Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe oud moet je zijn om te verhuizen naar de US?
Hoe oud moet je zijn om te verhuizen naar de US?
Hallo,
Ik ben 17 jaar en ik zou graag permanent verhuizen naar de US, in het bijzonder naar de westkant zoals oregon of zo.
Mijn vraag is: Mag ik op mijn 17jaar al verhuizen? Zoniet, hoe lang moet ik dan nog wachten?
Ik ben 17 jaar en ik zou graag permanent verhuizen naar de US, in het bijzonder naar de westkant zoals oregon of zo.
Mijn vraag is: Mag ik op mijn 17jaar al verhuizen? Zoniet, hoe lang moet ik dan nog wachten?
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja hoor.
Je moet nog wel eerst een visum hebben maar dat wist je dacht ik al tenminste als je even rondgekeken had op het forum.
Je moet nog wel eerst een visum hebben maar dat wist je dacht ik al tenminste als je even rondgekeken had op het forum.

**Klaas** http://dutcheagle.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Ik wil net zeggen....met 17 jaar ben je nog aan het opgroeien/ vormen...ratm schreef:Wel apart dat je op je 17e er al over denkt om permanent te verhuizen zonder je ouders.. Familie daar ofzo?dejohnny1 schreef:Dus op zeventienjarige leeftijd mag je verhuizen? Ik heb het wel over zonder ouders of volwassenen?

-
- Amerikakenner
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2914 Weergaves
-
Laatste bericht door goldenhills