Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuurtarieven op AA: jouw mening

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Moontje
Amerika-ontdekker

Bericht door Moontje »

Gd mddg,

Heb net even op de voucher van usareisen.de gekeken en er staat wel bij Equinox 4wd.
Wat me echter wel op viel was dat er stond dat alles prepaid was, maar "bond to be paid by clients".
Volgens mij bedoelen ze hier een borg mee.
Klopt dat, moet je inderdaad een borg betalen als je de auto huurt en zo ja, weet iemand het bedrag.

Hoor graag, alvast bedankt :wink:
Moontje
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je dient er rekening mee te houden dat je een borg dient te betalen bij het ophalen van de huurauto. Indien je over een creditcard beschikt kan men daarvan een afdruk maken waardoor je geen borg dient te betalen. Contant bedraagt de borg tussen de $100 en $500 exclusief tax per week, de bedragen zijn afhankelijk van het type huurauto.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
bougie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door bougie »

hey,

Ik ben nog opzoek naar de beste manier om voor ons een auto te huren.
We zijn met 4 volwassenen en heel wat bagage (4 reistassen + 4 snowboard materiaal).
Ik was een het denken aan een model zoals de trailblazer en aangezien m'n vader bij onze vorige 2 reizen via alamo (ter plaatse) een auto gehuurd heeft lijkt me dat wel een goede maatschappij.

Ik weet alleen niet wat te doen, hier al een wagen boeken voor die periode ( 25-01-08 tot 09-02-08 ) of pas ter plaatse?

Als ik dan op de website van alamo kijk krijg ik als volledige prijs: €992
Maar wat zit hier allemaal in? Het enige wat ik aangeklikt heb is 'underage primary driver' aangezien niemand 25 jaar is dan.

Als ik een auto bij het reisbuerau waar we onze tickets kopen zou huren kost het ons €750 - 800 met alles inbegrepen.
Het nadeel hiervan vind ik dat ik niet weet via welk bedrijf het is.
Als ik dat dan vraag zegt hij 'een brooker'.

Waar zou ik het goedkoopst een auto zoals de trailblazer (liefst deze) kunnen huren met zekerheid van alles in begrepen (verzekering, underage drivers (2 bestuurders liefst).

Alvast bedankt!

Greetings
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Ik kan die link over de vergelijking van de huurprijzen niet openen. Weet iemand waar het aan ligt?
groeten Monique
wieterb
Amerika-newbie

Re: Autohuurtarieven op AA: jouw mening

Bericht door wieterb »

Dennis schreef:Vanaf nu kun je op AllesAmerika.com ook autohuurtarieven vergelijken en als je dat wilt kun je ook meteen je auto boeken.

Het bedrijf waar ik mee samenwerk heb ik zorgvuldig uitgezocht en ze reageren bijzonder snel en doeltreffend op vragen en opmerkingen die ik voor ze had.

De echte test ben jij als huurder echter en vandaar mijn volgende vraag. Als jij een prijsopgaaf doet voor autohuur en dit vergelijkt met auto's die je geboekt hebt (in het verleden, of voor je komende vakantie), of met andere aanvragen die je gedaan hebt, wat vind je dan van de prijs?

Ik ben erg benieuwd wat je ervan denkt!

De link naar deze pagina kun je vinden op de AllesAmerika.com homepage.
:shock: Misschien kunnen ze de algemene voorwaarden even naar het nederland vertalen.
dr_pronk
Amerika-newbie

Bericht door dr_pronk »

Hallo,

ik gebruik altijd de site http://www.goedkoopnaaramerika.nl Daar worden 14 Amerikaanse verhuurbedrijven met elkaar vergeleken en zie je dus altijd wie de goedkoopste is. Meestal zijn dat trouwens niet de grootste zoals Alamo of Sixt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer