Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

telefooncard

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ga jij nou maar lekker skypen, dan weet je zeker dat je niet teveel betaalt!
En laat de rest van ons laptoploze sukkels gewoon bellen met een prepaid kaart.
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Oei daar hoeven we toch geen ruzie over te maken?

Laat iedereen gewoon contakt houden met het thuisfront op zijn manier.
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Tinkerbell,
Ik had er moeite mee dat 6foot6 niet gelooft dat ik echt minstens 12x met zo'n kaart gebeld heeft. Zijn posting van 08.59 vind ik heel flauw.
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

thebes schreef:Tinkerbell,
Ik had er moeite mee dat 6foot6 niet gelooft dat ik echt minstens 12x met zo'n kaart gebeld heeft. Zijn posting van 08.59 vind ik heel flauw.
Och als troost deze telefoonverslaafde gaat met minimaal 5 of 6 mobieltjes richting Amerika. Even kijken of ik nog ergens een leuke triband op de kop kan tikken
:lol:

Ik hoor je al denken.............. :lol: :lol:
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Ik heb vorig jaar in amerika en enkele jaren geleden in Canada ook zo'n goedkope kaart gekocht.
Ik heb één kaart van $ 5,- gekocht en die is in 3 weken niet opgegaan.
Dat starttarief stond inderdaad op de kaart maar dat is bij mij bij geen enkel telefoontje van het saldo afgeboekt.
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Nee hoor, als het jou gelukkig maakt :lol: Denk wel om het maximale gewicht aan bagage. :wink:

Het ging me helemaal niet om de discussie gsm/kaart/skype, maar om het feit dat hij zei dat ik dan waarschijnlijk helemaal niet gebeld heb. Ik ben geen leugenaar....
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

thebes schreef:Nee hoor, als het jou gelukkig maakt :lol: Denk wel om het maximale gewicht aan bagage. :wink:

Het ging me helemaal niet om de discussie gsm/kaart/skype, maar om het feit dat hij zei dat ik dan waarschijnlijk helemaal niet gebeld heb. Ik ben geen leugenaar....
En ik ook niet, het wordt door zo een reactie wel een hele flauwe discussie.
Ik snap ook niet waar 6foot6 zich druk om maakt als de telefoonkaarten al lang achter zich heeft gelaten..... Waarom moet je dan zo nodig bewijzen dat ze niet werken????
Maar goed, ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Ik blijf erbij (indien je niet over skype) beschikt dat dit een goede en voordelige manier is om te kunnen bellen vanuit de USA, voor ons ook zeker goedkoper gebleken als bellen met ons mobieltje.
En dat was uiteindelijk ook de vraag van Jos of er evt andere mogelijkheden waren dan de kaart die hij gezien had. :wink:
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
jos58

Re: telefooncard

Bericht door jos58 »

jos58 schreef:GWK Travelex World Phone Card

Wie kent deze kaart enof wie heeft hier wel eens meegewerkt.Is het aan te bevelen of zijn er betere mogelijkheden?

Alvast bedankt Jos
en dan te bedenken wat een simpel vraagje allemaal te weeg kan brengen
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

jos58 schreef:
jos58 schreef:GWK Travelex World Phone Card

Wie kent deze kaart enof wie heeft hier wel eens meegewerkt.Is het aan te bevelen of zijn er betere mogelijkheden?

Alvast bedankt Jos
en dan te bedenken wat een simpel vraagje allemaal te weeg kan brengen
:D :D :D

Is je vraag nu voldoende beantwoord?
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Nog maar 3 nachtje slapen, Jos. Veel plezier en een goede reis gewenst!
jos58

Bericht door jos58 »

thebes schreef:
jos58 schreef: en dan te bedenken wat een simpel vraagje allemaal te weeg kan brengen
:D :D :D

Is je vraag nu voldoende beantwoord?
o ja meer dan voldoende
jos58

Bericht door jos58 »

thebes schreef:Nog maar 3 nachtje slapen, Jos. Veel plezier en een goede reis gewenst!
Dank je wel en dat gaat vast wel lukken
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Een vriend trekt naar Amerika (en Canada) voor twee weken, en wil bereikbaar zijn, maar hij heeft geen triband toestel.
Laptop neemt hij ook niet mee.

Nu zag hij dit:
http://www.avis.com/AvisWeb/JSP/US/en/d ... D=hirefone
tarieven:
https://www.partner.hirefone.com/hfone_ ... tariff.htm

Iemand hier al gebruik van gemaakt? Is het een goede oplossing, of bestaan er betere / goedkopere?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

ik vind het op zich een leuk alternatief, maar bij elkaar toch nog een hoop geld.

Wij laten altijd een (grof) reisschema achter, met per overnachtingsplaats een paar hotelnamen, zodat we in uiterste nood te vinden zijn.
We bellen zelf om de paar dagen met een telefoonkaart en melden dan of we nog "op schema" zitten.
Dat gaan we dit jaar wederom zo doen.
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

Ik zal eens navragen, mijn vriend heeft een kaart en belt 1111 minuten voor 20 dollar van vast naar vast :lol: moet je niet mobiel bellen want dan ben je zo 100 belminuten kwijt voor 1 minuutje
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer