Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tickets voor Universal studio en Seaworld

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MARC FRANCK
Amerika-newbie
Contacteer:

tickets voor Universal studio en Seaworld

Bericht door MARC FRANCK »

Hallo,
Ik las op de site van Seaworld San Diego dat je een duo-ticket kunt kopen om zowel Seaworld San Diego als Universal Studio LA te bezoeken binnen de 7 dagen. Heeft iemand ervaring met zulk een tickets. Is dit ticket echt goedkoper (99 US dollars) of koop je beter afzonderlijke tickets?
Doei
Marc
Genieten, reizen en wijn!
Marco
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Als je ze afzonderlijk koopt ben je in ieder geval meer dan 99 dollar kwijt.
Wij betaalden in 2005 aan de kassa 55 dollar p.p.
Het verschil is dus niet zo heel erg groot.
Laatst gewijzigd door Souraia op 01 feb 2007, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
danney
Amerika-ontdekker

Bericht door danney »

Hoi,

Wij hebben wel een duo ticket gekocht voor Disney en Universal met ons ANWB pas in Amerika (AAA). Scheelde zeker iets geld, bovendien kregen we een 2e dag pas voor Universal voor niets!

groetjes
Danney
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Lijkt mij niet zo'n moeilijke som:

Southern California 2-Park FlexTicket = $99

SeaWorld San Diego Single Day Ticket = $56
Universal Studios Hollywood = $61.00

Los kosten de tickets dus $117

Je kan ook nog de volgende pas aanschaffen:

2007 Southern California CityPass®
Five Famous Attractions for One Amazing Price! ($235)

PLUS for a limited time get $10 in Universal Dollars!

Includes: Disneyland® 3-Day Park Hopper®; Universal Studios Hollywood and SeaWorld® San Diego 1-day Passes. Plus your choice of 1-day admission at either San Diego Zoo® or San Diego Zoo's Wild Animal Park.

Save $94 per adult pass off the combined regular admission prices!

(uiteraard alleen interessant als je die attacries wilt bezoeken)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Let er wel even op dat het bij deze combi-aanbieding om de gewone tickets voor Universal gaat en niet om de duurdere Front of Line tickets waarmee je de rijen kunt omzeilen. Als je daar in geïnteresseerd bent, dan is deze combi niet geschikt.

Martin
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

als je alleen naar seaworld gaat en met meer dan 5 personen is het overigens goedkoper om voor 1 iemand een jaarabonnement te nemen, en dan daarmee de anderen allemaal 20% korting te geven.
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
meerhoven
Amerika-ontdekker

Bericht door meerhoven »

wij hebben 2 jaar geleden ook bij de kassa gestaan met de vraag of we een duo ticket moesten nemen, maar hebben dat toen niet gedaan omdat je toen bij beide parken fikse korting kreeg als je een Coca Cola flesje meebracht. Het blijkt dat ze vaak dit soort acties hebben.

Dus ik raad je aan om voor vertrek de homepage van beide parken te bekijken en hun acties te bekijken.

Veel plezier.

PS. Zorg dat je bij Seaworld aan de poort staat als het open gaat dan maak je nog een mooi amerikaans gebruik mee. Namelijk eerst de vlag in top en het volkslied aanhoren en dan gaan de hekken open.
Pascal1234
Amerika-ontdekker

Bericht door Pascal1234 »

Ik ben op dit moment ook bezig met die Duo-pas (99d, toegang zowel Seaworld als Universal). Ik heb alleen een vraagje: wij vertrekken al over 3 weken, dus het lijkt me niet zo verstandig dat ik ze online bestel en vervolgens maar moet hopen dat ze op tijd in NL zijn. Is het ook mogelijk om deze duo-pas in de VS te kopen bij een AAA kantoor?
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Pascal1234 schreef:Ik ben op dit moment ook bezig met die Duo-pas (99d, toegang zowel Seaworld als Universal). Ik heb alleen een vraagje: wij vertrekken al over 3 weken, dus het lijkt me niet zo verstandig dat ik ze online bestel en vervolgens maar moet hopen dat ze op tijd in NL zijn. Is het ook mogelijk om deze duo-pas in de VS te kopen bij een AAA kantoor?
Ze geven 8-10 business days aan. Dat zou dan toch genoeg moeten zijn?
Jammer genoeg kun je ze niet gewoon printen. Voor Universal Orlando/Seaworld Orlando ging dat wel gewoon.
Pascal1234
Amerika-ontdekker

Bericht door Pascal1234 »

Njit schreef:
Pascal1234 schreef:Ik ben op dit moment ook bezig met die Duo-pas (99d, toegang zowel Seaworld als Universal). Ik heb alleen een vraagje: wij vertrekken al over 3 weken, dus het lijkt me niet zo verstandig dat ik ze online bestel en vervolgens maar moet hopen dat ze op tijd in NL zijn. Is het ook mogelijk om deze duo-pas in de VS te kopen bij een AAA kantoor?
Ze geven 8-10 business days aan. Dat zou dan toch genoeg moeten zijn?
Jammer genoeg kun je ze niet gewoon printen. Voor Universal Orlando/Seaworld Orlando ging dat wel gewoon.
8-10 businessdays, dat betekent dus 2 weken. Ik vind dat risico echt te groot, daar ik 5 kaarten moet bestellen voor het gezin, zul je altijd zien dat er iets mis gaat waardoor het langer duurt.

Iemand een idee of ze ook in de VS ergens te krijgen zijn? Bij een AAA bijvoorbeeld?
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Heb je al een hotel gereserveerd in San Diego? Dan kun je ze misschien ook daar naar laten opsturen?
Dorothy
Amerika-ontdekker

Korting als je ANWB-lid bent bij Universal Studios

Bericht door Dorothy »

Ik heb via de AAA-site (Amerikaanse ANWB) kaartjes geboekt voor Universal Studios, geen FOL, voor $51,99 per volwassene. Dit is nu een aanbieding: volwassenen betalen kinderprijzen en the 2nd day free!

Klik op deze link: http://secure.universalstudios.com/webs ... ry=HDNatlH

en je kunt boeken. Je moet natuurlijk wel echt ANWB lid zijn, want je moet je lidmaatschapskaart meenemen.

Via de AAA site ben ik ook op een site gekomen waar je op vertoon van je ANWB lidmaatschapkaart $5,00 korting krijgt bij SeaWorld San Diego.

Misschien een tip voor jullie!
Groetjes, Dorothy
Diggel
Amerikafan

Bericht door Diggel »

Maar het allerleukste is, voor Universal, de VIP pas waarbij je nergens hoeft te wachten en zo door kan lopen. Kost wel 100 dollar pp. maar het is dan meer de keuze tussen een 1/2 park voor 60 dollar of een heel voor 100 :lol:
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Diggel schreef:Maar het allerleukste is, voor Universal, de VIP pas waarbij je nergens hoeft te wachten en zo door kan lopen. Kost wel 100 dollar pp. maar het is dan meer de keuze tussen een 1/2 park voor 60 dollar of een heel voor 100 :lol:
Ik denk dat je de FOL pas bedoelt, het VIP arrangement is een stuk duurder :?
Diggel
Amerikafan

Bericht door Diggel »

Whatever, we hoefden in ieder geval nergens te wachten en konden bij idere attractie zo doorlopen en werden verwelkomd met "VIP's Here' en gereserveerde plaatsen e.d. :lol:
Overigens heb ik die op internet besteld en ik kon ze ook gewoon thuis uitprinten.
Ik heb het nog even nagekeken maar het heet een Front In Line Pass ( dus inderdaad FOL :lol:
Cisca
Amerikakenner

Bericht door Cisca »

Er is op dit moment een actie bij inlevering van een blikje coca cola krijg je 12 dollar per persoon korting op de entree prijs bij Universal.
grensje
Amerika-ontdekker

Bericht door grensje »

hoe kom je er achter dat er zo`n aanbieding is? kan er op hun site niets van vinden, maar misschien kijk ik fout?
en tot wanneer geldt deze aanbieding.

groet anja
GinoW
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door GinoW »

Weet iemand of er ook een combinatie pas voor Seaworld en de FOL voor Universal is?
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

GinoW schreef:Weet iemand of er ook een combinatie pas voor Seaworld en de FOL voor Universal is?
Er is wel een combinatie Seaworld en Universal voor de gewone kaartjes. Een combinatie met Fol passen is er niet.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
paula58
Amerika-expert

Re: Korting als je ANWB-lid bent bij Universal Studios

Bericht door paula58 »

Dorothy schreef:Ik heb via de AAA-site (Amerikaanse ANWB) kaartjes geboekt voor Universal Studios, geen FOL, voor $51,99 per volwassene. Dit is nu een aanbieding: volwassenen betalen kinderprijzen en the 2nd day free!

Klik op deze link: http://secure.universalstudios.com/webs ... ry=HDNatlH
Misschien een tip voor jullie!
Maar deze link is voor Orlando. :?

Ik zag net ook op de site dat de FOL tickets nu ineens $119,00 kosten.

Weet iemand hoe dat nu precies zit met die colablikjes?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer