Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reacties en foto's Meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Knappe film René. Het blijft een mooie herinnering aan die leuke dag.
Bedankt voor de herinneringen.

Groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

:oops: Beter laat dan nooit,...
Wist natuurlijk dat het filmpje er aan zat te komen, maar de laatste maanden had afstuderen een hogere prioriteit dan het forum. Vandaag het filmpje dus pas bekeken. Dus 2 maanden na dato nog een chapeau vppr René.
Geweldig geworden René ! Ben toch wel wat jaloers op jouw kunsten hoor.
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

rene.jager schreef:
Njit schreef: Magix niks voor je? Heb er zelf nog niks mee bewerkt maar een collega van me is er wel blij mee. Hij had dezelfde problemen met Pinnacle en is nu 100% tevreden over Magix..
Is idd een leuk programma, heb ik ook gehad, maar heeft niet de uitgebreide mogelijkheden van Pinnacle of Adobe.
Ik werk zelf ook met magix, super....Ik heb ook met Pinnacle een poging gedaan en had bijna de video programma verkocht :wink:
Groetjes ess
PS een extra complimentje omdat je het met Pinnacle hebt gemaakt.
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

EvdB schreef::oops: Beter laat dan nooit,...
Wist natuurlijk dat het filmpje er aan zat te komen, maar de laatste maanden had afstuderen een hogere prioriteit dan het forum. Vandaag het filmpje dus pas bekeken. Dus 2 maanden na dato nog een chapeau vppr René.
Geweldig geworden René ! Ben toch wel wat jaloers op jouw kunsten hoor.
Had je al gemist op het forum : ))
Sandy
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

ess schreef: PS een extra complimentje omdat je het met Pinnacle hebt gemaakt.
:hilarious:
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Is er overigens al een nieuwe meeting gepland?
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Nee, nog niet.
Misschien moeten we eerst weer even een lijst maken van de mensen die allemaal willen komen? Om te zien hoeveel animo er is.

Groetjes van Marloes
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

lelie schreef:Nee, nog niet.
Misschien moeten we eerst weer even een lijst maken van de mensen die allemaal willen komen? Om te zien hoeveel animo er is.
Marloes,

Je mag hiervoor best een topic openen. Kunnen we in ieder geval inventariseren of er genoeg belangstelling voor is. Datum en plaats zijn natuurlijk nog niet bekend maar ik ga er een beetje van uit dat het eind oktober, begin november zal zijn.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Coyote schreef:
lelie schreef:Nee, nog niet.
Marloes,

Je mag hiervoor best een topic openen. Kunnen we in ieder geval inventariseren of er genoeg belangstelling voor is. Datum en plaats zijn natuurlijk nog niet bekend maar ik ga er een beetje van uit dat het eind oktober, begin november zal zijn.

Roland
Als het maar niet tijdens onze vakantie valt (19-29 okt) .. dat zou ik echt jammer vinden :(
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:Als het maar niet tijdens onze vakantie valt (19-29 okt) .. dat zou ik echt jammer vinden :(
Dat kan ik me goed voorstellen. Zo zou ik het liever niet houden in de periode 6-20 okt. Hoogstwaarschijnlijk ga ik dan weer een tripje naar Amerika maken! :D

Misschien een idee om bij de inventarisatie aan te geven welke periode je niet kan. Natuurlijk zullen er altijd mensen achter het net vissen, maar dat hou je toch. :(

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik zou gewoon weer proberen voor begin november te gaan, dan zijn de herfstvakanties voorbij en de meeste mensen weer terug.

Locatietip: De Notenboom in Beesd
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

nieuwenoord schreef:Locatietip: De Notenboom in Beesd
Geschikt voor hoeveel personen? Gezien er vorig jaar al een stop was bij 100 aanmeldingen. En er dit jaar waarschijnlijk alleen maar meer komen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

nieuwenoord schreef:Ik zou gewoon weer proberen voor begin november te gaan, dan zijn de herfstvakanties voorbij en de meeste mensen weer terug.
Good point! Lijkt mij ook het meest logische !!! :D
Sandy
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Njit schreef:
nieuwenoord schreef:Locatietip: De Notenboom in Beesd
Geschikt voor hoeveel personen? Gezien er vorig jaar al een stop was bij 100 aanmeldingen. En er dit jaar waarschijnlijk alleen maar meer komen.
Veel meer dan in Stal Nieuwen Oord :P

Voor minimaal 200 personen denk ik. Een kleinere groep kan gebruik maken van één ruimte, is de groep groter dan kunnen er deuren open en is er veel meer plaats. Het is er vooral sfeervol, bruine kroeg idee, met mogelijkheid om zelfs in de winter overdekt te barbecuen. En het moet lukken zonder het extreem duur te maken.

Op 50 meter afstand ligt een groot parkeerterrein waar in het weekend eigenlijk altijd volop ruimte is. En ja, Beesd is centraal, toch?

Daarnaast
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

nieuwenoord schreef:Voor minimaal 200 personen denk ik. Een kleinere groep kan gebruik maken van één ruimte, is de groep groter dan kunnen er deuren open en is er veel meer plaats.
Ik had gezien dat ze een kleine zaal hadden voor 120 personen. Bij de grote zaal stonden geen aantallen.

En Beesd is voor ons dichtbij dus klinkt prima :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Je moet niet echt in 'zalen' denken eigenlijk. Het is een kroeg, met een 'opkamer' en 'de deel'. Met dus eventueel een grote tuin die je kan gebruiken, maar dat is in november iets minder :lol:

We hebben er pas Alberts verjaardag gevierd, foto's zijn eventueel wel beschikbaar.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik ben achter de schermen ook met iets (lokatie) bezig (gewoon vrijblijvend informatie opgevraagd), na het weekend weet ik meer.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Njit schreef:
nieuwenoord schreef:Voor minimaal 200 personen denk ik. Een kleinere groep kan gebruik maken van één ruimte, is de groep groter dan kunnen er deuren open en is er veel meer plaats.
Ik had gezien dat ze een kleine zaal hadden voor 120 personen. Bij de grote zaal stonden geen aantallen.

En Beesd is voor ons dichtbij dus klinkt prima :)
Sowieso zou een locatie die centraal ligt voor iedereen het meest gunstig zijn ..
Sandy
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer