Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
2 liveverslagen
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
2 liveverslagen
Nog ruim 2 weken en dan vertrekken we eindelijk!
We hebben er super veel zin in!
En we gaan maar liefst 2 liveverslagen bijhouden.
De onze kun je vinden op http://michelly.nl/USA_2007/voorkant.htm
Per dag staat er een routekaartje dus dan kunnen jullie precies zien waar wij uithangen!
Ook onze dochter Denise van 13 (ahum bijna 14) gaat een verslag bijhouden. Die vind je op http://www.denisee.dse.nl
Ze heeft deze site helemaal zelf in elkaar geknutseld en is er dan ook supertrots op.
Ik vind het super om al die liveverslagen te lezen dus hopelijk vinden jullie het ook leuk om de onze te volgen!
Groetjes Elly
We hebben er super veel zin in!
En we gaan maar liefst 2 liveverslagen bijhouden.
De onze kun je vinden op http://michelly.nl/USA_2007/voorkant.htm
Per dag staat er een routekaartje dus dan kunnen jullie precies zien waar wij uithangen!
Ook onze dochter Denise van 13 (ahum bijna 14) gaat een verslag bijhouden. Die vind je op http://www.denisee.dse.nl
Ze heeft deze site helemaal zelf in elkaar geknutseld en is er dan ook supertrots op.
Ik vind het super om al die liveverslagen te lezen dus hopelijk vinden jullie het ook leuk om de onze te volgen!
Groetjes Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: 2 liveverslagen
En of we dat leuk vinden!michelly schreef:Ik vind het super om al die liveverslagen te lezen dus hopelijk vinden jullie het ook leuk om de onze te volgen!
Ontzettend leuk dat jullie beide een verslag gaan bijhouden. Ik heb ze beide gelijk vermeld in het rijtje.

Roland
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Hoihoi!
Heel goede reis gewenst!
Veel plezier onderweg enne: wandel ze!
Ben benieuwd welke routes je uiteindelijk gaat doen!
Heel goede reis gewenst!
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Vraagje...michelly schreef: Ook onze dochter Denise van 13 (ahum bijna 14) gaat een verslag bijhouden.
Hoe krijg je haar zo buiten schooltijd mee??? of hebben jullie dan al vakantie? Ik zit hier met de leerplicht die heeel moeilijk doet waardoor ik onze zoon van (bijna 13) niet meekrijg buiten de vakanties....
Groetjes,
Manon
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb een flink draaiboek gemaakt met ook een aantal wandelingen die jij aangeraden hebt. Welke het worden zullen we ter plekke bekijkenInge schreef:Hoihoi!
Heel goede reis gewenst!

Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij ons in het zuiden beginnen de vakanties dan al. De oudste 2 hebben volgende week nog proefwerkweek en dan zit het er al op. Nog boeken inleveren en rapporten halen maar geen les meer!Manonneke schreef:Vraagje...michelly schreef: Ook onze dochter Denise van 13 (ahum bijna 14) gaat een verslag bijhouden.
Hoe krijg je haar zo buiten schooltijd mee??? of hebben jullie dan al vakantie? Ik zit hier met de leerplicht die heeel moeilijk doet waardoor ik onze zoon van (bijna 13) niet meekrijg buiten de vakanties....
Groetjes,
Manon
De jongste zit nog op de basisschool en heeft vrijdag de 29e de laatste dag!
Ik vind het wel fijn die vroege schoolvakantie!
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Oke, inderdaad fijn zo vroeg, helemaal voor een Amerikatrip! Hier in het noorden zijn we een weekje later. Maar manlief zit aan de bouwvak vast en die is pas eind juli...
Veel plezier, ik ga zeker lezen!!
Groetjes,
Manon

Veel plezier, ik ga zeker lezen!!
Groetjes,
Manon
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wow 35 dagen! Ziet er fantastisch uit.
We zijn van plan om volgend jaar in mei ongeveer dezelfde route (enkele dagen korter, dus zonder Moab en omgeving) te doen als jullie in 2005.
Jullie verslag van 2005 (en het kaartje) heb ik hierbij al veel geraadpleegd. Veel interessante informatie en lekker uitgebreide verslagen van dag tot dag. Heel leuk om te lezen allemaal.
Deze van 2007 zal ik ook regelmatig eens bekijken. Wie weet doe ik deze route ook wel eens een van de volgende jaren. Yellowstone zou ik in ieder geval zeker ooit nog eens willen doen.
Jullie gaan ongetwijfeld opnieuw een heerlijke tijd beleven in Amerika.
Groetjes en alvast een leuke vakantie.
Jeroen
We zijn van plan om volgend jaar in mei ongeveer dezelfde route (enkele dagen korter, dus zonder Moab en omgeving) te doen als jullie in 2005.
Jullie verslag van 2005 (en het kaartje) heb ik hierbij al veel geraadpleegd. Veel interessante informatie en lekker uitgebreide verslagen van dag tot dag. Heel leuk om te lezen allemaal.
Deze van 2007 zal ik ook regelmatig eens bekijken. Wie weet doe ik deze route ook wel eens een van de volgende jaren. Yellowstone zou ik in ieder geval zeker ooit nog eens willen doen.
Jullie gaan ongetwijfeld opnieuw een heerlijke tijd beleven in Amerika.
Groetjes en alvast een leuke vakantie.
Jeroen
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Super rondje, nou ja rondje..... het lijkt op een spookje als je de lijnen volgt. Wij kwamen een beetje in de knel met dit rondje omdat wij "maar" 28" dagen gaan
Dus hebben we er een iets andere draai aangegeven. Wij zullen jullie zeker achtervolgen....uhhh volgen
Alvast veel plezier toegewenst.
Theo

Alvast veel plezier toegewenst.
Theo
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk, ze was heel enthousiast over jouw berichtje en zou het leuk vinden om een keer contact te hebben met Ruby.wiepster schreef:Net een leuke emailtje van je dochter gehad, nav een berichtje wat ik had geschreven in haar gastenboek.
Heb haar mailtje inmiddels doorgezonden naar mijn bijna 14 jarige dochter
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
En natuurlijk ga ik allebei de liveverslagen ook lezen! Denise heeft een erg mooie site gemaakt hoor, die foto's bovenaan vind ik echt hartstikke leuk.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
We zijn er helemaal klaar voor!
De koffers zijn gepakt (krijgen we dat echt wel allemaal in de auto ginds
).
Ook hebben we al online ingecheckt, dat ging heel gemakkelijk.
De eerste update staat al op onze site
Nog 1 nachtje slapen....
Elly
De koffers zijn gepakt (krijgen we dat echt wel allemaal in de auto ginds

Ook hebben we al online ingecheckt, dat ging heel gemakkelijk.
De eerste update staat al op onze site
Nog 1 nachtje slapen....
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9