Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huurwoning gezocht waar huisdieren zijn toegestaan

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
hylke
Amerika-newbie

Huurwoning gezocht waar huisdieren zijn toegestaan

Bericht door hylke »

Hallo allemaal,
Het is alweer een tijd geleden dat ik op dit forum geweest ben, maar ben blij dat ik de link nog in favorieten had staan. Ik heb namelijk heel hard hulp nodig van de echte Amerika/Florida kenners nodig :-)
Op 17 september zullen ik en mijn hond ( en vriend) richting Atlanta< Georgia vertrekken om op 23 september ons landje te mogen vertegenwoordigen tijdens de Wereldkampioenschappen Dogfrisbee. In de eerste instantie hadden we geregeld dat na de wedstrijd onze hond met andere Nederlanders mee terug genomen zou worden maar deze mensen weten nog steeds niet of ze nu langer blijven of niet. De tijd begint te dringen en dus hebben we besloten maar op zoek te gaan naar een huurwoning waar huisdieren zijn toegestaan. En dit valt helaas niet mee. Overal worden huisdieren geweerd :-( Mijn hond is keurig opgevoed en zal zeker geen duik in het zwembad nemen, maar blijkbaar zijn wij de enige die daar vertrouwen in hebben. Wie o wie kan ons helpen aan een adresje waar we onze trouwe viervoeter wel bij ons kunnen houden? Ik hoop verschrikkelijk op reakties want ik ben moedeloos van al het zoeken. Ons budget is niet heel groot dus we zoeken naar iets betaalbaars. We hoeven geen luxe, enkel een plek om te vertoeven.
hartelijke groeten,
Hylke

Edit Mod (Roland): Titel aangepast, enkel "wie weet raad" zegt niet zoveel.

Voor allemaal: kies je topictitel zorgvuldig!
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Tip: contacteer eventueel de plaatselijke afvaardiging van de rasclub van je hond. In Florida dus. Dikwijls kunnen zij je ook nog tips geven.
Soms hebben zo'n clubs ook fora, dan kan je daar je vraag ook (laten) stellen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Allereerst super dat je mee doet met de wereld kampioen schappen Dogfrisbee wedstrijd in Atlanta.
Wij hebben met onze Bearded collie twee keer mee gedaan aan een "gewone" dogfrisbee wedstrijd hier en dat is echt super gaaf.
Kan me voorstellen dat de wedstrijd in Atlanta helemaal te gek is.
Jammer dat hij net wat te ver is voor ons. Ik had heel graag komen kijken.
In NL hebben wij les gehad van Arno v. Hamburg.
Ik weet dat hij ook naar Amerika is geweest met zijn hond Stuiver.
Nu wonen we hier in Noord Carolina en hier is niet zo zeer het free style bekend in het wedstrijd gebeuren, maar vooral de long distance.

Even over je vragen.
Je zoekt dus een verblijfplaats voor tijdens de wedstrijd?
En de hond moet apart terug, of heb ik dat verkeerd begrepen?

http://www.dogfriendly.com/server/trave ... anta.shtml

Hier een lijst met hotels en andere overnachtings mogelijkheden met een hond.

Denk ook misschien aan een cabin op een camping, als je low-budget wilt. Let er wel op in September is het nog behoorlijk warm in Atlanta. Dus een airco is echt geen overbodige luxe, vooral met een hond.

In ieder geval heel veel succes gewenst!

Groetjes Petra
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

In Florida zal het best wel moeilijk worden, er is hier niet alleen een property tax crisis, maar ook home insurance....bijna alle verzekeringen accepteren geen of alleen bepaalde hondenrassen.

Hoop dan ook dat het je lukt een redelijke verblijfplaats te vinden....succes !!
hylke
Amerika-newbie

Bericht door hylke »

Jeetje wat een reakties al zo snel :-) echt super bedankt! En Petra wat leuk dat je les van Arno hebt gehad, ik ken hem heel erg goed. Sterker nog, ik zie hem komende zondag weer dus ik zal hem de groetjes doen van je :-) Inmiddels hebben we wel contact met eigenaren met een villa waar honden zijn toegestaan, dus in we zijn al deels uit de brand. Ik ga zeker nog even al jullie linken napluizen want het is wel 80 dollar per nacht. Of is dat helemaal niet veel?
Groetjes Hylke
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

hylke schreef:Jeetje wat een reakties al zo snel :-) echt super bedankt! En Petra wat leuk dat je les van Arno hebt gehad, ik ken hem heel erg goed. Sterker nog, ik zie hem komende zondag weer dus ik zal hem de groetjes doen van je :-) Inmiddels hebben we wel contact met eigenaren met een villa waar honden zijn toegestaan, dus in we zijn al deels uit de brand. Ik ga zeker nog even al jullie linken napluizen want het is wel 80 dollar per nacht. Of is dat helemaal niet veel?
Groetjes Hylke
Ja doe Arno en Lemone maar de groetjes van ons! Leuk!
Gaat hij zelf ook nog naar Amerika met Stuiver?

Ik denk dat $ 80,- per nacht best een goed prijs is voor een villa.
Zelf heb ik hele goede ervaringen met La Quinta hotels. Maar denk dat een villa wat fijner is met een hond.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

motel 6 accepteert huisdieren geloof ik.
Als je een flinke borg wilt betalen helpt dat ook denk ik
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer