Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Paar uurtjes in Los Angels, wat gaan bekijken?
Paar uurtjes in Los Angels, wat gaan bekijken?
We gaan op onze reis in September naar SixFlags in Valencia bij LA. Dat park is om 18.00 uur dicht, een daarna gaan we even naar Los Angeles. Wat is dan het leukste om te bekijken?
- Ik hoor slechte verhalen over Hollywood. (vergane glorie?)
- Venice Beach lijkt mij wel heel sfeervol/gezellig
- Ritje door Beverly Hills?
Daarna rijden we door naar ons hotel in anaheim. Dus we hebben in LA een paar uurtjes te vertoeven.
- Ik hoor slechte verhalen over Hollywood. (vergane glorie?)
- Venice Beach lijkt mij wel heel sfeervol/gezellig
- Ritje door Beverly Hills?
Daarna rijden we door naar ons hotel in anaheim. Dus we hebben in LA een paar uurtjes te vertoeven.
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Dit is wel heel weinig tijd.
Ga er vanuit dat je direct in een file terecht komt dit verkort je tijd ook al weer aardig. Voor de rest hangt het er vanaf wat je leuk vindt.
Veniche Beach is leuk maar niet echt speciaal vind ik. Strand met boulevardwinkeltjes vind je op meerdere plaatsen, ook in Europa.
Hollywood, vergane glorie? Ja wel een beetje maar als je de sterren op de grond en het chinese theatre wil zien wel de moeite waard.
Beverly Hills is wel aardig, als je ervan houdt om mooie auto's en huizen te bekijken maar bedenk dat het om acht uur al schemerig begint te worden en je dus niet veel meer kan zien.
Ik zou toch Hollywood kiezen.
Ga er vanuit dat je direct in een file terecht komt dit verkort je tijd ook al weer aardig. Voor de rest hangt het er vanaf wat je leuk vindt.
Veniche Beach is leuk maar niet echt speciaal vind ik. Strand met boulevardwinkeltjes vind je op meerdere plaatsen, ook in Europa.
Hollywood, vergane glorie? Ja wel een beetje maar als je de sterren op de grond en het chinese theatre wil zien wel de moeite waard.
Beverly Hills is wel aardig, als je ervan houdt om mooie auto's en huizen te bekijken maar bedenk dat het om acht uur al schemerig begint te worden en je dus niet veel meer kan zien.
Ik zou toch Hollywood kiezen.
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zou voor een paar uur ook voor Hollywood kiezen. Vergane glorie ja, maar voor een paar uur kan je je er heel goed vermaken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- daydreamy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Helemaal mee eens, voor een paar uurtjes is het prima vermaken daarmirdj schreef:Ik zou voor een paar uur ook voor Hollywood kiezen. Vergane glorie ja, maar voor een paar uur kan je je er heel goed vermaken.

Vond het vooral het winkelcentrum erg leuk

2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-