Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

snoepje, koekje,chipje mee in handbagage?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
kle
Amerika-ontdekker

snoepje, koekje,chipje mee in handbagage?

Bericht door kle »

Volgende week gaan wij de lange vliegreis naar San Francisco maken met een overstap in Washington. Graag willen we wat lekkers meenemen voor onderweg en ik denk dat velen dat wel willen/zullen doen. Dat mag toch gewoon? Als het maar verpakt zit en geen verse produkten(fruit, vlees etc)? Mag je hier ook mee door de immigratie?
Graag jullie ervaringen.
Alvast bedankt.
Karin
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hoi Karin,

Dat mag je gewoon meenemen. Er is hier recent over geschreven in dit topic.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

En fruit mag ook, als je het maar opeet voor je aankomt.
Nonaj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Nonaj »

Joke schreef:En fruit mag ook, als je het maar opeet voor je aankomt.
En anders neemt het Department of Agriculture het in....

Op mijn e-ticket stond dat er geen maaltijden geserveerd zouden worden dus ik had 2 appels en 6 bolletjes met ham meegenomen voor in het vliegtuig. Dat drugs enzo niet mag weet ik natuurlijk wel, maar dat ze etenswaren ook niet zomaar het land in willen hebben daar had ik natuurlijk nooit bij stil gestaan.

Gelukkig kregen we wel eten in het vliegtuig, maar inmiddels zat ik dus al vol van het vliegtuigeten en toen zag ik op het I-94 dat je o.a. geen vlees en groenten of fruit in mag voeren. Ik dus snel geprobeerd om alles alsnog op te krijgen en dat is op 1 appel na gelukt...ik had dat ook keurig aangegeven op mijn I-94 dus toen verwezen ze me naar het Department of Agriculture, waar ik mijn appel in mocht leveren.

Al met al een hele ervaring. Destijds vond ik het maar een hele heisa om 1 appeltje, maar ik snap natuurlijk wel waarom ze het zo doen :wink:
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Nonaj schreef: Ik dus snel geprobeerd om alles alsnog op te krijgen en dat is op 1 appel na gelukt...ik had dat ook keurig aangegeven op mijn I-94 dus toen verwezen ze me naar het Department of Agriculture, waar ik mijn appel in mocht leveren.
Een tip voor anderen; meestal komen de stewardessen vlak voor landing nog een keer langs om alle afval te verzamelen. Je kunt op dat moment ook je appeltje en overtollige broodjes aan hen afgeven. Hoef je niet zo te proppen om alles nog op te eten ;-).
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

houstonwehaveaproblem schreef:
Nonaj schreef: Ik dus snel geprobeerd om alles alsnog op te krijgen en dat is op 1 appel na gelukt...ik had dat ook keurig aangegeven op mijn I-94 dus toen verwezen ze me naar het Department of Agriculture, waar ik mijn appel in mocht leveren.
Een tip voor anderen; meestal komen de stewardessen vlak voor landing nog een keer langs om alle afval te verzamelen. Je kunt op dat moment ook je appeltje en overtollige broodjes aan hen afgeven. Hoef je niet zo te proppen om alles nog op te eten ;-).
En die kindertjes in Africa zouden een moord doen voor jouw bolletje of appeltje.....
can't wait to travel again.....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer