Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

bagage

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

bagage

Bericht door hdeweert »

Hallo
Tijdens onze vakantie vliegen we met AA van Miami naar Las Vegas. Kan iemand me vertellen hoeveel bagage we mee mogen nemen pp. Van Ams naar Mia is dat 32 Kg pp.
Harm
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Harm,

ik heb even voor je gezocht op de site van American Airlines ( http://www.americanairlines.com/ )

Daar vond ik de volgende info:

For flights wholly within the United States and between the United States and Canada
The maximum amount of baggage each ticketed passenger is allowed free of charge is:
2 pieces checked and one carry-on
Please note that one carry-on personal item (see "Carry-on Allowance") does not count toward the free bag allowance.

The size limitation of your luggage is calculated by adding the total outside dimensions of each bag, that is, length + width + height.
Two checked bags at 62 in/157 cm each

One carry-on bag at 45 in/114 cm
The maximum weight per checked bag is 50 lbs/23 kgs.
The maximum weight per carry-on bag is 40 lbs/18 kgs.

Succes ermee,

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
EnjoyingTheAmericanLife
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Binnenlandse vluchten

Bericht door EnjoyingTheAmericanLife »

Hey Harm,

Ik ben dit jaar met British Airways naar New York gevlogen, en toen mocht ik 32 kg. meenemen. Het geval was dat ik daar maar 4 dagen verbleef vanwege een orientatie voor mijn huidige baan. En vanuit Newark naar Atlanta (mijn eindbestemming de 4e dag) had ik natuurlijk veel te veel mee. (2 keer 30 kg., mijn hele hebben en houwen voor een jaar verblijf in de USA). Ik heb tegen de stuard aan de balie gezegd dat ik die week een orientatie had gehad in New York, en naar New York was gekomen vanuit Europa. Dat werd nog door de vingers gezien. Al weet niet of dit ook vor jullie geld, dat jullie eerst vanuit Europa komen.

Je moet dus even op de American Airlines website kijken, en anders de American Airlines opbellen. Via 118 kun je vast wel een nummer van AA vinden.

Succes ermee!
Aim at heaven and you will get earth thrown in. Aim at earth and you get neither.
Made in Holland
Amerikafan

maximum gewicht bagage op binnenlandse vlucht.

Bericht door Made in Holland »

Harm,

Leuk dat je dit punt aanhaalt.
Denk je normaal niet aan als je incheckt voor een inter-continentale vlucht en daarna ook nog een continentale vervolg-vlucht hebt.

Bedankt!!!

Leon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer