Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dag voor vertrek inchecken??

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Kathy
Amerika-ontdekker

Dag voor vertrek inchecken??

Bericht door Kathy »

Wij vliegen op 25 juli a.s. met DELTA vanaf Dusseldorf naar LA. Wij slapen de avond daarvoor in Dusseldorf en ik dacht ergens te hebben gelezen dat we de avond daarvoor al kunnen inchecken. Klopt dat en heeft iemand hier ervaring mee? Hoeveel uur voor de vlucht moet je je dan melden voor vertrek 's ochtends?
KD
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Vanuit Europa kunnen wij niet vooraf inchecken bij Delta. Dat kan alleen binnen Amerika zelf:
You can check in and print your boarding pass(es) up to 24 hours before your flight if you are traveling within the 50 United States, Puerto Rico, and the U.S. Virgin Islands.
Bron: Delta.com

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Kathy
Amerika-ontdekker

Bericht door Kathy »

Bedankt Coyote voor je reactie maar ik hoopte dat dit alleen het online inchecken betrof. Zou het echt niet mogelijk zijn om aan een Delta balie in Dusseldorf vooraf in te checken?
KD
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Kathy, het kan niet als je met DL vliegt, op Frankfurt wordt deze mogelijkheid wel aangeboden voor een aantal luchtvaartmaatschappijen. zie link:

http://www.airportcity-frankfurt.de/cms ... heckin.htm

n.b. op Schiphol is dit helemaal niet (meer) mogelijk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer