Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alles-Amerika-Meeting 2007 (inventarisatie)

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Coyote schreef:
Loek schreef:Nou wil het toeval dat ik eind November een weekje in Nederland ben, dus als het net in die week valt, wil ik ook wel een bezoekje brengen.
Loek,

Betekent dat dat jij in het weekend van za 24 en zo 25 november in Nederland bent? Zou leuk zijn als jij ook van de partij kon zijn.

Roland
Ja, want op 24 November heeft mijn oude school (Havo) een reunie. Ter ere daarvan had ik maar eens besloten weer een bezoekje aan Nederland te brengen. Nog niets geboekt, maar de plannen beginnen wel vast vorm te nemen. Het is nog niet zeker of Gepke ook meekomt.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Alles-Amerika-Meeting 2007 (inventarisatie)

Bericht door Coyote »

hekkie schreef:
nieuwenoord schreef: Persoonlijk denk ik dat wie er ook aan het organiseren wil, zou moeten wachten tot in elk geval Jan en Marjan en Rob en Annie terug zijn uit Amerika. Zij hebben vorig jaar veel werk verricht en het is alleen al erg netjes om hen in elk geval de kans te geven zich ermee bezig te houden.
Dankjewel Monique. Persoonlijk had ik het ook iets "netter" gevonden als hiermee nog een weekje was gewacht tot de andere moderators en tevens organisatoren van de vorige meeting(s) terug waren uit Amerika.

Hoewel ik initiatieven van andere forumleden van harte toejuich hadden we achter de schermen ook eerst even overleg met elkaar kunnen houden.
Ho, ho, ho!

Niemand heeft het woord organisatie hier genoemd. Het woord "meeting" was de afgelopen weken alweer verschillende malen gevallen en aangezien niemand enig initiatief neemt, heb ik toen geantwoord dat er best alvast een topic opgestart kon worden voor een "inventarisatie". Heel iets anders dan organiseren!

Zo zijn we vorige jaren ook gestart en pas als blijkt dat er genoeg animo is wordt er een organisatieteam gevormd. Waar jullie het dus weghalen dat er al van alles achter jullie rug om georganiseerd wordt, snap ik niet. Daar is ook helemaal geen sprake van als jullie goed lezen. Bovendien, de wereld staat hier niet stil als jullie in Amerika zitten!

Ik vind het dan ook niet leuk dat jullie nu ineens zo reageren. Marloes doet haar best om de meeting weer te sprake brengen. En als mede-organisatielid de afgelopen 2 jaren, vond ik de tijd rijp om hier alvast weer een topic over te openen. Puur ter inventarisatie!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Het is heel verwarrend dat er in 2 verschillende draadjes over een meeting wordt gesproken.
Er werd zelfs al een datum genoemd en een mogelijke locatie, dat geeft de indruk van meer dan een inventarisatie van mogelijke deelname.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik wilde alleen maar helpen hoor! Maar jullie mogen het gerust van me overnemen, start maar een nieuw topic op als jullie terug zijn en neem mijn lijst met forumleden maar over.

Het was goedbedoeld, maar ik begrijp dat het niet gewaardeerd wordt!

(IK begrijp deze ophef niet, we hebben het hier over een lijst met namen... :dunno:)
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Wel is het zo dat Rob eerder in een draadje, toen er over een eventuele meeting werd gesproken, iets in de trant zei van "wie organiseert dat dan?" M.a.w. het is niet zo vanzelfsprekend dat jullie het weer organiseren. Dat idee kreeg ik eerder ook van Roland in een PB .. Ik denk dat die signalen er ook toe hebben bijgedragen dat iemand, in dit geval Marloes, alvast een start heeft gemaakt met inventariseren van geinteresseerden.

Wel is het zo dat ik ook het idee had dat er al naar locatie enzo gekeken werd in het andere draadje. En het een beetje onduidelijk vond worden. Maar ik ging er vanuit dat als jullie terugwaren daar wel duidelijkheid in zou komen en knopen doorgehakt aangaande het organisatieteam .. Zo'n organisatie is niet niets ... ik zou het niet op poten kunnen zetten .. Dus chapeau voor de vorige keer!
Laatst gewijzigd door Sandy op 25 jun 2007, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Sandy schreef:Wel is het zo dat Rob eerder in een draadje, toen er over een eventuele meeting werd besproken, iets in de trant zei van "wie organiseert dat dan?" M.a.w. het is niet zo vanzelfsprekend dat jullie het weer organiseren. Dat idee kreeg ik eerder ook van Roland in een PB .. Ik denk dat die signalen er ook toe hebben gedragen dat iemand, in dit geval Marloes, een start heeft gemaakt met inventariseren van geinteresseerden.
Net zoals er een topic is geopend wie er allemaal interesse heeft in de meeting zal er naar mijn mening ook een topic geopend dienen te worden wie er interesse heeft in de organisatie. Dit om ervoor te zorgen dat niemand zich gepasseerd hoeft te voelen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik begrijp ook best dat sommigen zich gepasseerd voelen, maar wilde juist niet over de organisatie beginnen, omdat zij dat misschien zelf willen doen, net als de jaren daarvoor.
Ik weet namelijk niet of zij de organisatie weer op zich willen nemen. Dus daar mogen ze zelf een draadje over beginnen. Anders zouden ze zich helemaal gepasseerd voelen. Snap je?
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

lelie schreef:Ik wilde alleen maar helpen hoor! Maar jullie mogen het gerust van me overnemen, start maar een nieuw topic op als jullie terug zijn en neem mijn lijst met forumleden maar over.

Het was goedbedoeld, maar ik begrijp dat het niet gewaardeerd wordt!

(IK begrijp deze ophef niet, we hebben het hier over een lijst met namen... :dunno:)
Het gaat er niet om dat het niet gewaardeerd wordt, alle mensen die het (mee) willen organiseren zijn welkom.

Er is verwarring ontstaan dat er in 2 draadjes over gesproken wordt, ik kreeg de indruk dat er al meer was dan een inventarisatie.
Misschien had eerst de vraag moeten zijn. Wie wilt mee helpen de meeting 2007 te organiseren?
Het is beslist geen regel of wet dat dat weer de zelfde mensen als voorheen moeten zijn.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Het is ook verwarrend dat er ineens in het andere draadje van vorig jaar gesproken werd over een mogelijke locatie voor dit jaar. Dat draadje heb ik gesloten zodat daar geen verwarring over kan zijn.

Vandaag of morgen zal ik e.e.a. wel even met Marjan opnemen. Dit draadje blijft gewoon bestaan voor mensen die graag bij een meeting aanwezig willen zijn. Aangeven dat je er graag bij wilt zijn, kan dus nog steeds! :D

Plannen maken voor een eventuele lokatie of datum alsmede het samenstellen van het organisatieteam is later van zorg en zullen we in een apart topic (met z'n allen!) bespreken.

Roland

thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Afhankelijk van waar en wanneer wil ik graag komen, met echtgenoot.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Annie schreef:Misschien had eerst de vraag moeten zijn. Wie wilt mee helpen de meeting 2007 te organiseren?
Een organisatie heeft pas zin als er genoeg animo is, vandaar eerst een inventarisatie. Dat er in een ander draadje al over mogelijke locaties werd gesproken lag niet aan Marloes!

Ik verzoek iedereen deze discussie eerst even te laten voor wat het is. Ik zal e.e.a. eerst opnemen met Marjan en Rob.

Ondertussen mogen belangstellenden zich hier nog steeds melden voor een meeting in 2007! :D

nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik was een van degenen die een mogelijke locatie noemde, puur omdat het vorig jaar bij ons thuis was en we nu al wel zien dat dat gezien de groei van het forum absoluut niet mogelijk is.

Daarnaast zou Albert het met zijn gezondheid op dit moment niet aankunnen. Vorig jaar hebben wel al aangegeven dat de door mij genoemde locatie eventueel een goed alternatief zou kunnen zijn als 'onze stal' te klein of niet geschikt zou zijn.

Als dit voorbarig was, excuus hiervoor. Ik tipte alleen de locatie, ik kreeg persoonlijk de indruk dat Marloes zoals ze al schreef 'bezig was' met een locatie.

Roland, ik vind je reactie erg fel, niemand wordt hier aangevallen, ik vraag alleen of er met organiseren gewacht kan worden tot andere mensen terug zijn, ik zeg niets negatiefs over de inventarisatie. Integendeel, ik had ons ook al enthousiast gemeld.

En ja, misschien was het een kleine moeite geweest om even met 'Amerika' te overleggen of het al zinvol was een inventarisatie te doen???

Ik snap jullie enthousiasme, maar ik zie ook de andere kant. Laten we in elk geval proberen met z'n allen weer een mooie meeting weg te zetten.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

En excuus dan dat ik er toch op doorging, mijn post werd geplaatst na die van Roland, maar die had ik nog niet gelezen.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

nieuwenoord schreef:En excuus dan dat ik er toch op doorging, mijn post werd geplaatst na die van Roland, maar die had ik nog niet gelezen.
Begrijp ik Monique, "no hard feelings!" :wink:

Ik ga dan ook even niet in op jouw reactie, puur om dit topic te houden waarvoor het bedoeld was. Wil er natuurlijk op een later tijdstip best nog iets over kwijt.

Roland

Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Mochten wij onverhoopt geen oppas vinden, dan durf ik dit jaar alleen te komen ;)

Denk wel dat ik een lift kan krijgen van Njit & Linda.
Dus sowieso 1 ... liefst 2 natuurlijk : ))
Sandy
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Sandy schreef:Denk wel dat ik een lift kan krijgen van Njit & Linda.
'Njit en Linda' :)

Maar ehm, vorig jaar reed Marjol met ons mee. Ligt er een beetje aan of ze dit jaar weer gaat en of ze dan Gerbert ook meeneemt (en dat ze dan zelf rijden). Anders wordt het vechten :)

Hoewel, 3 personen op de achterbank kan wel. En zo groot ben je ook weer niet :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Njit schreef:'Njit en Linda' :)
Laat maar zitten ... ik vraag Martijn en SpaceAce wel ;)

P.s. komt vast goed met vervoer!
Sandy
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Hahaha :hilarious:
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Sandy schreef: Denk wel dat ik een lift kan krijgen van Njit & Linda.
Anders kun je altijd nog met Jerry en mij meerijden.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik heb hem even weer bijgewerkt, teller staat inmiddels op 50

:lol:
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer