ook nog een deur naar de screened porch.
-
- Amerikakenner
Pas de badkamer gedaan
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tegeltjes van Azulev. Moet lukken, die hebben wij ook in onze badkamer!
Elke
Re: Pas de badkamer gedaan
Mooi!! bedankt voor het tonen, zal het straks aan hubby laten zien,dit is hoe wij het ook ongeveer willen hebben tzt....nu is alles standaard,maar dat is voorlopig prima zo.
-
- Amerikakenner
Weet nog
weet nog wel een goede klusser 

MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Re: Weet nog
Haha, ik heb een voormalig keukeninstallateur thuis....als hij niet ergens een missie heeft...heel handy, zulke echtgenoten zoals jij en hijSpeakingtongues schreef:weet nog wel een goede klusser

-
- Amerikakenner
Heb
Heb het grootste deel laten doen door een goede vriend van ons en die is echt handig en snel. Tegelen kan ik zelf maar heel de badkamer is aangepast. Alleen die lijst om de spiegel heb ik zelf gemaakt thats all eigenlijk !
-
- Amerikakenner
Sinds we hadden besloten om maar niet te verhuizen, hebben we ook wat estimates opgevraagd om de beide badkamers te renoveren (oa ook de vloer en shower betegelen), granite in de keuken (countertop), en hardwood vloeren op de beneden verdieping (nu nog grotendeels vloerbedekking). Misschien ook granite in badkamers.
Een aantal bedrijven is al langsgekomen, en als het goed is krijgen we begin volgende week wat bedragen te horen. Ik ben benieuwd op hoeveel het gaat uitkomen. Is sowieso denk ik wel een goede investering.
Ik had een aantal weken geleden al alle sloten/deurknoppen etc vervangen, en eind vorig jaar had ik wat fans vervangen.
Een aantal bedrijven is al langsgekomen, en als het goed is krijgen we begin volgende week wat bedragen te horen. Ik ben benieuwd op hoeveel het gaat uitkomen. Is sowieso denk ik wel een goede investering.
Ik had een aantal weken geleden al alle sloten/deurknoppen etc vervangen, en eind vorig jaar had ik wat fans vervangen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1372 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties