Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwe vraag DS-158
Nieuwe vraag DS-158
Hoi,
Ik heb twee vragen over het DS-158 formulier die ik niet in alle andere topics kon vinden:
- Je kan het formulier niet elektronisch invullen, gewoon met pen doen dus?
- Ik ben student, wat moet ik nu invullen bij 'work experience'? Niets?
Misschien stomme vragen, maar ik wil niets aan het toeval overlaten!!
Alvast bedankt!
Ik heb twee vragen over het DS-158 formulier die ik niet in alle andere topics kon vinden:
- Je kan het formulier niet elektronisch invullen, gewoon met pen doen dus?
- Ik ben student, wat moet ik nu invullen bij 'work experience'? Niets?
Misschien stomme vragen, maar ik wil niets aan het toeval overlaten!!
Alvast bedankt!
Re: Nieuwe vraag DS-158
Met pen, zwarte inkt, en in blokletters invullen.
Studenten hebben meestal bijbaantjes en vakantiebaantjes. Daarvan kun je er een aantal opgeven. Een student die nog nooit een baantje heeft gehad is een uitzondering, en je wil op dat formulier toch een 'normale induk' maken?
--john
Studenten hebben meestal bijbaantjes en vakantiebaantjes. Daarvan kun je er een aantal opgeven. Een student die nog nooit een baantje heeft gehad is een uitzondering, en je wil op dat formulier toch een 'normale induk' maken?
--john
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 10411 Weergaves