Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Many wil zich ook even voorstellen
Many wil zich ook even voorstellen
Deze zomer ga ik samen met mijn dochter van 16 op familie bezoek in Amerika en Canada, heb dezelfde reis jaren geleden met mijn ouders gemaakt. Wij vliegen op New York, blijven hier een paar dagen en reizen dan door met een huurauto naar Virginia waar een oom woont, en heel veel neven en nichten. Vanuit hier vertrekken we via de Finger Lakes, waar we 2 nachten blijven, naar Brandfort in Ontario waar ook een oom en tante wonen, hier blijven we ongeveer 1 week om dan weer te vertrekking richting New York.
Dit forum heeft me al wat leuke tips opgeleverd, bv de route door de Finger Lakes.
Dit forum heeft me al wat leuke tips opgeleverd, bv de route door de Finger Lakes.