Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

drukte op snelwegen rond Newark op zaterdag

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
many
Amerika-ontdekker

drukte op snelwegen rond Newark op zaterdag

Bericht door many »

Ik vlieg op een zaterdag om 18.30 terug vanaf Newark, deze laatste dag wil ik zo lang mogelijk doorbrengen in de Hudson Valley, dit ligt ongeveer 50 miles van Newark. Moet ik rekening houden met files richting Newark? Ik wil mijn auto rond half 4 inleveren bij het autoverhuurbedrijf op het vliegveld.
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Het hang van de route af. Als jouw route gaat via RT-17 - Holland Tunnel - Turnpike kun je wel files verwachten. In de buurt van New York City is altijd veel verkeer.

--john
many
Amerika-ontdekker

Bericht door many »

bedankt John, ik heb nog geen idee welke route ik ga rijden. De RT-17 kan ik dus beter niet nemen. Welke route is de beste?
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Het probleem is de Holland Tunnel. Als je die wil vermijden kun je het beste de I-95 en de George Washington Bridge nemen. Aan de andere kant van het water brengt de I-95 je dan naar de New Jersey Turnpike.

De Holland Tunnel is een oude tunnel die Manhattan met het vasteland verbindt. Op werkdagen brengt de forenzenbus mij elke middag door de Holland Tunnel en er is altijd veel, nogal hectisch, verkeer. Aangezien je op een zaterdag gaat zal dat een stuk minder zijn, maar het rijden door Manhattan is niet voor iedereen weggelegd. Ik vermijd het altijd zoveel mogelijk. De George Washington Bridge ligt weliswaar ook in de borough of Manhattan, maar het verkeer is daar een stuk overzichtelijker.

--john
many
Amerika-ontdekker

Bericht door many »

Nogmaals bedankt John, ik zal je advies opvolgen.
Maarten79
Amerika-ontdekker

Bericht door Maarten79 »

en let op de bordjes!
Wij zijn vorig jaar richting Newark stad gereden, over de brug stonden we een uur in de file om erachter te komen dat we fout zaten terwijl allerlei boze negers ons aankeken vanaf de straakhoek.
Verder is het een beetje ingewikkeld met Ramps en exits enzo,maar als je rustig aan doet spreekt het allemaal voor zich!!!

Succes en releks! het zijn maar New Yorkers daar..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer