Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke kledingwinkels in USA zou jij bezoeken?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Welke kledingwinkels in USA zou jij bezoeken?
Hey mensen, aangezien ik eind volgende maand voor 30 dagen naar het zuidwesten van Amerika vertrek en nogal kooplustig qua kleding ben, vraag ik me af welke winkels jullie zouden bezoeken!
Op mijn lijstje staan nu al: Abercrombie & Fitch (uiteraard ) , Sportie LA en verschillende outlets van RL, Tommy e.d.....
Aangezien dit soort kleding meer mijn smaak is, beetje casual, soms netjes lijken me dit winkels die me aanspreken.
Maar wat zijn nou de winkels die ook mooie kleding verkopen, zonder dat je echt onwijs veel geld kwijt bent? Ideeën?!
Op mijn lijstje staan nu al: Abercrombie & Fitch (uiteraard ) , Sportie LA en verschillende outlets van RL, Tommy e.d.....
Aangezien dit soort kleding meer mijn smaak is, beetje casual, soms netjes lijken me dit winkels die me aanspreken.
Maar wat zijn nou de winkels die ook mooie kleding verkopen, zonder dat je echt onwijs veel geld kwijt bent? Ideeën?!
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Amen!Pete.Z schreef:Eerlijk gezegd,geen.
Kleren kopen kan ik ook in Nederland.....daar ga ik niet voor op vakantie.
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Inderdaad, ieder zijn meug. Als je de toegevoegde waarde van een Amerikaans pretpark niet kan zien ten opzichte van een Europees park, dan ben je overduidelijk nog nooit in zo'n park geweest! Er is namelijk een enorm verschil. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen de parken in Amerika opzoeken.Yeehaw schreef:Nou ja, pretparken heb je ook in Europa, zelfs heel veel in Nederland en ik vraag me vaak af wat iedereen nou in 6flags en al die andere ongein te zoeken heeft tijdens een vakantie naar Amerika terwijl om de hoek de mooiste natuur te vinden is. Dan beter wat winkelen. Ieder zijn meug.
Yeehaw
Bovendien kan ik me voorstellen dat je op de vakantie ook snel genoeg krijgt van alleen maar natuur, ik vind het schitterend hoor, maar ik vind het ook leuk om af en toe iets anders te zien en te doen. Een leuke stad of een mooi pretpark staat dan zeker in mijn lijstje!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij bezoeken en in Europa en in USA geen pretparken. Er zijn zoveel andere interessante dingen te zien en te bezoeken. We konden voor de komende vakantie kiezen uit of Universal Studios of een baseballwedstrijd en het Gettymuseum (maar 1 dag in LA). Het is het laatste geworden. Unaniem. Maar inderdaad iedereen zijn meug.Yeehaw schreef:Nou ja, pretparken heb je ook in Europa, zelfs heel veel in Nederland en ik vraag me vaak af wat iedereen nou in 6flags en al die andere ongein te zoeken heeft tijdens een vakantie naar Amerika terwijl om de hoek de mooiste natuur te vinden is. Dan beter wat winkelen. Ieder zijn meug.
Yeehaw
Groet, Lauren
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Zijn pretparken niet een beetje offtopic?

Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, eigenlijk wel. En ik ga nog een beetje verder off topic:Vince22 schreef:Zijn pretparken niet een beetje offtopic?![]()
ik zal nooit in Amerika of Engeland of Nederland of welk land dan ook kunnen komen zonder in een boekenwinkel geweest te zijn. Zijn alle boeken dan niet overal hetzelfde? Kan je hier in Be/Ne ook geen Engelstalige boeken vinden? Of via amazon en dergelijke? Ja hoor. Maar zelfs als in binnen mijn eigen land ergens in een stad kom, zal je mij een boekenwinkel binnen zien duiken. Ik leef gewoon op van boeken. Een bibliotheek vind ik ook zo'n heerlijke plaats om te zijn.
En om even terug te keren naar het topic:
Je houdt er van, of je houdt er niet van.
Net zoals je houdt van pretparken. Of kledingwinkels. (of de lage prijzen voor diezelfde kleren in vergelijking met Nederland)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij kopen altijd de halve Tommy Hilfiger winkels leeg.
Daar vinden we altijd hele mooie polo's voor de mannen en ook Joyce is helemaal weg van de polo's en t-shirt's. Vorig jaar hebben Nick en Joyce ook nog allebei een leuk sweat vest gekocht.
De kwaliteit is heel goed en het is veel goedkoper dan in Nederland.
Vorig jaar was er zelfs van alles in de aanbieding.
Marjon
Daar vinden we altijd hele mooie polo's voor de mannen en ook Joyce is helemaal weg van de polo's en t-shirt's. Vorig jaar hebben Nick en Joyce ook nog allebei een leuk sweat vest gekocht.
De kwaliteit is heel goed en het is veel goedkoper dan in Nederland.
Vorig jaar was er zelfs van alles in de aanbieding.
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2437 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-