Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

paspoort foto

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

KellyVG schreef: En als ze niet geloven dat ik die vrouw ben met dat zwarte haar, moeten ze mij maar even een zwarte pruik opzetten :wink:
Volgens mij lopen er nog weinig vrouwen rond die hun haar niet kleuren :lol: , ik denk dat ze dat wel weten en inderdaad naar het gezicht kijken.
gr. Paula
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Mijn man en ik werden twee keer teruggestuurd door de mevrouw van het gemeentehuis naar de fotograaf. De foto`s waren niet goed.
Als de controle daar al zo streng is moet de rest toch een makkie zijn?
daydreamy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door daydreamy »

Ik had vorig jaar ook m'n haar geverfd nadat ik m'n paspoort had laten maken, geen enkel probleem gehad bij de douane in Amerika, maar bij terugkomst in NL, deed ie vent ff moeilijk :roll:
2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

daydreamy schreef:Ik had vorig jaar ook m'n haar geverfd nadat ik m'n paspoort had laten maken, geen enkel probleem gehad bij de douane in Amerika, maar bij terugkomst in NL, deed ie vent ff moeilijk :roll:
Maar er is wel nog een verschil tussen verven en van bijna zwart naar bijna wit :lol: Maar ik ben er wel gerust in. Ik hoop dat ik vandaag mij in niks meer hoef druk te maken en morgen met een gerust hart kan vertrekken
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

KellyVG schreef:Ik hoop dat ik vandaag mij in niks meer hoef druk te maken en morgen met een gerust hart kan vertrekken
Goede reis en fijne vakantie!!! :dance:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer