Maar als je een beetje naar het einde van de Strip gaat en bijv. bij het Luxor gaat eten is het een stuk rustiger en kan je vrijwel meteen aan tafel. En oh wat hebben wij daar heerlijk gegeten. Tot we er buikpijn van hadden...vooral het toetjesbuffet was echt fantastisch. Aanrader dus.
En vergeet niet te gaan ontbijten in het Luxor hotel!!!!!!!
Oh, ik krijg gewoon heimwee als ik er aan denk, heerlijk.
Groetjes,
Reny
nog een tip die me te binnen schiet: als je in Grand Canyon twijfelt tussen de Kaibab Trail en de Bright Angel trail zou ik de Kaibab nemen.
Deze is misschien iets zwaarder maar je ziet veel meer van de Canyon terwijl je maar een gering stuk afdaalt.
Bij de Bright Angel blijf je het grootste deel tussen 2 rotswanden en als je echt iets wilt zien zul je behoorlijk ver naar beneden moeten
Bij de Kaibab hebben we echt prachtige ver-gezichten de Canyon in gehad en na 3 uur waren we weer terug boven. De klim terug is wel zwaar, maar dat is overal wel zo...die ijle lucht en de hitte zijn toch ook dingen die je niet gewend bent.
Nog een hoteltip (ja ze blijven me maar te binnen schieten):
De Travelodge in Monterey!!
Voor slechts 60 dollar overnacht je in deze dure kustplaats in een echt superluxe kamer...het leek meer op een Holiday Inn dan op een travelodge.
Mooi balkon, grote ruimte waar je je koffers kwijt kunt, voordat je je slaapkamer inloopt. Luxe king bed...gratis internet in de lobby, en een vrij uitgebreid ontbijt voor een motel.
Je zit op 5 minuutjes rijden uit het centrum en voor de helft van het geld.
Ik heb inmiddels van al onze overnachtingen een review geplaatst in het hotelreview gedeelte van deze site.
Valt me op dat er maar weinig reviews gepost worden (zelfs hotels die hier op t forum vaak genoemd worden waren nog geen 1 keer gereviewed) terwijl het zo handig is!!
De motels die ik heb gereviewed zijn:
- Travelodge Hollywood
- Maswik Lodge Grand Canyon
- Campground Cabin in Monument Valley
- Motel 6 Page
- Foster's Motel, Bryce Canyon
- Travelodge, Zion (Hurricane)
- Stovepipe Wells, Death Valley
- Bill's Gambling Hall & Saloon, Las Vegas
- Camp Curry, Yosemite
- Townhouse Motel, San Francisco
- Travelodge, Monterey
- Motel 6, Pismo Beach
- Travelodge LAX, Los Angeles airport
Ook jij kunt mijn gedachten kennelijk lezen (zie mijn reactie op een post van Marianne).
Nu er zoveel mensen op vakantie zijn geweest is het inderdaad een heel goed idee om de reviews van de hotels/motels/campgrounds in het speciale gedeelte van de homepage te zetten, zie hier. Ik had hier vanavond nog iets over willen posten maar was er door drukte nog niet aan toegekomen.
Bedankt! :doublethumb:
Ook anderen nodig ik graag uit om hun reviews te geven.
Ik heb in het reisverslag al wat op/aanmerkingen gemaakt over de motels waar we verbleven maar tis inderdaad wel een goed idee om een review te plaatsen op de site. Ik wacht er nog even mee, ben voor m'n gevoel net thuis en wil even op adem komen .. er moet weer gewerkt worden .. heb vrijdag een bruiloft .. de foto's moeten ingeplakt maar .. ik ga het zeker doen!!
Ik beken direct schuld, ik ben er aan begonnen tijdens de vakantie, maar nog steeds niet verder gegaan. Ik ga me er zo snel mogelijk eens aan wagen!! Ik heb inmiddels campgrounds genoeg op mijn lijstje!
paula58 schreef:Nou begin ik toch te twijfelen.
Moet ik die 17 miles drive nou wel of niet doen?
Ik zou het zeker niet meer doen.
Je kan beter voor dezelfde prijs naar het nabijgelegen Point Lobos State Park gaan. Je hebt er dezelfde mooie uitzichten met zeeleeuwen en vogels en je kan er nog mooi wandelen ook.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.