Rob schreef:>>>>de foto 5b laat de rots zien waar Esther (ess) en Bas op gezeten hebben tijdens de filmopname voor de Utah promotiefilm

hekkie schreef:
@ Rob. Ik herkende die steen ook direct. Ik zal binnenkort de foto's van de opnames en van onze "filmsterren" plaatsen......
Voor degenen die niet weten waar dit over gaat, het volgende.
Twee weken geleden hebben we met z'n zessen, waarvan vijf forumleden (Rob (Rob) en Annie (Annie), Esther (Ess) en Bas, Marjan (hekkie) en Jan (Jhek), een fantastische tocht door de Narrows gemaakt.
Toen we ongeveer zo'n twee uur onderweg waren, kwamen we bij het punt van de grote steen, vlak voor de splitsing in de Virgin River. Hier was een filmploeg bezig opnames te maken voor een promotiefilm over het toerisme in Utah. Uiteraard bleven wij en velen met ons hier even staan kijken.
We kwamen wat aan de praat met de mensen van de set en op een gegeven moment werd aan Bas en Esther gevraagd of zij mee wilden doen aan een filmopname. Men "viel" geloof ik op het gele t-shirtje van Esther.....

Na enig aandringen gingen Bas en Esther akkoord.
Ze moesten op de grote steen gaan zitten en mochten wel met elkaar praten, maar ze mochten niet lachen. De cameraman liep al filmend om hen en de grote steen heen. Er zijn drie shots gemaakt, want het moest twee over worden gedaan vanwege een lichtgevend etiketje op Bas zijn rugzak. Na de opnames moesten Esther en Bas een formulier tekenen waarin zij toestemming gaven en werden de opnames aan hen en ons getoond.
Geweldig leuk om dit mee te maken. Als jullie in de toekomst dus ergens een filmpje zien over Utah, let dan goed op of je Bas en Esther ook ziet. We hebben nu dus een "beroemd" forumlid in ons midden...
Ik heb tijdens de opnames wat foto's gemaakt en laat er hier een paar van zien. Ik heb toestemming van onze "filmsterren" gekregen voor publikatie....
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen: