Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke rij met non-emmigration visa

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Pien
Amerika-newbie

Welke rij met non-emmigration visa

Bericht door Pien »

Ik ga morgen dus naar SF en heb een non-emmigration visa in mn paspoort. Welke rij moet ik dan staan als ik uit het vliegtuig kom? Voor amerikanen of toch gewoon voor europeanen? Want ik heb al wel vingerafdrukken bv gegeven bij de ambassade. Of heeft dit niks met elkaar te maken?

Alvast bedankt,

Pien
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Je kunt in de rij van de toeristen. Als er formaliteiten moeten worden afgewikkeld die wat meer tijd kosten, laat men je wel naar een kantoortje met een balie gaan.

--john
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Klopt, je mag alleen in onze rij als je Amerikaans staatsburger bent of een green card hebt ;) Wel een ander formuliertje invullen in het vliegtuig, wit en wit in plaats van groen en wit.
Pien
Amerika-newbie

Bericht door Pien »

Oke bedankt! :D
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Goede reis!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves