Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

geland in San Francisco.....

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

ess schreef: Hoi Sandy,
Discovery Cove was echt geweldig... Niet alleen het zwemmen met dolfijnen maar de hele dag....
Ik weet dat het veel geld is maar je word de hele dag verzorgd, ontbijt en lunch, je kan de hele dag drinken halen en snackjes halen.
Wat ik ook echt heel gaaf von is de avondshow in Seaworld, Shamu rocks. Ook de show Believe die overdag een paar keer is te zien kreeg ik een brok van in mijn keel.
Groetjes ess
Bij mij kan echt de tranen over mijn wangen biggelen .. vind het zelf soms wel vervelend. Ik had dat eerder ook bij een show in Marineland Mallorca. Maar bijvoorbeeld gister bij de eindejaarsshow van de sportclub van mijn dochtertje. En dan was het een optreden van de kleintjes op de muziek van efteling elfjes (waterlelies), waar mijn dochter niet eens in zat. tranen liepen de vrije loop .. zal wel vermoeidheid zijn ;)

Discovery Cove is veel geld, met z'n tweetjes hadden we dat direct gedaan. Maar we zijn nu met z'n zessen. Het is inderdaad wel all inclusive, dus we zijn nog steeds aan het beraadslagen ;)

Het lijkt me overigens voor de kinderen ook fantastisch om mee te maken. Hoewel ik bang ben dat mijn zoontje over-enthousiast wordt met de dolfijnen..
Sandy
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Sandy schreef:
ess schreef: Ook de show Believe die overdag een paar keer is te zien kreeg ik een brok van in mijn keel.
Groetjes ess
Bij mij kan echt de tranen over mijn wangen biggelen.
:offtopic:
Ik heb het al in het Dolfinarium! Kejje nagaan!! :oops:
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Ha ha het zal wel een vrouwe dingetje zijn.........

Het verslag van gisteren is opnieuw ge-upload. Bas was gisteren iets te snel ik had de tekst nog niet af maar ik lag zowat te slapen achter mijn laptop dus ik had hem uitgezet. Hij dacht dat alleen de foto's er nog bij moesten en had dit voor mij gdaan en toen ge-upload....
Maar nu is 17 juni compleet...
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Mooie foto's .. wat zit je angstvallig dicht bij de rand (wat een afgrond!)
Sandy
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Dat licht en die rood achige gloed, heel mooi!
En inderdaad heel dicht bij het randje hoor.
Ik heb lichtelijk hoogte vrees en kreeg er kriebels van bij het kijken er naar :wink:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Sandy schreef:Mooie foto's .. wat zit je angstvallig dicht bij de rand (wat een afgrond!)
Daar verbaasde ik mij ook over.
Ik meen eens gelezen te hebben Esther, dat jij hoogtevrees hebt. Volgens mij valt dat reuze mee.
Voor geen geld zou ik zo dicht bij de rand durven te komen. Doodeng.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

ess schreef:Het verslag van gisteren is opnieuw ge-upload. Bas was gisteren iets te snel ik had de tekst nog niet af maar ik lag zowat te slapen achter mijn laptop dus ik had hem uitgezet. Hij dacht dat alleen de foto's er nog bij moesten en had dit voor mij gdaan en toen ge-upload....
Maar nu is 17 juni compleet...
Ah, ik vond het al een beetje abrupt afgelopen :wink: Dan ga ik nu weer verder lezen. Het is echt genieten van jullie verslagen!

Karin
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Prachtige foto's!!
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

markro schreef:
Sandy schreef:Mooie foto's .. wat zit je angstvallig dicht bij de rand (wat een afgrond!)
Daar verbaasde ik mij ook over.
Ik meen eens gelezen te hebben Esther, dat jij hoogtevrees hebt. Volgens mij valt dat reuze mee.
Voor geen geld zou ik zo dicht bij de rand durven te komen. Doodeng.
Ik heb inderdaad last van hoogte vrees maar hier had ik er geen last van. Ik heb ook een keer op de rand van de grand canyon north rimm gezeten voor de foto en daar werd ik echt misselijk van...Als ik naar beneden keek begon het te draaien. Nou kon je hier niet langs de afgrond kijken dat maakt ook wel verschil. misschien begin ik er aan te wennen......
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Jikke
Amerikafan

Bericht door Jikke »

Hallo Esther,

ik zie die prachtige foto's van Antelope Canyon. Wij gaan in september ook naar Antelope Canyon, alleen ik twijfel zo of ik naar de upper of the lower canyon zal gaan. Beide wordt wat veel op één dag. Mag ik vragen wat jij mij zou aanraden?

Veel plezier nog en ik lees jullie verslag met enorm veel plezier, dank je!

Groet,
Jikke
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Jullie hebben tot nu toe een hele leuke reis, zo te zien aan jullie verslag!

Ik heb even een praktische vraag: wat voor digitale camera gebruiken jullie?
Ik ben me nl. aan het orienteren op een nieuwe, en wil zeker zijn van een camera die mooie foto's kan maken, voor een niet al te hoge prijs. Ik vind jullie foto's erg mooi (vooral Antalope Canyon), en vroeg me dus af welke camera jullie gebruiken.
Louise
Amerikakenner

Bericht door Louise »

He Esther en Bas!

Potverdrie! Wat een mooie foto's zeg! Horseshoe Bend is schitterend!

Het verslag is ook heel leuk om te lezen. Het is wel grappig, momenteel hebben wij thuis geen internet :cry: maar ik kan gelukkig op m'n werk ongestoord internetten, maar ik werk drie dagen, woe+do ben ik vrij, dus vrijdag als ik op m'n werk ben, ga ik gauw weer verder lezen op jullie weblog!

Groetje
Louise
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Jikke schreef:Hallo Esther,

ik zie die prachtige foto's van Antelope Canyon. Wij gaan in september ook naar Antelope Canyon, alleen ik twijfel zo of ik naar de upper of the lower canyon zal gaan. Beide wordt wat veel op één dag. Mag ik vragen wat jij mij zou aanraden?

Veel plezier nog en ik lees jullie verslag met enorm veel plezier, dank je!

Groet,
Jikke
Hoi,
Welke is mooier?? Moeilijk. Ik vind de lower antelope canyon leuker omdat je er alleen in mag. En het wandelen in die canyon is leuker trapetjes enzv. Ik denk dat ik de lower mooier vind.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Madphil schreef:Jullie hebben tot nu toe een hele leuke reis, zo te zien aan jullie verslag!

Ik ben me nl. aan het orienteren op een nieuwe, en wil zeker zijn van een camera die mooie foto's kan maken, voor een niet al te hoge prijs. Ik vind jullie foto's erg mooi (vooral Antalope Canyon), en vroeg me dus af welke camera jullie gebruiken.
Hoi Hoi,
Wij hadden een canon EOS 30D maar deze is in het begin van de vakantie kapot gegaan we gebruiken nu een canon EOS 400 D Het meest gebruiken we een 17-85 mm lens ook van canon en we hebben een 80-400mm lens van Tokina.
Voor Antelope canyon gebruiken we een statief.
Als je meer vragen hebt dan hoor ik wel.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

ess schreef:Hoi Hoi,
Wij hadden een canon EOS 30D maar deze is in het begin van de vakantie kapot gegaan we gebruiken nu een canon EOS 400 D
Daar ter plekke gekocht?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Madphil
Amerikakenner

Bericht door Madphil »

ess schreef:
Madphil schreef:Jullie hebben tot nu toe een hele leuke reis, zo te zien aan jullie verslag!

Hoi Hoi,
Wij hadden een canon EOS 30D maar deze is in het begin van de vakantie kapot gegaan we gebruiken nu een canon EOS 400 D Het meest gebruiken we een 17-85 mm lens ook van canon en we hebben een 80-400mm lens van Tokina.
Voor Antelope canyon gebruiken we een statief.
Als je meer vragen hebt dan hoor ik wel.
Groetjes ess
Hmm, die is me toch even iets teveel van het goede (euro's). Ik ben er van overtuigd dat dit een erg goede camera is, maar niet waar ik naar op zoek ben. Toch bedankt voor de info.
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lauren »

Madphil, ik heb de Canon Ixus 65. Bevalt goed. Klein, licht, mooi groot scherm. En niet zo duur. Maar het is geen spiegelreflexcamera.

Groet, Lauren
Madphil
Amerikakenner

Bericht door Madphil »

Ik wil ook geen spiegelreflex camera, ik moet 'm in mijn broekzak kunnen stoppen. Een camera als de Ixus is daar dus wel voor geschikt. Neemt die een beetje mooie foto's?

Maar goed, ik heb er al een topic over in Offtopic, dit topic gaat over andere dingen :).

Madphil
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Njit schreef:
ess schreef:Hoi Hoi,
Wij hadden een canon EOS 30D maar deze is in het begin van de vakantie kapot gegaan we gebruiken nu een canon EOS 400 D
Daar ter plekke gekocht?
Ja we hebben daar een nieuwe gekocht omdat we ook twee lensen hadden en het was de derde dag van onze vakantie :cry:
Nou hem nog nederland inkrijgen zonder invoers kosten
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Hallo,
Nou we zijn weer bij 18 en 19 Juni staan erop.
Groetjes uit Bryce
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer