Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles-Amerika-Meeting 2007 (inventarisatie)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Laat het duidelijk zijn; ik vond het vorig jaar al heel bijzonder dat DoreenNicole de meeting heeft bijgewoond. Als er dit jaar dus weer een Nederamerikaan (liefst meer) naar de meeting zou komen, zou dat natuurlijk geweldig zijn. Volgens mij heeft Jan Visser vorig jaar op het punt gestaan langs te komen, maar kon dat op het laatst niet doorgaan. Misschien dit jaar meer geluk. 

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Zou geweldig zijn Petra als jullie konden komen. Een vorige keer is het op een haartje na ook jammer genoeg net niet gelukt.Petra/VS schreef:Een paar dagen geleden had ik het er met Rick over, dat ik het wel leuk zou vinden zo'n meeting bij te wonen (en dan ook gelijk mijn goede vriendin Petra weer zou kunnen zien). Maar het lijkt erop, dat de data precies in het Thanksgiving weekend zullen vallen en dan kan ik zeker niet weg. Of het ueberhaupt zou lukken weet ik niet, alles hangt af van de kosten en of Rick niet hoeft te reizen. Maar het leek me wel leuk.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Er is nog helemaal geen datum bekend. De kans is natuurlijk groot dat het "ergens" in november gehouden wordt maar wanneer, dat moet het organisatieteam (die nog gevormd moet worden) nog vaststellen.Petra/VS schreef:Een paar dagen geleden had ik het er met Rick over, dat ik het wel leuk zou vinden zo'n meeting bij te wonen (en dan ook gelijk mijn goede vriendin Petra weer zou kunnen zien). Maar het lijkt erop, dat de data precies in het Thanksgiving weekend zullen vallen en dan kan ik zeker niet weg. Of het ueberhaupt zou lukken weet ik niet, alles hangt af van de kosten en of Rick niet hoeft te reizen. Maar het leek me wel leuk.
Ik zou het overigens heel erg leuk vinden als jij en Rick er ook bij zouden kunnen zijn.

Roland
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, dat was in 2005, toen heb ik de Florida Forum meeting nog net wel gehaald, maar de AA meeting niet
. Als ik zou komen, zou ik alleen gaan, de kinderen kunnen geen school missen.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Vind ik ook, had graag eens bij een meeting willen zijn.Sandy schreef:Jammer ... lijkt me fantastisch als de Neder Amerikaantjes kunnen komen!
Dat doet me hieraan denken, hahaRené schreef:We zullen in een apart draadje wel eens even met de pet rond gaan, kijken hoever je kunt komen.
Misschien maak je met een of andere vrachtvlucht in een ge-sealde box wel een goede kans.
Maar het is meer een kwestie van tijd dan van geld, ik ben van plan om de jaars wisseling in NL te vieren, dus mijn vakantie dagen zijn al zo goed als besteedt dit jaar...

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Wij zijn er nog niet helemaal uit.
Ik wilde eigenlijk al schrijven "hoewel het twee jaar erg gezellig was, zullen wij dit jaar niet komen" ik vind dat ik daar onvoldoende voor op het forum kom. Iedereen "kent" elkaar, haalt anekdotes aan van het forum etc. Met zoveel animo zal er mogelijk een limiet gesteld worden aan het deelnemers ik vind dan niet dat wij daar bij moeten willen zijn.
Vraag ik het nog ff aan Jos, kijkt hij erg verbaasd "het was toch heel gezellig en niet vervelend" ik wil wel
Twee jaar terug moest ik hem slepen, vorig jaar lichte dwang en nu neemt hij het voortouw.
mocht het zijn dat de teller blijft steken op 98 en wij nog niet opgegeven zijn: dan zijn wij graag degene die de teller op 100 zetten.
Ik wilde eigenlijk al schrijven "hoewel het twee jaar erg gezellig was, zullen wij dit jaar niet komen" ik vind dat ik daar onvoldoende voor op het forum kom. Iedereen "kent" elkaar, haalt anekdotes aan van het forum etc. Met zoveel animo zal er mogelijk een limiet gesteld worden aan het deelnemers ik vind dan niet dat wij daar bij moeten willen zijn.
Vraag ik het nog ff aan Jos, kijkt hij erg verbaasd "het was toch heel gezellig en niet vervelend" ik wil wel

Twee jaar terug moest ik hem slepen, vorig jaar lichte dwang en nu neemt hij het voortouw.
Dan wel live neem ik aan. Je gezicht op de webcam kennen we nu wel.Denk eraan... als er minimaal 100 AA-leden bij elkaar komen, kan het zijn dat ik m'n gezicht ook even laat zien.
- Amerika-expert
- Contacteer:
Esmée, ik weet niet of vaak op het forum komen de maatstaf moet zijn hoor. Vorig jaar had je dat gevoel ook al, maar als je nou gewoon graag verhalen hoort, foto's kijkt, boeken inziet, waarom moet je hier dan dagelijks, wekelijks of zelfs maandelijks je woordje doen?
Je bent geregistreerd lid, je houdt van Amerika én het was vorig jaar gezellig! Ik ben het helemaal met Jos eens en ik zou het leuk vinden om jullie weer te zien hoor.
Je bent geregistreerd lid, je houdt van Amerika én het was vorig jaar gezellig! Ik ben het helemaal met Jos eens en ik zou het leuk vinden om jullie weer te zien hoor.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan me wel vinden in wat jij schrijft. Ik hoor ook niet echt bij de "incrowd" van dit forum, hoewel ik er wel veel komEvdB schreef:Wij zijn er nog niet helemaal uit.
Ik wilde eigenlijk al schrijven "hoewel het twee jaar erg gezellig was, zullen wij dit jaar niet komen" ik vind dat ik daar onvoldoende voor op het forum kom. Iedereen "kent" elkaar, haalt anekdotes aan van het forum etc.

Daarom twijfel ik ook. Vorig jaar vond ik het best leuk, maar ik heb eigenlijk met niemand echt gepraat (ik ben niet zo'n gangmaker die op iedereen afstapt). Ik vond het wel typerend dat mensen namen bij de foto's gingen zetten, maar vrijwel niemand wist wie "dat meisje met de paardenstaart" was

Daarom hou ik ook nog even een slag om de arm. Ik beslis het tegen die tijd wel

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Zou er niet vanuitgaan dat Loek dan ook daadwerkelijk naar de meeting komt, hij komt naar NL voor een reunie van zijn school en die is op zaterdag.nieuwenoord schreef:Er is alleen over een datum gesproken omdat Loek eind november in Nederland is waarschijnlijk, maar verder is alles toch nog open???
Loek zijn idee was om daarna (op zondagmorgen) ergens in Utrecht een ontbijt te doen en daar een ieder die dat wil uit te nodigen hier ook aan deel te nemen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Esmée, het zou dan inderdaad om "live" gaan. Ik vond het met de webcam wel grappig maar niet ideaal.
Natuurlijk hangt het wel van de datum af (ik wil bijv. net als Petra niet met Thanksgiving weg zijn uit de VS, het is mijn favoriete feestdag hier) en ook financieel zal er iets geregeld moeten worden. Geen beloftes dus, maar ik zal m'n best doen.
Natuurlijk hangt het wel van de datum af (ik wil bijv. net als Petra niet met Thanksgiving weg zijn uit de VS, het is mijn favoriete feestdag hier) en ook financieel zal er iets geregeld moeten worden. Geen beloftes dus, maar ik zal m'n best doen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Jazeker, alles is nog open. Een datum wordt pas geprikt als er een organisatieteam opgericht is. Tot die tijd kan iedereen hier gewoon aangeven of je wel of niet denkt te komen. Wie zich dus nog niet gemeld heeft maar wel van plan is te komen, nodig ik van harte uit dat te doen. En zelfs dat leidt niet tot verplichtingen. Pas als straks een definitieve lijst samengesteld gaat worden, kunnen we pas echt zien hoeveel er komen.nieuwenoord schreef:OK, dus is álles nog open toch???
Deze inventarisatie geeft alleen een beeld op hoeveel we zouden kunnen rekenen.
Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Heb een beetje hetzelfde gevoel, ik kom veel op het forum, heb ook het gevoel dat ik een aantal forumgangers 'ken', maar voel eigenlijk dat ik er dan niet bij zou horen.Marjol schreef:Ik kan me wel vinden in wat jij schrijft. Ik hoor ook niet echt bij de "incrowd" van dit forum, hoewel ik er wel veel komEvdB schreef:Wij zijn er nog niet helemaal uit.
Ik wilde eigenlijk al schrijven "hoewel het twee jaar erg gezellig was, zullen wij dit jaar niet komen" ik vind dat ik daar onvoldoende voor op het forum kom. Iedereen "kent" elkaar, haalt anekdotes aan van het forum etc.
Daarom twijfel ik ook.
Het lijkt me wel heel leuk om te komen.
Helena
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien kunnen we een apart hoekje maken voor mensen die dit gevoel delen?helena schreef:
Heb een beetje hetzelfde gevoel, ik kom veel op het forum, heb ook het gevoel dat ik een aantal forumgangers 'ken', maar voel eigenlijk dat ik er dan niet bij zou horen.
Het lijkt me wel heel leuk om te komen.
Helena

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Vóór de eerste meeting had ik dit gevoel ook. Ik kende niemand en vond het doodeng! Toch heb ik me opgegeven, want het leek me toch wel heel erg leuk. Roland, Marjan en Jan hebben me opgehaald (evenals Gert) en ik werd hartelijk ontvangen.
Het was een geslaagde middag en avond. Die keer daarop (2e meeting)vond ik het niet eng meer.
Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden als jullie zouden komen
Vorig jaar was het toch ook heel leuk?
Groetjes van Marloes
Het was een geslaagde middag en avond. Die keer daarop (2e meeting)vond ik het niet eng meer.
Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden als jullie zouden komen

Vorig jaar was het toch ook heel leuk?
Groetjes van Marloes
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Afgesproken!Marjol schreef: Misschien kunnen we een apart hoekje maken voor mensen die dit gevoel delen?

http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
En ik ook?Mickey99 schreef: Mag ik dan ook in dat hoekje?![]()
(Wij wonen vlak bij elkaar, kunnen we alvast met elkaar meerijden!

Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/