Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaring met hotel Pennsylvania NY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
David1977
Amerika-ontdekker

Bericht door David1977 »

Het is inderdaad jammer dat veel mensen hun weg naar sites zoals tripadvisor, ... niet vinden. Zelfs het beste hotel krijgt wel eens een negatieve review, maar als bijvoorbeeld 18 van de 20 reviews positief zijn, dan weet je wel dat je goed zit. Foto's van mensen die er geweest zijn zijn ook altijd zeer handig om een objectief beeld van de kamers te krijgen. Tripadvisor is voor mij een onmisbare tool geworden bij het boeken van een hotel, info die geen enkel reisbureau je kan geven.

Enkele interessante sites die ik gebruik vooraleer ik boek:
tripadvisor.com, nextag.com (prijsvergelijk), orbitz.com, expedia.com, yeego.com, venere.com, cheaptickets.com, hotwire.com, gtahotels.com
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Wij vonden hotel pennsylvania gewoon goed hoor
Oke het is geen megaluxe hotel (hoewel de lobby anders doet vermoeden), maar wij hadden gewoon een prima kamer, schoon bed, grote TV en je zit vlakbij time square, ESB, naast een metrostation....wat wil je nog meer?

En eerlijk gezegd breng ik in NY nooit meer dan 7 uurtjes op mijn kamer door, namelijk als ik slaap. Kom laat terug en ga vroeg weer weg dus ja....wat boeit zo'n hotelkamer dan eigenlijk? :) Als het maar schoon en veilig is, en dat was het bij ons zeker.
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

Kan iemand mij vertellen of elke kamer een Koelkast heeft, of alleen de betere kamers. Ik kan niet een duidelijk antwoord vinden op de website.

BVD!!
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

Volgens mij heeft elke kamer die maar om zeker te zijn moet je anders even een mailtje sturen naar het hotel.
Toen wij vorige keer met een vraag zaten kregen we dezelfde dag nog antwoord
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

Helaas zijn ze nu niet zo snel met reageren, ik wacht al een paar dagen. Maar "no biggie", ik wacht nog wel even en anders mail ik nog een keer.

Had al wel gezien dat Ramada Mark Twain in SF het wel heeft, dus dat is voor mekaar..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer