Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Montezuma Castle/Camp verde

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
brendao
Amerika-ontdekker

Montezuma Castle/Camp verde

Bericht door brendao »

Wij willen voordat we richting de 89A naar Jerome en Sedona gaan ook nog Camp Verde en Montezuma Castle aandoen. Nu vraag ik mij af of deze twee bezienswaardigheden de moeite waard zijn of meteen naar Jerome afslaan...
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Camp verde hebben wij nooit gedaan.
Montezuma vond ik wel leu'k; het was de eerste keer dat wij zulke bouwsels in de wand zagen. Toch wel indrukwekkend hoe dat vroeger gebouwd is en hoe mensen daar kwamen. Zeker als je het vergelijkt met Jerome zou ik zeggen: bekijken dat montezuma.

Veel plezier
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Camp Verde ken ik ook niet, maar Montuzuma Castle vonden wij vorig jaar ook best leuk. Wij mochten op vertoon van onze Nat. Parkpas naar binnen. Bij de entree kreeg je ook een 'parkkrantje' met veel info. Tevens staat er langs het wandelpad ook veel info op de borden. Je kan er binnen vrij korte tijd goed zien hoe de indianen hier vroeger geleefd hebben.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wat wil je in Camp Verde doen?
Montezuma Castle is zeker de moeite waard maar je kan ook naar Tuzigoot NM gaan. Dus van Prescott naar Jerome, Tuzicoot en naar Sedona.
Yeehaw
brendao
Amerika-ontdekker

Bericht door brendao »

Wat is meer de moeite waard, Montezuma of Tuzigoot? We komen vanuit Scottsdale en gaan naar Tusayan. We willen 's ochtends vroeg vertrekken om de hele middag tijd te hebben voor Grand Canyon. Onderweg willen we in ieder geval Jerome en Sedona aandoen. Welke bezienswaardigheden-route raden jullie aan?
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Wat ik me ervan herinner is dat ik Montezuma erg leuk en Tuzigoot niet erg indrukwekkend vond. Moet erbij zeggen dat het bijna 9 jaar geleden is. Wellicht helpt dit om een keuze te maken. Fijne vakantie.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
sawija
Amerika-ontdekker

Bericht door sawija »

Hallo,

Vorig jaar hebben wij Montezuma en Tuzigoot bezocht. Montezuma vond ik indrukwekkend. Tuzigoot niet zo interessant. Ik zou Tuzigoot overslaan. Sedona vond ik geweldig. Het was de eerste keer dat ik de rode rotsen zag

Wilma
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer