Hoop dat het topic hier goed staat en weet niet of het al gepost is (kon het iig niet vinden)...
Ik vraag me af waar de nederlandse gebruikers van dit forum die in Amerika wonen zoal werken...
Misschien toch handig om voor mezelf een te inventariseren
Citco staat voor Curacao International Trading Co
Is ooit opgericht door een Nederlander op Curacao, maar is een 'beetje' gegroeid en ze zitten nu over de hele wereld.
Puur toeval dat ik daar werk hoor, ik zat al in Florida en een recruiter wees me op een vacature, mijn verbazing was groot toen ik op gesprek ging en de geschiedenis van het bedrijf te horen kreeg (te meer nog daar ik ook nog 3 jaar op Curacao gewoond heb in de jaren 90).
Zo zie je maar hoe raar het kan lopen...
Ben meer dan twaalf jaar werkzaam geweest in de reiswereld (eerst voor een klein bedrijf (sweatshop, maar veel geleerd), later voor American Express, laatste positie manager van het trainingsdepartment). En daarna bijna twaalf jaar de belangrijkste baan ter wereld : moeder, of zoals ze het hier zo mooi noemen "homemaker" .
Mijn (Amerikaanse) man werkt voor Microsoft.
Laatst gewijzigd door Petra/VS op 25 jun 2007, 04:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Werk voor mezelf (makkelijke baas) thuis (makkelijke pendel) als vertaler (telefoon)tolk, journalist (Nederlands en Engels). Mijn (Amerikaanse) vrouw is een vice president van het Science Museum of Minnesota.
Ik werk niet meer voor de laatste 2 jaren (pensioen).
Former employers were Siltronics,Tektronix,IBM,Lockheed,Memorex,General Electric en the US Air Force (Electronic engineer)
TedjevanEs schreef:Citco Technology Management, Inc
Ft. lauderdale
Citco staat voor Curacao International Trading Co
Is ooit opgericht door een Nederlander op Curacao, maar is een 'beetje' gegroeid en ze zitten nu over de hele wereld.
Puur toeval dat ik daar werk hoor, ik zat al in Florida en een recruiter wees me op een vacature, mijn verbazing was groot toen ik op gesprek ging en de geschiedenis van het bedrijf te horen kreeg (te meer nog daar ik ook nog 3 jaar op Curacao gewoond heb in de jaren 90).
Zo zie je maar hoe raar het kan lopen...
Citco is opgericht door een Smeets. Een tak van de Smeets familie dat begon met de broer van mijn grootvader.
Ikzelf ben de eigenaar van een motorzaak in Houston, Texas.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.