Wij gaan naar de Dodgers en daar delen ze badlakens uit, we blijven natuurlijk nederlanders dus willen wel proberen om er ieder 1 te pakken te krijgen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
mirdj schreef:Ik heb net weer eens een kijkje genomen op Ticketmaster en heb aardige kaartjes gevonden. We zitten in sectie 104, achter de slagplaat.
Wat is ticketmaster? Bestel je je tickets niet via de officiële website?
Nog een ander vraagje ivm die officiële website mlb.com.. Je kan dan het "schedule" voor elk team afzonderlijk bekijken. Maar per team kan je dan kiezen tussen:
• Regular Season Schedule
• Sortable Schedule
Deze twee spreken elkaar echter tegen. Zo moet je beide schema's maar eens bekijken voor de LA Dodgers van 18 tot 20 juli. Weet iemand hoe ik kan te weten komen welk juist is?
mirdj schreef:Ik heb net weer eens een kijkje genomen op Ticketmaster en heb aardige kaartjes gevonden. We zitten in sectie 104, achter de slagplaat.
Wat is ticketmaster? Bestel je je tickets niet via de officiële website?
Ticketmaster is een van de officiele (of eigenlijk bijna de enige) verkoper van kaartjes voor zowel sport, concerten en bergen andere evenementen. Volgens mij word je vanaf de officiele website ook door gezet naar Ticketmaster.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Parkeerruimte is er genoeg rondom Dodger Stadium. Hoef je niet te reserveren.
Leuk! Nu kan ik kiezen tussen Field Box plaatsen (vakje 46) of Infield Reserve plaatsen (vakje 3)... Dus ofwel laag, maar heel schuin op veld, ofwel hoog, maar recht op het veld... Wat zouden jullie kiezen?
Parkeerruimte is er genoeg rondom Dodger Stadium. Hoef je niet te reserveren.
Leuk! Nu kan ik kiezen tussen Field Box plaatsen (vakje 46) of Infield Reserve plaatsen (vakje 3)... Dus ofwel laag, maar heel schuin op veld, ofwel hoog, maar recht op het veld... Wat zouden jullie kiezen?
Infield #3. Zit je dichter op het spel.
Amerikanen zitten vaak liever dicht langs het veld, onderste ring dus.
Maar van bovenaf heb je mooier overzicht.
BigAppleLover schreef:YES YES.....het is gelukt 2 Dodgerkaartjes te reserveren voor de wedstrijd op 9 juni tegen de Toronto Blue Jays!!!!
Zaterdag 3 maart ging de ticket verkoop van start, maar vanmiddag (3 maart dus) lukte het nog niet om te reserveren waarschijnlijk vanwege het tijdverschil met LA??? Zojuist lukte het dus wel en dus zitten we zaterdag 9 juni: Loge Box, section 159 LG, Row U, Seats 14 & 15
Roland, ik ben benieuwd of je terecht zo enthousiast bent. We gaan zorgen dat we een uur voor de wedstrijd er zijn en dan zullen we het allemaal gaan zien en meemaken
.
Net terug van 3,5 week genieten in de VS. Een van de dingen waar we ontzetten van genoten hebben is de Dodgers wedstrijd: het was echt een super sfeer.
Ons hotel (Super8) lag echt op slechts een paar honderd metervan het stadion, zodat we na het inchecken lopend naar het stadion konden. Ruim 1 uur van te voren waren in het enorme stadion en konden we genieten van alle constant etende, in het Dodgers-blauw geklede fans, de cheerleaders, het volkslied waarbij iedereen gaat staan, het enthousiasme van de mensen voor bepaalde Dodgers-spelers (mij zeiden de namen uiteraard helemaal niets ) en al het licht- en geluidspectakel er omheen.
Dus Roland.....je hebt zeker niet teveel gezegd: een wedstrijd bijwonen is gewoon hartstikke leuk
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
BigAppleLover schreef:Dus Roland.....je hebt zeker niet teveel gezegd: een wedstrijd bijwonen is gewoon hartstikke leuk
Je hebt helemaal gelijk, zo denk ik er ook over. Vorig jaar ben ik met Roland naar een wedstrijd van de Giants geweest in San Francisco. Fantastisch vond ik het.
Maar het kan ook anders. Zo kwamen wij tijdens onze terugvlucht afgelopen week in gesprek met jongelui die ook naar de Dodgers waren geweest. In het begin vonden ze het wel leuk, maar na een poosje vonden ze het toch behoorlijk saai worden en hebben ze voor het einde al de wedstrijd verlaten.
Maar leuk te horen dat jij er ook van genoten hebt.....
BigAppleLover schreef:Dus Roland.....je hebt zeker niet teveel gezegd: een wedstrijd bijwonen is gewoon hartstikke leuk
Je hebt helemaal gelijk, zo denk ik er ook over. Vorig jaar ben ik met Roland naar een wedstrijd van de Giants geweest in San Francisco. Fantastisch vond ik het.
Maar het kan ook anders. Zo kwamen wij tijdens onze terugvlucht afgelopen week in gesprek met jongelui die ook naar de Dodgers waren geweest. In het begin vonden ze het wel leuk, maar na een poosje vonden ze het toch behoorlijk saai worden en hebben ze voor het einde al de wedstrijd verlaten.
Maar leuk te horen dat jij er ook van genoten hebt.....
Groetjes Marjan
Ik kan me wel voorstellen dat mensen het op een gegeven moment "saai" gaan vinden. Als je verwacht op het veld even veel actie te verwachten als bijvoorbeeld bij voetbal...tja.....dan kom je bedrogen uit.
Wij hebben gewoon genoten door alles in ons op te nemen: het spel beneden op het veld, maar ook de supporters en de andere actie om de wedstrijd heen.
De volgende keer dat we weer naar de VS gaan, gaan we zeker weer naar een sportwedstrijd al zal het dan een andere sport zijn (basketbal?)
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
BigAppleLover schreef:De volgende keer dat we weer naar de VS gaan, gaan we zeker weer naar een sportwedstrijd al zal het dan een andere sport zijn (basketbal?)
Dat zou ik ook graag willen, maar het is veel moeilijker om aan tickets te komen voor een Basketball game. Jan zou wel eens naar een American Football wedstrijd willen. Naar een baseball wedstrijd krijg ik hem met geen stok heen. Hij heeft ook visioenen van "saai"......
In januari ben ik nog naar een ijshockeywedstrijd geweest in Amerika. Dat was ook super! Ik hou ook erg van de sfeer en de hele entourage....
Ik ben een keer naar een Baseballgame geweest en op een gegeven moment werd het inderdaad wat saai. Ze sloegen die bal zo vaak mis!!!
Maar toch vond het het fantastisch om mee te maken en als ik weer de gelegenheid heb, ga ik weer!
Heerlijk om het volkslied te horen (mijn eerste keer dat ik hem live hoorde) gezongen door een meisje van een jaar of 13 geloof ik. Prachtige stem.
Fijn om te horen dat je genoten hebt van de wedstrijd. De hele entourage erom heen is gewoon schitterend. Het spel zelf kan wel eens "saai" zijn, zeker als je voor het eerst naar een baseballgame gaat. Dat had ik nl. bij mijn allereerste wedstrijd die ik bezocht ook. Nu ken ik het spel en geniet ik ook van de "saaie" momenten.
Ik heb afgelopen week besloten om eind september weer naar wat vrienden te gaan in NY en die wilden me mee nemen naar een football game. Ik had er eigenlijk wel oren naar om een voetbal wedstrijd te gaan. Kon ik het hen eens uitleggen en laten zien hoe sport beleefd word
Ik ben al eens naar baseball geweest (Oakland Athletics) en naar hockey (San Jose Sharks).
Ik vond het alletwee op zich heel erg gaaf om mee te maken. Er is zoveel te zien en te doen in en rond het stadion.
BigAppleLover schreef:De volgende keer dat we weer naar de VS gaan, gaan we zeker weer naar een sportwedstrijd al zal het dan een andere sport zijn (basketbal?)
Dat zou ik ook graag willen, maar het is veel moeilijker om aan tickets te komen voor een Basketball game.
Gr. Marjan
Als je een reguliere basketballwedstrijd wil bezoeken moet je tussen november en half april op vakantie gaan. Dan is nl. het seizoen. Vanaf half april worden de play-offs gespeeld.
Het is niet zo moeilijk om aan kaartjes te komen, alleen zit je niet op de mooiste plaatsen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.