Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke kledingwinkels in USA zou jij bezoeken?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Vince22
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Welke kledingwinkels in USA zou jij bezoeken?

Bericht door Vince22 »

Hey mensen, aangezien ik eind volgende maand voor 30 dagen naar het zuidwesten van Amerika vertrek en nogal kooplustig qua kleding ben, vraag ik me af welke winkels jullie zouden bezoeken!

Op mijn lijstje staan nu al: Abercrombie & Fitch (uiteraard ) , Sportie LA en verschillende outlets van RL, Tommy e.d.....

Aangezien dit soort kleding meer mijn smaak is, beetje casual, soms netjes lijken me dit winkels die me aanspreken.

Maar wat zijn nou de winkels die ook mooie kleding verkopen, zonder dat je echt onwijs veel geld kwijt bent? Ideeën?!
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Old Navy heeft ook best aardige kleding vind ik. Ik mag er graag even rondkijken.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het vrouwelijke gedeelte van ons gezin vond The Gap een leuke winkel.
Het mannelijke gedeelte heeft daar vooral vol ongeduld :help: op een stoel zitten wachten totdat de dames eindelijk hun keuze hadden gemaakt.

Martin
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Frederique »

Victoria Secret's :D
Lees meer over onze drie reizen naar het westen van Amerika op rominenfrederique.spaces.live.com
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Eerlijk gezegd,geen.

Kleren kopen kan ik ook in Nederland.....daar ga ik niet voor op vakantie.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Nou wij wel hoor, dat wil zeggen DW wil dat graag. Gelukkig kan ik haar vaak afleiden onderweg: "Kijk toch wat een prachtige woestijn daar links..." en weg is de outlet mall rechts -lol- En verder precies zoals Martin. GAP (gaap)en ik, net als Martin op die rotstoel.
Yeehaw
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

Outlet malls inderdaad, en dan met name de Skechers winkels.
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Pete.Z schreef:Eerlijk gezegd,geen.

Kleren kopen kan ik ook in Nederland.....daar ga ik niet voor op vakantie.
Amen!
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Nou ja, pretparken heb je ook in Europa, zelfs heel veel in Nederland en ik vraag me vaak af wat iedereen nou in 6flags en al die andere ongein te zoeken heeft tijdens een vakantie naar Amerika terwijl om de hoek de mooiste natuur te vinden is. Dan beter wat winkelen. Ieder zijn meug.
Yeehaw
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Yeehaw schreef:Nou ja, pretparken heb je ook in Europa, zelfs heel veel in Nederland en ik vraag me vaak af wat iedereen nou in 6flags en al die andere ongein te zoeken heeft tijdens een vakantie naar Amerika terwijl om de hoek de mooiste natuur te vinden is. Dan beter wat winkelen. Ieder zijn meug.
Yeehaw
Inderdaad, ieder zijn meug. Als je de toegevoegde waarde van een Amerikaans pretpark niet kan zien ten opzichte van een Europees park, dan ben je overduidelijk nog nooit in zo'n park geweest! Er is namelijk een enorm verschil. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen de parken in Amerika opzoeken.

Bovendien kan ik me voorstellen dat je op de vakantie ook snel genoeg krijgt van alleen maar natuur, ik vind het schitterend hoor, maar ik vind het ook leuk om af en toe iets anders te zien en te doen. Een leuke stad of een mooi pretpark staat dan zeker in mijn lijstje!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
zrx1100
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zrx1100 »

American Eagle, goede kledij, goede prijs
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
ireejn
Amerika-ontdekker

Bericht door ireejn »

forever 21, ongeveer net zo'n kleren als ze bij H&M verkopen en ook net zo'n prijzen alleen dan nog leuker:P
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Macy's, Bloomingdale.

Zijn wat duurder maar passen wel in je straatje.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ik zou een leuke stad en een leuk pretpark niet gauw associeren Jacqueline.
Ik ben ooit lang geleden met de kinderen in de Efteling geweest en ben benieuwd wat de meerwaarde van de USA pretparken dan is.
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lauren »

Yeehaw schreef:Nou ja, pretparken heb je ook in Europa, zelfs heel veel in Nederland en ik vraag me vaak af wat iedereen nou in 6flags en al die andere ongein te zoeken heeft tijdens een vakantie naar Amerika terwijl om de hoek de mooiste natuur te vinden is. Dan beter wat winkelen. Ieder zijn meug.
Yeehaw
Wij bezoeken en in Europa en in USA geen pretparken. Er zijn zoveel andere interessante dingen te zien en te bezoeken. We konden voor de komende vakantie kiezen uit of Universal Studios of een baseballwedstrijd en het Gettymuseum (maar 1 dag in LA). Het is het laatste geworden. Unaniem. Maar inderdaad iedereen zijn meug.

Groet, Lauren
Vince22
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Vince22 »

Zijn pretparken niet een beetje offtopic? :roll: 8)
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Vince22 schreef:Zijn pretparken niet een beetje offtopic? :roll: 8)
Inderdaad, eigenlijk wel. En ik ga nog een beetje verder off topic:

ik zal nooit in Amerika of Engeland of Nederland of welk land dan ook kunnen komen zonder in een boekenwinkel geweest te zijn. Zijn alle boeken dan niet overal hetzelfde? Kan je hier in Be/Ne ook geen Engelstalige boeken vinden? Of via amazon en dergelijke? Ja hoor. Maar zelfs als in binnen mijn eigen land ergens in een stad kom, zal je mij een boekenwinkel binnen zien duiken. Ik leef gewoon op van boeken. Een bibliotheek vind ik ook zo'n heerlijke plaats om te zijn.
En om even terug te keren naar het topic:
Je houdt er van, of je houdt er niet van.
Net zoals je houdt van pretparken. Of kledingwinkels. (of de lage prijzen voor diezelfde kleren in vergelijking met Nederland)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij kopen altijd de halve Tommy Hilfiger winkels leeg.
Daar vinden we altijd hele mooie polo's voor de mannen en ook Joyce is helemaal weg van de polo's en t-shirt's. Vorig jaar hebben Nick en Joyce ook nog allebei een leuk sweat vest gekocht.
De kwaliteit is heel goed en het is veel goedkoper dan in Nederland.
Vorig jaar was er zelfs van alles in de aanbieding.

Marjon
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Leuke kleren vind je ook bij Target, voor een hele redelijke prijs.

Zijn Nederlanders echt zo gek op merk kleding, zoals Tommy Hilfinger, enz. Ik ken hier niemand die zo op merken let.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Helemaal eens met Kastelke, ik kan ook geen boekwinkel voorbij lopen, zeker niet in de USA. En DW e-mailt vaak in bibliotheken. Heerlijk!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer