Morgenochtend is het zover! Dan vliegen we naar San Francisco. Het zal vast een geweldige reis worden. Mede dankzij jullie en dit forum. De voorbereiding van deze vakantie was de allerleukste tot nu toe! Allemaal heel erg dank. Voor degenen die ook binnenkort op vakantie gaan: heel veel plezier. En Bianca: misschien tot op de Cottenwood Canyon Road
Een hele fijne vakantie toegewenst. Als het mogelijk is geef dan af en toe een update van jullie reis. En om eerlijk te zijn ben ik best een beetje jaloers
Allemaal bedankt! We nemen de laptop mee, dus ik kan af en toe wat van me laten horen.
Alles is ingepakt en de taxi is besteld. Wel een raar idee dat we morgenmiddag al in San Francisco lopen........
Ik zie hier bij verschillende mensen bij hun verslagen een kaart waarop je de volledige reis kan volgen. Hoe flikken jullie dat? Wij vertrekken donderdag naar San Fran voor onze 23 dagen durende rondreis... Mijn schoonmoeder wil elke dag kunnen volgen waar we zitten... Ik zou haar zo'n kaart willen geven met de data erbij...
Of anders, want dit is wel heel kort dag, ga je in http://www.google.com/maps naar 'Routebeschrijving'.
Daar is het ook mogelijk om een heel mooi kaartje te maken.
Lauren schreef:Morgenochtend is het zover! Dan vliegen we naar San Francisco. Het zal vast een geweldige reis worden. Mede dankzij jullie en dit forum. De voorbereiding van deze vakantie was de allerleukste tot nu toe! Allemaal heel erg dank. Voor degenen die ook binnenkort op vakantie gaan: heel veel plezier. En Bianca: misschien tot op de Cottenwood Canyon Road
Hoi Lauren
Fijne vakantie gewenst en veel plezier tijdens de minimeeting met Bianco. Uit ervaring weet ik dat zo'n meeting erg leuk kan zijn.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.