Sandy schreef:Denk wel dat ik een lift kan krijgen van Njit & Linda.
Dus sowieso 1 ... liefst 2 natuurlijk : ))
'Njit en Linda'
Maar ehm, vorig jaar reed Marjol met ons mee. Ligt er een beetje aan of ze dit jaar weer gaat en of ze dan Gerbert ook meeneemt (en dat ze dan zelf rijden). Anders wordt het vechten
Hoewel, 3 personen op de achterbank kan wel. En zo groot ben je ook weer niet
Als Gerbert meegaat, willen wij dit keer wel rijden hoor We hebben momenteel een Renault Megane stationwagon, dus daar passen wel vijf mensen in
Maar ehm, vorig jaar reed Marjol met ons mee. Ligt er een beetje aan of ze dit jaar weer gaat en of ze dan Gerbert ook meeneemt (en dat ze dan zelf rijden). Anders wordt het vechten
Hoewel, 3 personen op de achterbank kan wel. En zo groot ben je ook weer niet
Als Gerbert meegaat, willen wij dit keer wel rijden hoor We hebben momenteel een Renault Megane stationwagon, dus daar passen wel vijf mensen in
Als er genoeg animo is willen Frederique en ik wel meehelpen met het organiseren van deze meeting!
Wanneer wordt de beslissing genomen of de meeting doorgaat?
Jikke schreef:Als er genoeg animo is willen Frederique en ik wel meehelpen met het organiseren van deze meeting!
Wanneer wordt de beslissing genomen of de meeting doorgaat?
Volgens mij is dit alleen nog maar de inventarisatie. Er zijn nog veel mensen op vakantie en over de organisatie is nog helemaal niet gesproken..
En nu op 62..... (ofwel: tel Hans en mij er ook maar bij!)
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Hoy wij willen ook graag komen als het uitkomt,
Marianne gaat verhuizen naar Maarssen,ik weet niet wanneer ze de sleutel krijgen,
Het zou in november zijn.
Dus als het uitkomt zijn Ger en ik graag van de partij.
We zijn nog wel niet naar Amerika geweest maar genieten van julli verslagen,en we vinden het gezellig.
Ria
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.
PeeJay schreef:En onder voorbehoud (zal niet in NL zijn in Nov) kom ik niet...
/PeeJay
We zullen in een apart draadje wel eens even met de pet rond gaan, kijken hoever je kunt komen.
Misschien maak je met een of andere vrachtvlucht in een ge-sealde box wel een goede kans.
Een paar dagen geleden had ik het er met Rick over, dat ik het wel leuk zou vinden zo'n meeting bij te wonen (en dan ook gelijk mijn goede vriendin Petra weer zou kunnen zien). Maar het lijkt erop, dat de data precies in het Thanksgiving weekend zullen vallen en dan kan ik zeker niet weg. Of het ueberhaupt zou lukken weet ik niet, alles hangt af van de kosten en of Rick niet hoeft te reizen. Maar het leek me wel leuk.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.