Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke kledingwinkels in USA zou jij bezoeken?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Joke schreef:Leuke kleren vind je ook bij Target, voor een hele redelijke prijs.

Zijn Nederlanders echt zo gek op merk kleding, zoals Tommy Hilfinger, enz. Ik ken hier niemand die zo op merken let.
Het gaat niet om de merken, dat maakt me echt niet uit. De polo's en shirts van Hilfiger zijn gewoon erg mooi. En de kwaliteit is erg goed. De shirts die we vorig jaar gekocht hebben zijn al veel gewassen en nog steeds erg mooi van vorm en kleur, ze gaan niet lubberen of zo.

Maar het is natuurlijk een kwestie van smaak.

(Trouwens toen wij bij Tommie Hilfiger waren was het heel erg druk, allemaal Amerikanen.)

Marjon
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Target? Yikes! Geef mij ook maar Tommy Hilfiger
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

geen kledingwinkels in de usa... ben op vakantie! En de merken die ik koop zijn over het algemeen merken uit de benelux..

river woods
gaastra

dus ja, die vind je daar toch niet!
can't wait to travel again.....
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

vana schreef:Wij kopen altijd de halve Tommy Hilfiger winkels leeg.
Daar vinden we altijd hele mooie polo's voor de mannen en ook Joyce is helemaal weg van de polo's en t-shirt's. Vorig jaar hebben Nick en Joyce ook nog allebei een leuk sweat vest gekocht.
De kwaliteit is heel goed en het is veel goedkoper dan in Nederland.
Vorig jaar was er zelfs van alles in de aanbieding.

Marjon
Helemaal mee eens, in de outlets zijn er bij T.H. altijd wel aanbiedingen, goede kwaliteit en leuke kleding.
Ik vind Ralph Lauren ook de moeite waard, ook mooie truien/pullovers voor $ 49,--, bij de Bijenkorf betaal je voor exact hetzelfde € 159,.

Helena
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Wat wij zeker niet overslaan in een outlet center is de winkel van Timberland,(ons favoriete schoenmerk )Ik heb er 2 jaar geleden lederen teenslippers gekocht voor ongeveer 20 dollar. Hier heb ik daarna dezelfde zien staan voor het 3-voudige. :P .Maar ook aan Hilfiger zullen we zeker een bezoekje brengen want daar heeft onze zoon vorig jaar een jeans gekocht voor 8 dollar :!:
Als je dat hier thuis tegen iemand verteld gelooft men je niet.
Hamakide
Amerika-ontdekker

Bericht door Hamakide »

Ik heb het sterke vermoeden dat deze keer een kudde Allstars meegenomen gaan worden, daar zijn onze kids aan verslaafd, en in Amerika zijn ze vast goedkoper, net zoals meer dingen ;-)

Waar ik zelf naar wil kijken net zoals Frederique is Victoria's Secret, en misschien, als ik het kan vinden, Agent Provocateur. Oh ja en Columbia, hele fijne casual kleding, nou maar hopen dat ze niet alleen een winkel in Oregon hebben...

Voor de rest zien we wel !
Afbeelding

Live reisverslag 2007 : http://amerikareizen.weebly.com
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Wij kopen eigenlijk nooit zoveel kleren op vakantie. Meestal is het toch net niet wat ik zoek. Hoewel we vorig jaar wel in een hele leuke Guess winkel geweest zijn. Maar vaak vind ik de winkels in de Outlet Malls niet zo leuk. Kan natuurlijk zijn dat we net in de verkeerde malls geweest zijn :wink:

Karin
pnijssen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pnijssen »

Ben niet zo merk gebonden, als het leuk staat dan is het mooi genoeg.
Echter mij meevaller is nu dat mijn dochter bij GAP werkt en dus ook de korting krijgen. En ja dan komen ze nog wel eens met dingen thuis.
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Martin & Marianne schreef:Het vrouwelijke gedeelte van ons gezin vond The Gap een leuke winkel.
Het mannelijke gedeelte heeft daar vooral vol ongeduld :help: op een stoel zitten wachten totdat de dames eindelijk hun keuze hadden gemaakt.

Martin
Heel herkenbaar ,maar ik vind het catalog van Victoria,s Secret wel interessant.
jjjdebrouwer
Amerika-ontdekker

Bericht door jjjdebrouwer »

Indien je in de buurt van Palm Springs komt moet je zeker langs de Cabazon outlet mall gaan: http://www.cabazonoutlets.com/

Ik ben er een week of 5 geleden nog geweest met twee echte shop-aholics en zij vonden dit de mooiste outlet mall die we bezocht hebben.

We hebben er rond Vegas ook nog twee bezocht maar die konden niet tippen aan Cabazon !!
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Dat is een heel goed advies De Brouwer, Cabazon ligt zo'n 20 miles ten westen van Palm Springs aan de I10.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Winkelen in de USA is echt wel leuk hoor!
Oke ik ga er ook geen dagen aan besteden maar in Las Vegas zijn wij naar de Premium Outlet geweest overdag (die stad is tochg mooier om 's avonds te bekijken tenslotte), een mooie outlet die een beetje aan een nederlands winkelgebied deed denken omdat alle winkels buiten lagen.
Mijn vriend heeft daar bij de Timberland store voor 100 dollar 4 t-shirts en 5 overhemden gekocht!!!
Kom daar in nederland maar eens om
En ik heb er een paar hele hippe sandalen gekocht voor 19,95 die ik de hele vakantie nog aan heb gehad....heerlijk.
En reken het eens om naar euro's en je lacht je helemaal dood :)

Ook bij Macy's in San Francisco heeft mijn vriend shirtjes van QuickSilver en BillaBong voor 7 en 8 dollar kunnen kopen. Leuk toch?
En bij Barnes & Noble liggen soms echt idioot goedkope boeken....een enorm dik, hard cover fotoboek over de westkust van de VS wat ooit 60 dollar was, lag er nu voor 7,50...om maar wat te noemen
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

! HOT TOPIC !

Geen idee of mensen van het forum het kennen en/of er kopen maar ik heb er deze vakantie, nog net op de valreep, een vest gekocht. We zijn in 2 filialen geweest - in Universal en op het eind van de reis in Pleasanton.
Aangezien de route dit x vnl. bestond uit natuur hebben we weinig malls/outlets gezien, beetje jammer maargoed, de natuur was een mega goedmaker! Ik ben totaal niet van de merken en heb sowieso een wat andere smaak dan de gemdll Nederlander dus ach, ik zie meestal wel wat ik tegenkom, waar dan ook.
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

marcuscj schreef:Heel herkenbaar ,maar ik vind het catalog van Victoria,s Secret wel interessant.
Neem jij de catalogus van Victoria's Secret dan door? Ik zie die nooit, maar hij is er blijkbaar wel want af en toe vraagt mijn echtgenote me om voor haar naar Victoria's Secret te gaan en dan vraag ik altijd direct naar die catalogus. Op de pagina's met de gewenste artikelen plak ik dan Post-it notes en naast de foto's schrijf ik de maten. Bij Victoria's Secret aangekomen kan ik dan meteen naar een hulpvaardige winkelassistente lopen (heren werken daar natuurlijk niet) en m'n bestelling opgeven. Daarbij zorg ik er uiteraard wel voor te vermelden dat het voor m'n vrouw is. Langer dan tien minuten blijf ik daar niet. M'n echtgenote zegt dat ik me aanstel en dat het allemaal heel gewoon is, maar ik voel me daar nooit op mijn gemak. Ik zie daar ook nooit heren in de lingerierekken graaien, dus waarschijnlijk ben ik de enige niet. Bij de aankoop van 'damesartikelen' in de drogisterij heb ik dat gevoel helemaal niet, maar in de lingeriewinkel wel. Ligt dat nu aan mij, of hebben andere heren daar ook last van?

--john
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Wat winkelen betreft koop ik voor mezelf in de VS nauwelijks kleding.
Ik ben wat forser, maar lang en de Amerikaanse (grote) maten (van Lane Bryant bijv.) passen me meestal niet. De mouwen en pijpen zijn te kort en de taille zit te hoog. De kleding daar is anders geproportioneerd, lijkt het wel.
Mijn echtgenoot mag graag kijken in Nike outlets.

Mijn favoriete winkels zijn de bookstores van Barnes & Noble en Borders.
Ik ga naar huis met stápels boeken. Hij moet me er echt uitsleúren...
Tenzij ze een muziekafdeling hebben, daar is hij dan weer niet weg te branden.
In de steden die we in september aandoen, weet ik ze al te vinden.
platesman
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door platesman »

Coyote schreef:Old Navy heeft ook best aardige kleding vind ik. Ik mag er graag even rondkijken.

Roland
dacht dat ik daar een zeer mooi wit hemd gekocht heb in NY.zo'n 100meter van het empire state building.is het niet zo'n winkel waar er veel jeans en vrijetijdskleding verkocht word?
http://www.usaplates.be/ zie hier men collectie amerikaanse nummerplaten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer