Kan iemand me vertellen of ze op de luchthaven er moelijk over doen als we crackers,koeken of toast meenemen. Mijn vader is diabetes patient en door het uurverschil zal hij waarschijnlijk de eerste nacht in Amerika moeten eten. Wij komen om 22 H aan, dus shoppen zal niet meer lukken. In het koffer of handbagage?
kastelke schreef:Trouwens, je gaat naar Amerika, het land van de 24/7 economie. Om 22.00 uur is het no problem om ergens een shop te vinden die open is.
Inderdaad, Marjan en ik gingen afgelopen januari nog om 22.00 uur naar de Wal Mart toen we die dag aankwamen in Amerika.
kastelke schreef:Trouwens, je gaat naar Amerika, het land van de 24/7 economie. Om 22.00 uur is het no problem om ergens een shop te vinden die open is.
Inderdaad, Marjan en ik gingen afgelopen januari nog om 22.00 uur naar de Wal Mart toen we die dag aankwamen in Amerika.
Ik ben eens om 03.00 am in wal*mart geweest......was ook geen probleem
Het is geen probleem om het mee te nemen, zolang het maar geen vers spul is of zolang je niet met een aangebroken verpakking crackertjes de grens over wilt. Handig zijn misschien van die muesli repen of van die repen peperkoek die per stuk verpakt zijn. Verdeel spullen over meerdere koffers/handbagage om er zeker van te zijn dat als er een koffer zoek raakt, je altijd een andere hebt waar wat eetbaars in zit.
En inderdaad, met op elke hoek van de straat een assortiment aan fastfoodketens is het moeilijk om hier te verhongeren. Misschien niet het meest gezonde, maar als het is om niet van je stokje te gaan is het wel een optie lijkt me.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.