Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels/Motels Bryce-Zion-Page-GC

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

Hotels/Motels Bryce-Zion-Page-GC

Bericht door YvonnePaul »

Hallo,

Hebben jullie tips mbt hotels/motels voor de plaatsen
- Zion
- Bryce
- Page
- Grand Canyon

Alvast bedankt

Groet Yvonne
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Zion: De Travelodge in Hurricane. Prima overnachtingsplek, wel op ongeveer 25 minuutjes rijden vanaf Zion, maar voor 45 dollar per nacht hadden wij dat er wel voor over. (hurricane ligt ook al een eindje op weg naar Vegas, mocht je van zion naar Vegas willen.)

Page wij sliepenin Motel6 voor 45 dollar per nacht. Gewoon goede basic kamers met televisie en badkamer. Ligt niet echt op een heel gezellig stukje (meer soort bedrijventerrein) maar wel vlak naast de Walmart en het centrum van Page is 5 minuutjes verderop.

Grand Canyon: de Maswik lodge vonden wij erg prettig en een fijne sfeer hebben. Maar ook de Yavapai lodge krijgt hier goede commentaren. Alleen daar heb ik geen ervaring mee.

Bryce: kan ik je helaas niet voor adviseren. onze motelervaring daar was niet erg goed en ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Tim1980
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Tim1980 »

In Page zitten wij in het Hotel Courtyard in by Marriot of zo :D Schijnt top te zijn!!
http://timenmo2010.waarbenjij.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hotels/Motels Bryce-Zion-Page-GC

Bericht door Martin & Marianne »

YvonnePaul schreef:Hallo,

Hebben jullie tips mbt hotels/motels voor de plaatsen
- Zion
- Bryce
- Page
- Grand Canyon

Alvast bedankt

Groet Yvonne
Hallo Yvonne,

Er zijn al regematig hotels/motels in en bij die parken besproken hier. Als je de zoekfunctie gebruikt en bv hotel en Zion intikt en zoekt op alle woorden, zul je heel veel informatie vinden.

Als je aangeeft naar wat voor soort motels je voorkeur uitgaat (prijs/ligging) is het wat makkelijker om je te adviseren. Vind je het niet erg om wat verder van een park af te zitten, dan ben je over het algemeen goedkoper uit dan in het park of er vlak bij.
Voor de Grand Canyon zou ik altijd voor een hotel aan de rim gaan. Dit kun je vinden via http://www.xanterra.com.

Marianne
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

Bedankt voor jullie reacties...ik ga even surfen en met de zoekfunctie aan de slag! Uiteraard zijn aanvullingen welkom
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Kijk ook eens op de hoofdpagina van AllesAmerika.com en ga naar de button "Hotels en campings" voor reviews van de forumleden.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gerdy B
Amerika-ontdekker

Bericht door Gerdy B »

Ik logeerde in de volgende hotels:

Zion: Travelodge Hurricane: blijkt nogal populair te zijn op dit forum en ik sluit mij hier bij aan. Zeer degelijk voor schappelijke prijs.

Page: Motel 6 waarvan Iris al een goede beschrijving gegeven heeft.

Grand Canyon: aangezien ik alle overnachtingsplaatsen in de buurt nogal duur vond, logeerde ik in Flagstaff op 1,5 uur rijden van de canyon. Voldoende keuze daar. Zelf verbleef ik in de Motel 6 Lucky Lane vlakbij de freeway. Wel nogal lawaaierig door de trein die er voorbijkomt, maar dit geldt nagenoeg voor alle motels in Flagstaff.

Bryce: Foster's Motel. Hierover vind je wel genoeg informatie op dit forum.
Het heeft zijn voor- en tegenstanders
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Gerdy B schreef:Ik logeerde in de volgende hotels:

Zion: Travelodge Hurricane: blijkt nogal populair te zijn op dit forum en ik sluit mij hier bij aan. Zeer degelijk voor schappelijke prijs.

Page: Motel 6 waarvan Iris al een goede beschrijving gegeven heeft.

Grand Canyon: aangezien ik alle overnachtingsplaatsen in de buurt nogal duur vond, logeerde ik in Flagstaff op 1,5 uur rijden van de canyon. Voldoende keuze daar. Zelf verbleef ik in de Motel 6 Lucky Lane vlakbij de freeway. Wel nogal lawaaierig door de trein die er voorbijkomt, maar dit geldt nagenoeg voor alle motels in Flagstaff.

Bryce: Foster's Motel. Hierover vind je wel genoeg informatie op dit forum.
Het heeft zijn voor- en tegenstanders
Ik zou Flagstaff te ver vinden om vandaaruit de Grand Canyon te bezoeken, maar het hangt er helemaal vanaf wat je wilt.

Yvonne, geef aan of je op zoek bent naar zo goedkoop mogelijk overnachtingen, of dat je liever dicht bij de parken zit; dan krijg je meer antwoorden waar je wat aan hebt.

Voor Zion zou ik in Springdale kijken maar die discussie hebben we hier al eerder gevoerd. :wink:

Bryce: Bryce View Lodge of Ruby's Inn, allebei vlak bij de ingang van het park.

Marianne
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

Als budget houden we een prijs van 50-80 dollar aan, maar dat hangt eigenlijk af van waar het motel/hotel is (een keer meer betalen is niet erg...maar dat hebben we al vaker gezegd ;) Las Vegas/SFO). Liefst dan ook dichter bij de parken
Tot nu hebben we de volgende route bedacht:
Overnachting (komen uit richting Las Vegas):
- 2 sept: Zion
- 3 sept: Bryce (Labour Day)
- 4 sept: Page
- 5 + 6 sept:Grand Canyon

Nu zie ik overigens dat er wellicht ook een mogelijkheid is in Kanab te overnachten en bijv. dan de overnachting ZIon over te slaan. Als ik foto's zie spreekt Bryce me meer aan, maar dat is natuurlijk een ander topic en volgens mij heb ik daar ook al eens over gelezen.
Bedankt maar weer!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

YvonnePaul schreef: Nu zie ik overigens dat er wellicht ook een mogelijkheid is in Kanab te overnachten en bijv. dan de overnachting ZIon over te slaan. Als ik foto's zie spreekt Bryce me meer aan, maar dat is natuurlijk een ander topic en volgens mij heb ik daar ook al eens over gelezen.
Bedankt maar weer!
Wil je alleen de overnachting of ook Zion zelf overslaan? Dan zou ik niet in Kanab overnachten maar bij Bryce, dat rijd je makkelijk in 1 dag vanaf Las Vegas. De Bryce View Lodge past in jullie budget. Misschien handig om te reserveren ivm labor day.

Als je wel naar Zion gaat (zeer aan te raden), dan kun je beter in Springdale overnachten, want dan heb je ook de volgende ochtend nog de mogelijkheid om een wandeling in Zion te doen. Vanuit Kanab zou je weer een uur terug moeten rijden.

Als je vanuit Zion naar Bryce gaat heb je tijd om eerst nog Zion te bezoeken, en 's middags/'s avonds bij Bryce een wandeling te maken. Ook de volgende dag heb je nog tijd om in Bryce rond te kijken, want naar Page is het maar een paar uurtjes rijden.

Marianne
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

Zion NP willen we zeker niet overslaan, alleen de overnachting, is geen must, zou enkel ergens anders id reis meer ruimte overlaten.

Dus als ik het goed begrijp: vanuit LV via Zion naar Bryce, daar overnachten bij het Bryce View Lodge (heb de site bekeken en ziet er prima uit), vervolgens door richting Page. Vanuit Bryce in 1 keer naar de GC, leek me teveel? Of zijn er nog andere plaatsen dan Page om aan te denken?

Als we Zion overslaan qua overnachting, overnachten we op 2/9 in Bryce en op 3/9 Labour Day in Page.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

YvonnePaul schreef:Zion NP willen we zeker niet overslaan, alleen de overnachting, is geen must, zou enkel ergens anders id reis meer ruimte overlaten.

Dus als ik het goed begrijp: vanuit LV via Zion naar Bryce, daar overnachten bij het Bryce View Lodge (heb de site bekeken en ziet er prima uit), vervolgens door richting Page. Vanuit Bryce in 1 keer naar de GC, leek me teveel? Of zijn er nog andere plaatsen dan Page om aan te denken?

Als we Zion overslaan qua overnachting, overnachten we op 2/9 in Bryce en op 3/9 Labour Day in Page.
Als je wel Zion gaat bezoeken was mijn idee om daar (Springdale) ook te overnachten. Als het je die eerste middag goed bevalt kun je de volgende ochtend ook nog het park in zoals ik aangegeven heb. Het leek me alleen niet handig om in Kanab te overnachten. Van Bryce naar de Grand Canyon is goed te doen in 1 dag, maar rondom Page is ook genoeg te zien om daar een overnachting te plannen. Ik weet niet of julie ergens anders ruimte nodig hebben, in dat geval zou je natuurlijk kunnen overwegen om in een keer naar de GC te rijden.

Marianne
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

Bedankt voor de tips! We gaan alles nog eens goed bekijken, maar de tip mbt springdale is natuurlijk ook een goede, tevens houden we zo onze originele planning aan.
Het uitzoeken is altijd een ontzettend leuk onderdeel van de voorpret :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer