Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachtingen: Zion en Bryce Canyon?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Overnachtingen: Zion en Bryce Canyon?
Hallo iedereen,
Tijdens onze reis door het zuidwesten van de USA volgend jaar doen we ook Zion NP en Bryce Canyon NP aan.
Welke stad/plaats raden jullie aan om te overnachten en met welke hotels/motels hebben jullie goede ervaringen? Of overnachten jullie in de parken zelf?
We zijn van plan om telkens 2 nachten in de buurt van deze parken door te brengen. Liefst slapen we in een hotel of motel.
Bedankt
Jeroen
Tijdens onze reis door het zuidwesten van de USA volgend jaar doen we ook Zion NP en Bryce Canyon NP aan.
Welke stad/plaats raden jullie aan om te overnachten en met welke hotels/motels hebben jullie goede ervaringen? Of overnachten jullie in de parken zelf?
We zijn van plan om telkens 2 nachten in de buurt van deze parken door te brengen. Liefst slapen we in een hotel of motel.
Bedankt
Jeroen
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Jeroen,
Persoonlijk vind ik 2 nachten voor Bryce te lang. Wij zijn in de loop van de middag aangekomen, hebben toen het park bekeken + zonsondergang.
De volgende ochtend hebben we een paardrijrit gemaakt en zijn vertrokken.
Ruby's Inn rules
(erg toeristisch)bij Bryce, wij zaten iets verder weg, ik weet niet eens meer waar
Deze keer gaan we wel langs Bryce, tis nl ontzettend mooi, maar overnachten er niet.
In Zion, logeren we in Springdale, omdat ik ik op het forum lees dat dit een goeie plaats voor Zion is, (de vorige keer hebben we toen niet geslapen bij Zion)
Persoonlijk vind ik 2 nachten voor Bryce te lang. Wij zijn in de loop van de middag aangekomen, hebben toen het park bekeken + zonsondergang.
De volgende ochtend hebben we een paardrijrit gemaakt en zijn vertrokken.
Ruby's Inn rules

Deze keer gaan we wel langs Bryce, tis nl ontzettend mooi, maar overnachten er niet.
In Zion, logeren we in Springdale, omdat ik ik op het forum lees dat dit een goeie plaats voor Zion is, (de vorige keer hebben we toen niet geslapen bij Zion)
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben in Bryce overnacht in een cabin bij Ruby's Inn.
Dat was erg leuk.
Je moet wel zelf voor slaapzakken zorgen. Wij hebben gewoon een paar goedkope fleece slappzakken bij de Walmart gekocht.
voor foto's van de caboin en de camping zie : http://www.pixagogo.com/2001995212 (dag 14 en 15 )
Marjon
Dat was erg leuk.
Je moet wel zelf voor slaapzakken zorgen. Wij hebben gewoon een paar goedkope fleece slappzakken bij de Walmart gekocht.
voor foto's van de caboin en de camping zie : http://www.pixagogo.com/2001995212 (dag 14 en 15 )
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben bij Bryce ook in een cabin overnacht. Ze hebben ook tipi's. Ruby's Inn en het motel er tegenover (ben even de naam kwijt) liggen tegen het park aan.
Voor Zion is Springdale inderdaad een goed vertrekpunt. Overnachten in de Lodge in het park heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me wel mooi. In Springdale is de Desert Pearl het mooiste motel, sowieso het nooiste nmoetl dat ik ooit heb gezien. Zoek ook eens op het forum, want er zijn al diverse motels besproken.
MArianne
Voor Zion is Springdale inderdaad een goed vertrekpunt. Overnachten in de Lodge in het park heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me wel mooi. In Springdale is de Desert Pearl het mooiste motel, sowieso het nooiste nmoetl dat ik ooit heb gezien. Zoek ook eens op het forum, want er zijn al diverse motels besproken.
MArianne
-
- Amerika-expert
hangt er van af hoe je Bryce wil bezoeken, dat geldt trouwens voor alle parken. Bovendien is er de omgeving met, weliswaar minder ,geconcentreerd" dan in het park, veel mooie en spectaculaire natuur. In 2005 hadden we 3 nachten Bryce, 4 nachten Kanab ( o.m. voor the wave en voor tuweap point grand canyon) en 3 nachten Zion en toch hebben we veel geplande dingen moeten uitstellen tot een volgende reis.Persoonlijk vind ik 2 nachten voor Bryce te lang
Voor logies bij Bryce kun je ook terecht in het rustige Tropic, het dorpje waar Ebenezer Bryce en zijn koeien woonde, een paar kilometer van de ingang van het park. Voor Zion ligt Springdale perfekt met veel motels, en ook Bed & Breakfast.
2005 was onze tiende reis en wij zijn langzaamaan geëvolueerd van de traditionele één en twee nachten overnachtingen in dezelfde plaats naar 3, 4, 5 overnachtingen : minder kilometers, weinig gesleur met valiezen en je leert een streek beter kennen want tussen de parken in ligt er ook nog een mooi Amerika. Ben eigenlijk benieuwd of andere forummers eenzelfde evolutie meemaakten ?
jacques
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Moeilijke vraag, want het is maar net wat je wil gaan doen, hoe je route is etc. Er is hier al eerder over geschreven en de meningen verschlden behoorlijk.
Wij hebben (bewust) gekozen voor St.george. (één volle dag Zion en daarna via Bryce naar Page)
Wij hebben (bewust) gekozen voor St.george. (één volle dag Zion en daarna via Bryce naar Page)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ja, wij gaan diezelfde kant op. Minder gefocussed op de echte toeristische trekpleisters, maar ook eens 'gewoon' leven tussen de Amerikanen. We blijven ook steeds langer op dezelfde plekken hangen.Ben eigenlijk benieuwd of andere forummers eenzelfde evolutie meemaakten ?
Het hangt natuurlijk ook af van het reisplan. Zo gaan we volgend jaar van San Francisco naar Denver, omdat we vrienden bezoeken in Californië waar nog veel van onze spullen liggen. Was dat niet zo, dan werd het eerder een rondje of vertrek vanuit Seattle. Deze vorm dwingt ons dan weer om toch een wat straffer tempo aan te houden, omdat we niet veel langer dan een maand weg willen. Maar toch, ook in dat schema regelmatig twee nachten op een plek en ook drie nachten Yellowstone, vier nachten in South Dakota en vijf nachten in Denver.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
hehe, toevallig.
Ik vertrek morgen naar Zion en dan naar Bryce.
Ik slaap eerst in het Best Western in Springdale, Ik bezoek dan Zion en rijdt dan naar Mount Carmel waar ik overnacht in de Thunderbird Lodge Best Western.
Nadien rijdt ik door naar Bryce met een overnachting in Ruby's Inn aan de ingang van Bryce. En dat is ook een Best Western. Niet echt goedkoop, maar steeds wel dicht bij de parken. Ik denk wel dat je best op voorhand reserveert, want in het seizoen zijn deze motels snel volzet.
suc6
Hans
Ik vertrek morgen naar Zion en dan naar Bryce.
Ik slaap eerst in het Best Western in Springdale, Ik bezoek dan Zion en rijdt dan naar Mount Carmel waar ik overnacht in de Thunderbird Lodge Best Western.
Nadien rijdt ik door naar Bryce met een overnachting in Ruby's Inn aan de ingang van Bryce. En dat is ook een Best Western. Niet echt goedkoop, maar steeds wel dicht bij de parken. Ik denk wel dat je best op voorhand reserveert, want in het seizoen zijn deze motels snel volzet.
suc6
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
hOi
We hebben afgelopen juni één nacht in de buurt van Bryce geslapen
(Bryce Valley Inn motel, 75 Dollar voor de kamer met 3 pers.) en twee nachten in Springdale, Zion. Hier zaten we in het Canyon Ranch Motel en dit was echt super!! De shuttlebus stopt voor de deur en je loopt in een paar tellen naar de winketjes en restaurants v Springdale - een erg leuk/gezellig dorp, vond ik.
We betaalden 198 Dollar incl tax voor 2 nachten met 3 personen.
Royale kamer, rustig motel met mooie tuin/grote bomen, mooi zwembad en 'n practhig uitzicht op de rotsen. Aardige eigenaar, kleinschalig opgezet enz.
We hebben afgelopen juni één nacht in de buurt van Bryce geslapen
(Bryce Valley Inn motel, 75 Dollar voor de kamer met 3 pers.) en twee nachten in Springdale, Zion. Hier zaten we in het Canyon Ranch Motel en dit was echt super!! De shuttlebus stopt voor de deur en je loopt in een paar tellen naar de winketjes en restaurants v Springdale - een erg leuk/gezellig dorp, vond ik.
We betaalden 198 Dollar incl tax voor 2 nachten met 3 personen.
Royale kamer, rustig motel met mooie tuin/grote bomen, mooi zwembad en 'n practhig uitzicht op de rotsen. Aardige eigenaar, kleinschalig opgezet enz.
Ja denk dat het die is: het restaurant heet Clarks ofzo.
Het motel valt onder een keten, geloof Best Value maar kweenie zeker.
Ik kon helaas niets met de laptop op m'n kamer - kreeg wel een gratis code om in te loggen maar de server lag eruit, bleek later dus helaas.
We hebben prima gegeten en het was een gezellig geheel daar.
Het motel valt onder een keten, geloof Best Value maar kweenie zeker.
Ik kon helaas niets met de laptop op m'n kamer - kreeg wel een gratis code om in te loggen maar de server lag eruit, bleek later dus helaas.
We hebben prima gegeten en het was een gezellig geheel daar.
Ook al is het niet goedkoop, wij vonden Zion Lodge helemaal perfect! Aan het einde van de middag kun je heerlijk op je balkonnetje genieten van de herten voor je deur.....drankje erbij.... Heerlijk!
Indien je hier overnacht, dien je bij het visitor center eerst je parking permit op te halen en aan je autoruit te plakken. Met de auto kun je dan ook niet verder het park in rijden als Zion Lodge, maar de shuttle stopt bij het hotel.
Tegenover het hotel loop je ook direkt naar de Emerald Pools Trail, leuke wandeling die vrij makkelijk te doen is. (mooie uitzichten!)
Bij Bryce hebben wij ook overnacht in het plaatsje Tropic, indien je dan richting Bryce rijdt kom je langs Mossy Cave, leuk, kort tripje met een mooie waterval.
Indien je hier overnacht, dien je bij het visitor center eerst je parking permit op te halen en aan je autoruit te plakken. Met de auto kun je dan ook niet verder het park in rijden als Zion Lodge, maar de shuttle stopt bij het hotel.
Tegenover het hotel loop je ook direkt naar de Emerald Pools Trail, leuke wandeling die vrij makkelijk te doen is. (mooie uitzichten!)
Bij Bryce hebben wij ook overnacht in het plaatsje Tropic, indien je dan richting Bryce rijdt kom je langs Mossy Cave, leuk, kort tripje met een mooie waterval.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
In Bryce hadden we in eerste instantie de Bryce View lodge geboekt, maar die hadden ons geupgrade naar Ruby's Inn. Dat vonden wij natuurlijk geen probleem.
Bij Zion hebben we in Springdale geslapen in het Bumbleberry Inn, shuttle stop is voor de deur.
Allebei de hotels zijn ons prima bevallen.
Bij Zion hebben we in Springdale geslapen in het Bumbleberry Inn, shuttle stop is voor de deur.
Allebei de hotels zijn ons prima bevallen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Wij hebben bij Zion in de Hurricane Travelodge geslapen.
Hurricane ligt ongeveer 20 a 25 minuutjes van Zion vandaan maar wij vonden het echt heel aangenaam om daar te verblijven
De Travelodge was ook maar 45 dollar!!! Heel wat goedkoper dan de Zion Lodge bijvoorbeeld. Wij vonden het een gezellig motelletje en het ligt ook al een eindje po de weg richting Vegas.
Wij zijn echter de volgende ochtend nog teruggereden naar Zion eerst voorr nog een korte wandeling, dus uiteindelijk schoten we er niet veel mee op, maar ach....het is zeker een aanrader!
Hurricane ligt ongeveer 20 a 25 minuutjes van Zion vandaan maar wij vonden het echt heel aangenaam om daar te verblijven
De Travelodge was ook maar 45 dollar!!! Heel wat goedkoper dan de Zion Lodge bijvoorbeeld. Wij vonden het een gezellig motelletje en het ligt ook al een eindje po de weg richting Vegas.
Wij zijn echter de volgende ochtend nog teruggereden naar Zion eerst voorr nog een korte wandeling, dus uiteindelijk schoten we er niet veel mee op, maar ach....het is zeker een aanrader!
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Idd voor zion is Springdale een uitstekende plaats om te overnachten.
In 2005 hebben wij overnacht in Pioneer Lodge, best ok maar je moet er wel tegen kunnen dat je gewekt zal worden door de Elks die net achter de lodges zaten.
*Edit*
In Springdale is ook een goed restaurant, genaamd: Spotted dog
In 2005 hebben wij overnacht in Pioneer Lodge, best ok maar je moet er wel tegen kunnen dat je gewekt zal worden door de Elks die net achter de lodges zaten.

*Edit*
In Springdale is ook een goed restaurant, genaamd: Spotted dog
http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
-
- Amerikakenner
Bedankt voor de informatie, mensen.
Leuk om zoveel reacties te krijgen.
Voor degene die graag weten wat we willen doen in deze parken: daar zijn we nog niets echt uit maar we komen van Page en gaan dan eerst naar Bryce Canyon waar we 1 volledige dag willen zijn. We hadden gedacht van hier dan 2 nachten te verblijven en dan door te rijden naar Zion NP. Waar we ook 1 volledige dag willen zijn en ook 2 maal willen overnachten. Waarna we doorrijden naar Las Vegas.
Groeten
Jeroen
Leuk om zoveel reacties te krijgen.
Voor degene die graag weten wat we willen doen in deze parken: daar zijn we nog niets echt uit maar we komen van Page en gaan dan eerst naar Bryce Canyon waar we 1 volledige dag willen zijn. We hadden gedacht van hier dan 2 nachten te verblijven en dan door te rijden naar Zion NP. Waar we ook 1 volledige dag willen zijn en ook 2 maal willen overnachten. Waarna we doorrijden naar Las Vegas.
Groeten
Jeroen
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
ik ben nu in augustus ook in Bryce Canyon NP en Zion NP.
Bij Bryce Canyon heb ik een overnachting geboekt in Bryce Valley Inn in Tropic. Vanaf daar ben ik dan de volgende morgen snel in Bryce Canyon hoop ik. Daarna gaat het verder naar Zion NP, waar ik zal overnachten in Cliffrose Lodge in Springdale. Voor de complete route van mijn trip naar de VS en het live reisverslag kan iedereen volgen op http://www.usareizen.com
Groeten Theo
Bij Bryce Canyon heb ik een overnachting geboekt in Bryce Valley Inn in Tropic. Vanaf daar ben ik dan de volgende morgen snel in Bryce Canyon hoop ik. Daarna gaat het verder naar Zion NP, waar ik zal overnachten in Cliffrose Lodge in Springdale. Voor de complete route van mijn trip naar de VS en het live reisverslag kan iedereen volgen op http://www.usareizen.com
Groeten Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zit nu in Best Westren in Springdale. Best wel gezellig hotel met een tuin en terras waar je 's avonds eventueel kan bekomen 
Er zijn hier wel een paar motels, maar toen ik door Hurricane reed, zag ik ook heel wat motels. Super 8 en travelodge maakte reclame voor kamers vanaf 39 dollar. Ze zagen er wel degelijk uit.
Wat je zeker moet doen in Zion, als het weer het toelaat, is een wandeling maken doorheen de Narrows. Ik heb er vandaag zo'n drie uur in gewandeld. Best wel leuk en het water stond niet echt hoog. Probeer wel voor aangepaste schoenen te voorzien.
Hans

Er zijn hier wel een paar motels, maar toen ik door Hurricane reed, zag ik ook heel wat motels. Super 8 en travelodge maakte reclame voor kamers vanaf 39 dollar. Ze zagen er wel degelijk uit.
Wat je zeker moet doen in Zion, als het weer het toelaat, is een wandeling maken doorheen de Narrows. Ik heb er vandaag zo'n drie uur in gewandeld. Best wel leuk en het water stond niet echt hoog. Probeer wel voor aangepaste schoenen te voorzien.
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Ikzelf heb 2 nachten nabij Bryce overnacht en vond dit niet te veel. De eerste dag in de late namiddag aangekomen en de bekende uitzichtpunten bekeken en de volgende dag een vrij lange wandeling in de canyon gemaakt.
Ik heb overnacht in Fosters motel op 5 minuten rijden van de ingang van het park. Goedkoop maar verwacht er voor de rest niet te veel van.
Voor Zion verbleef ik in de Travelodge in Hurricane. Dit is op een half uurtje rijden van het park.
Ik heb overnacht in Fosters motel op 5 minuten rijden van de ingang van het park. Goedkoop maar verwacht er voor de rest niet te veel van.
Voor Zion verbleef ik in de Travelodge in Hurricane. Dit is op een half uurtje rijden van het park.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht